Страница 1 от 7

Вицове

МнениеПубликувано на: 25 Мар 2004 02:22
от Toni
Главният мениджър на авиокомпания "Балкан" извикал при себе си директора по техническа експлоатация и му казал:
- Изправени сме пред много сериозни трудности , имаме огромни загуби и се налага да направим нещо.
- Какво?
- Можем ли да направим така, че самолетите ни да са постоянно във въздуха?
Техническият директор помислил и отговорил:
- Невъзможно!
- Но защо?
- Нямаме толкова крикове!

Става катастрофа - руски самолет пада в океана. Двамата пилоти плуват и се карат:
- Разправях ли ти аз да не сипваш водка и на автопилота? А ти - традиция било, така трябвало...

Две стюардеси си говорят:
- Сигурна съм, че пилотите играят някаква комбина с контролната кула. Ето, пак тревога за бомба на борда.
- Да, пак ще оставят самолета на автопилот и ще дойдат да ни обискират подробно всичките...

МнениеПубликувано на: 25 Мар 2004 14:52
от harrier
Местя темата при общите приказки. Мисля да пусна един линк с много други авиационни лафове, които са чути наистина. Само момент да го потърся...
...ама нещо не го намирам :oops: :wink:

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 13:11
от Toni
Mnogo se chudih kyde da slova tazi "novina" publikuvana v nedelniq broj na v. Standart:)
Njakoj hora imat otkloneniq i spored men trqbva da se lekuvat....

Летище София става космодрум
Наша оранжерия отива на Марс, съобщиха от БАН

СОФИЯ. След 20 години от летище София ще има редовни полети до Луната. Това прогнозира пред Дарик радио шефът на Института за космически изследвания към БАН проф. Петър Гецов. Според него ходенето до спътника на Земята ще стане нещо нормално. И в момента има възможност за това, но един полет до Луната излиза 20 мил. долара, каза Гецов. Професорът съобщи още, че космическата оранжерия, която бе разработена в България, ще бъде включена в новата концепция за полет до Марс. Оранжерията може да осигури специална обстановка за възпроизвеждане на въздушната среда и за храна, обясни ученият. Полетът до Червената планета ще продължи сумарно около 2 години, допълни той. Страната ни може да има трети космонавт още през 2010 г. Тогава той ще носи не само българския флаг, но и знамето на Европейския съюз, коментира професорът. Към звездите най-вероятно ще полети дубльорът на втория ни космонавт Александър Александров - Красимир Стоянов. Огнян Герджиков също има шансове, каза Гецов по повод желанието на парламентарния шеф да стане космонавт. Подготовката за полета ще продължи около 5 години. Проф. Гецов обясни, че вече трябва да се търсят аварийни варианти за евакуиране на човечеството от Земята. След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 19:16
от harrier
Да, да, след 20 години аз също така ще съм взел SPL (Shuttle pilot licence)...

МнениеПубликувано на: 18 Апр 2004 22:14
от toni75
Toni написа:...След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.

Абе много е далновиден този професор :wink:

МнениеПубликувано на: 26 Май 2006 08:19
от KRAKOMOBILA
toni75 написа:
Toni написа:...След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.

Абе много е далновиден този професор :wink:

Тия па ко гледат 4 милиарда години напред,до тогава може я некой астероид да ни е отвял,я извънземни да са ни изнесли,а и нищо чудно да се самоубиеме с тия АЕЦ-и,атомни бомби войни и тн..... :twisted:

МнениеПубликувано на: 22 Юни 2006 16:17
от izd_23_22
Руски летци пътуват за обмяна на опит в Щатите.
Понеже полетът е дълъг и скучен, се свиват в малко празно пространство,в близост до тоалетните на самолета и по традиция развъртат някоя и друга бутилка водка....
Възниква спор дали може да се изпълни лупинг с B-747...спорът прераства в пиянски бас....
Млад летец от групата става, отива в кабината,изхвърля пилота (това ще да се е случило преди 11.09.2001) и прави лупинг:))
Връща се при групата, придружен от буйни аплодисменти (единствено от страна на колегите си)
В това време от WC-то изскача чорлав американски тинейджър и въодушевено кресва:
"Копелееее,е'га ти яката трева - Още не си бях дръпнал и се насрах във врата..."

МнениеПубликувано на: 10 Дек 2006 11:36
от OGI
Следващите разкази не са вицове, а реални истории (може и да сте попадали на тях друг път).

Тема: Истории с "Ан"-чета
Автор: Norman
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl ... umber=2292

--------------------------------

1. Някъде през 70-те години в СССР, Сибир. Експедиция в тайгата чака да получи нов самолет - обичайния "работен кон" - един двуплощник "Ан-2". Само дето самолетът е изписан за доставка от Казахстан и съответно трябва да бъде доставен с няколко междинни кацания. Едно от тях е на военно-тренировъчно летище за стратегически бомбардировачи.
Подходжда, значи, пилотът на "Ан"-чето за кацане и се включва на дежурния радиоканал с обмена на военните пилоти с кулата. Нещата са стандартизирани и звучат преди всяко кацане на някой от "Ту"-тата, горе-долу така:
- ...кула, тук бордови номер СА-1618,... гориво - остатък 10 тона,... двигатели - и четирите в нормата,... колесник - спуснат...
След което кулата мирно и тихо дава разрешение за кацане.
Нашето момче си влиза в коридора и също решава да мине по процедурата с радиообмена.... като си казва ЧИСТАТА ИСТИНА!
- ...кула, тук бордови номер ММ-2034,... гориво - остатък 400кг, ...летя с един двигател..., шасито е неподвижно...
...И СЕ РАЗЗИНВАТ ПАЗВИТЕ НЕБЕСНИ! Кулата му нарежда екстремно кацане. Долу се запалват всички светлини и полосата допълнително се означава с флаш-фойери, струпват се пожарни и линейки, а местното военно поделение е вдигнато по тревога... за да видят всички, как "Ан"-чето каца...

-----------------

2. Млад кореспондент е пратен от Москва в Новосемирск за журналистическо разследване по читателски писма. И той, разбира се, в първия момент си мисли, че става дума за Новосибирск - голям и добре уреден град, но накрая разбира, че връсщност е запратен "в средата на нищото" - малко селище в тайгата, откъдето единственото измъкване е пеша или със самолет. Както и да е, момчето приключва с работата си в рамките на три дни и си стяга багажа за обратния път. Отива на летището, което и предния път не му е направило кой знае какво впечатление, само за да открие, че там има само един самолет - "Ан-2", но не и пилот, контролна кула или писта. Това, което има е стар вагон, на който пише "Бар" и на чиито покрив се е кривнала УКВ антена, разположен край поле, приличащо на танков полигон, след приключване на стрелбите. Влиза той в "Бар"-а и намира една доста симпатична барманка и някакво старче, вероятно - ветеран от войната, ако се съди по орденската лентичка, което тихо си допива бутилка нискокачествен коняк в ъгъла. За негово учудване, се оказва, че в бара има и напитки с доста по-високо качество и скоро той сяда на една маса, близо до тази на старчето. След около три собствени чашки, още половин бутилка за ветерана и около един час от работното време на заведението, той започва леко да се безпокои - просто започва да се смрачава, а определения за 5 часа полет трупа все по-голямо закъснение. И той решава да попита. Старчето. И му се огтоваря:
- А... гледам те аз, че си пътник, ама видях, че не си се разбързал много, та рекох и аз да си допия... Ако искаш - да тръгваме!
Журналистът, естествено, пребледнява - досега негласно се е надпивал със собствения си пилот, при това човек на възраст и комуто предстои нощен полет на самолет, прослужил поне 30 години! Но пък Новосемирск му е омръзнал доколкова, че се остава трите чашки изпит алкохол да го убедят да тръгне.
Не след дълго "Ан"-чето бодро подскача по буците на полигона, за да поеме на юг. В първия един час всичко и наред, но след това, изведнъж пилотът-ветеран започва да вика нещо през рамо. Поради оглушителния вой на мотора момчето не разбира нещо. Нов опит - пак без резултат. И тогава настъпва ужасът -двигателят изгасва! А са на около три километра височина!
Младият човек се прощава мислено с всичките си близки и свива пръсти около дръжката на седалката до него, сама за да види как пилотът пуска лостовете и в настъпилата тишина се обръща към него.
- Ха, така - сега е по-тихо, дано да ме чуеш! Кибрит имаш ли бе, момче?
С треперещи ръце журналистът вади кибрит от джоба си и го подава на невързмутимия авиатор, който си пали цигара без филтър, връща кибрита, прокашля се и пали отново двигателя!...

----------------

3. Това не е виц, а част от техническите характеристики на "Ан-2".

"Система на запалване - електрически стартер, дублиран с ръчна ротационна система" (,или по-просто казано - МАНИВЕЛА!!! Истина е - лично съм я виждал - точно зад кабинката на пилота е!)

----------------

4. Един механик от летището в Иркутск на бърза ръка станал известен, след ей това изпълнение:

Готви се вътрешен целеви полет от Иркутск до стоянката на експедиция в тайгата. На борда на "Ан"-чето ще пътуват роднини на запратените в дивите гори геолози - основно възрастни хора, решили да се възползват от шанса си да видят децата и внуците си поне веднъж на две години. Приближават се те с багажа си към самолета, а нашия юнак дозавива някаква заглушка на корпуса и известно време, без да им обръща ни най-малко внимание (но ги е забелязал, естествено!) цъка тъжно с език, гледа пак крилата и корпуса и поклаща тъжно глава.

Една от бабичките се престрашава да попита:
- Какво става, синко?
- О-ох, бабке... С ТОВА ли ще летите?
- Ами-и-и... така ни казаха... Нали тоя самолет ще лети в 9 часа?
- Този е, ама за летене - не знам... Аз тука го ремонтирам вече трети ден, - и той посочва омазнения си комбинезон, - и че ще излети, вече съм сигурен, но докъде ще стигне - Божа работа!

Вече сериозно обезпокоената бабичка, едва ли не през сълзи:
- Ама защо? Какво му има?
- 'ми виж сама, бабке! Тука... и тука... и тука... всичкото само с тел го връзвам, щото пари за повече НЯМА! - и механикът посочва един по един теловете, свързващи горната и долна плоскости на крилата на двуплощника.

Бабичката получава истеричен припадък, а механикът - заповед за уволнение.

МнениеПубликувано на: 13 Дек 2006 01:08
от onufrii
OGI написа:"Система на запалване - електрически стартер, дублиран с ръчна ротационна система" (,или по-просто казано - МАНИВЕЛА!!! Истина е - лично съм я виждал - точно зад кабинката на пилота е!)


Кое е учудващото - половинвековен самолет, предците на чиито двигател се крият още в 30-те години. А и за машина предназначена да оперира в нищото и в сибирските студове е разбираемо механичното дублиране на запалването. Аз лично съм развъртал на ръка двигателя преди пуск.

МнениеПубликувано на: 29 Яну 2007 01:35
от air-master
Двама пилоти искат да се разходят из
града и питат стюардесите как да си поръчат две бири на съответния език. В последствие обаче, единият от пилотите предприема няколко разходки сам.
Познайте какво пие всеки път при тези разходки? Две бири. Защото не знае как да си поръча само една.

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 18:17
от harrier
Звучи като да е виц ама май си е съвсем сериозно:
http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=1000933
http://www.metro.co.uk/weird/article.ht ... _page_id=2

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 19:03
от atzah
Да не е телевизия Планета това? :D

МнениеПубликувано на: 07 Фев 2007 19:18
от Stoyan
harrier написа:Звучи като да е виц ама май си е съвсем сериозно:
http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=1000933
http://www.metro.co.uk/weird/article.ht ... _page_id=2


Да, писаха даже във вестниците.... :wink:

МнениеПубликувано на: 09 Апр 2007 20:05
от Делян
на тази компания няма да и потръгне в България ако реши някога да навлезе на пазара.
www.gadair.com
http://www.airliners.net/open.file/1194077/M/

МнениеПубликувано на: 24 Май 2007 23:12
от harrier
И пилотите са хора все пак:
Изображение

:-D