Вицове

Форум за всичко извън авиацията.

Вицове

Мнениеот Toni » 25 Мар 2004 02:22

Главният мениджър на авиокомпания "Балкан" извикал при себе си директора по техническа експлоатация и му казал:
- Изправени сме пред много сериозни трудности , имаме огромни загуби и се налага да направим нещо.
- Какво?
- Можем ли да направим така, че самолетите ни да са постоянно във въздуха?
Техническият директор помислил и отговорил:
- Невъзможно!
- Но защо?
- Нямаме толкова крикове!

Става катастрофа - руски самолет пада в океана. Двамата пилоти плуват и се карат:
- Разправях ли ти аз да не сипваш водка и на автопилота? А ти - традиция било, така трябвало...

Две стюардеси си говорят:
- Сигурна съм, че пилотите играят някаква комбина с контролната кула. Ето, пак тревога за бомба на борда.
- Да, пак ще оставят самолета на автопилот и ще дойдат да ни обискират подробно всичките...
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 25 Мар 2004 14:52

Местя темата при общите приказки. Мисля да пусна един линк с много други авиационни лафове, които са чути наистина. Само момент да го потърся...
...ама нещо не го намирам :oops: :wink:
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот Toni » 18 Апр 2004 13:11

Mnogo se chudih kyde da slova tazi "novina" publikuvana v nedelniq broj na v. Standart:)
Njakoj hora imat otkloneniq i spored men trqbva da se lekuvat....

Летище София става космодрум
Наша оранжерия отива на Марс, съобщиха от БАН

СОФИЯ. След 20 години от летище София ще има редовни полети до Луната. Това прогнозира пред Дарик радио шефът на Института за космически изследвания към БАН проф. Петър Гецов. Според него ходенето до спътника на Земята ще стане нещо нормално. И в момента има възможност за това, но един полет до Луната излиза 20 мил. долара, каза Гецов. Професорът съобщи още, че космическата оранжерия, която бе разработена в България, ще бъде включена в новата концепция за полет до Марс. Оранжерията може да осигури специална обстановка за възпроизвеждане на въздушната среда и за храна, обясни ученият. Полетът до Червената планета ще продължи сумарно около 2 години, допълни той. Страната ни може да има трети космонавт още през 2010 г. Тогава той ще носи не само българския флаг, но и знамето на Европейския съюз, коментира професорът. Към звездите най-вероятно ще полети дубльорът на втория ни космонавт Александър Александров - Красимир Стоянов. Огнян Герджиков също има шансове, каза Гецов по повод желанието на парламентарния шеф да стане космонавт. Подготовката за полета ще продължи около 5 години. Проф. Гецов обясни, че вече трябва да се търсят аварийни варианти за евакуиране на човечеството от Земята. След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.
100/143/310/319/320/321/733/735/73G/73H/762/AB6/CR9/DH8/E90/E95/F70/IL8/M82/S20/TU3/TU5/LZ-BTZ
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот harrier » 18 Апр 2004 19:16

Да, да, след 20 години аз също така ще съм взел SPL (Shuttle pilot licence)...
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот toni75 » 18 Апр 2004 22:14

Toni написа:...След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.

Абе много е далновиден този професор :wink:
toni75
най-спотър
 
Мнения: 496
Регистриран на: 18 Дек 2003 02:24
Местоположение: Щутгарт, Германия

Мнениеот KRAKOMOBILA » 26 Май 2006 08:19

toni75 написа:
Toni написа:...След 4 милиарда години нашата планета ще се слее със Слънцето и затова е необходимо още отсега да се търси подходящо място за живот, обясни професорът.

Абе много е далновиден този професор :wink:

Тия па ко гледат 4 милиарда години напред,до тогава може я некой астероид да ни е отвял,я извънземни да са ни изнесли,а и нищо чудно да се самоубиеме с тия АЕЦ-и,атомни бомби войни и тн..... :twisted:
Аватар
KRAKOMOBILA
супер спотър
 
Мнения: 654
Регистриран на: 25 Май 2006 14:12

Мнениеот izd_23_22 » 22 Юни 2006 16:17

Руски летци пътуват за обмяна на опит в Щатите.
Понеже полетът е дълъг и скучен, се свиват в малко празно пространство,в близост до тоалетните на самолета и по традиция развъртат някоя и друга бутилка водка....
Възниква спор дали може да се изпълни лупинг с B-747...спорът прераства в пиянски бас....
Млад летец от групата става, отива в кабината,изхвърля пилота (това ще да се е случило преди 11.09.2001) и прави лупинг:))
Връща се при групата, придружен от буйни аплодисменти (единствено от страна на колегите си)
В това време от WC-то изскача чорлав американски тинейджър и въодушевено кресва:
"Копелееее,е'га ти яката трева - Още не си бях дръпнал и се насрах във врата..."
Д.Минков
Аватар
izd_23_22
кандидат спотър
 
Мнения: 2
Регистриран на: 06 Юни 2006 18:24
Местоположение: Троян

Мнениеот OGI » 10 Дек 2006 11:36

Следващите разкази не са вицове, а реални истории (може и да сте попадали на тях друг път).

Тема: Истории с "Ан"-чета
Автор: Norman
http://forum.abv.bg/cgi-bin/showpost.pl ... umber=2292

--------------------------------

1. Някъде през 70-те години в СССР, Сибир. Експедиция в тайгата чака да получи нов самолет - обичайния "работен кон" - един двуплощник "Ан-2". Само дето самолетът е изписан за доставка от Казахстан и съответно трябва да бъде доставен с няколко междинни кацания. Едно от тях е на военно-тренировъчно летище за стратегически бомбардировачи.
Подходжда, значи, пилотът на "Ан"-чето за кацане и се включва на дежурния радиоканал с обмена на военните пилоти с кулата. Нещата са стандартизирани и звучат преди всяко кацане на някой от "Ту"-тата, горе-долу така:
- ...кула, тук бордови номер СА-1618,... гориво - остатък 10 тона,... двигатели - и четирите в нормата,... колесник - спуснат...
След което кулата мирно и тихо дава разрешение за кацане.
Нашето момче си влиза в коридора и също решава да мине по процедурата с радиообмена.... като си казва ЧИСТАТА ИСТИНА!
- ...кула, тук бордови номер ММ-2034,... гориво - остатък 400кг, ...летя с един двигател..., шасито е неподвижно...
...И СЕ РАЗЗИНВАТ ПАЗВИТЕ НЕБЕСНИ! Кулата му нарежда екстремно кацане. Долу се запалват всички светлини и полосата допълнително се означава с флаш-фойери, струпват се пожарни и линейки, а местното военно поделение е вдигнато по тревога... за да видят всички, как "Ан"-чето каца...

-----------------

2. Млад кореспондент е пратен от Москва в Новосемирск за журналистическо разследване по читателски писма. И той, разбира се, в първия момент си мисли, че става дума за Новосибирск - голям и добре уреден град, но накрая разбира, че връсщност е запратен "в средата на нищото" - малко селище в тайгата, откъдето единственото измъкване е пеша или със самолет. Както и да е, момчето приключва с работата си в рамките на три дни и си стяга багажа за обратния път. Отива на летището, което и предния път не му е направило кой знае какво впечатление, само за да открие, че там има само един самолет - "Ан-2", но не и пилот, контролна кула или писта. Това, което има е стар вагон, на който пише "Бар" и на чиито покрив се е кривнала УКВ антена, разположен край поле, приличащо на танков полигон, след приключване на стрелбите. Влиза той в "Бар"-а и намира една доста симпатична барманка и някакво старче, вероятно - ветеран от войната, ако се съди по орденската лентичка, което тихо си допива бутилка нискокачествен коняк в ъгъла. За негово учудване, се оказва, че в бара има и напитки с доста по-високо качество и скоро той сяда на една маса, близо до тази на старчето. След около три собствени чашки, още половин бутилка за ветерана и около един час от работното време на заведението, той започва леко да се безпокои - просто започва да се смрачава, а определения за 5 часа полет трупа все по-голямо закъснение. И той решава да попита. Старчето. И му се огтоваря:
- А... гледам те аз, че си пътник, ама видях, че не си се разбързал много, та рекох и аз да си допия... Ако искаш - да тръгваме!
Журналистът, естествено, пребледнява - досега негласно се е надпивал със собствения си пилот, при това човек на възраст и комуто предстои нощен полет на самолет, прослужил поне 30 години! Но пък Новосемирск му е омръзнал доколкова, че се остава трите чашки изпит алкохол да го убедят да тръгне.
Не след дълго "Ан"-чето бодро подскача по буците на полигона, за да поеме на юг. В първия един час всичко и наред, но след това, изведнъж пилотът-ветеран започва да вика нещо през рамо. Поради оглушителния вой на мотора момчето не разбира нещо. Нов опит - пак без резултат. И тогава настъпва ужасът -двигателят изгасва! А са на около три километра височина!
Младият човек се прощава мислено с всичките си близки и свива пръсти около дръжката на седалката до него, сама за да види как пилотът пуска лостовете и в настъпилата тишина се обръща към него.
- Ха, така - сега е по-тихо, дано да ме чуеш! Кибрит имаш ли бе, момче?
С треперещи ръце журналистът вади кибрит от джоба си и го подава на невързмутимия авиатор, който си пали цигара без филтър, връща кибрита, прокашля се и пали отново двигателя!...

----------------

3. Това не е виц, а част от техническите характеристики на "Ан-2".

"Система на запалване - електрически стартер, дублиран с ръчна ротационна система" (,или по-просто казано - МАНИВЕЛА!!! Истина е - лично съм я виждал - точно зад кабинката на пилота е!)

----------------

4. Един механик от летището в Иркутск на бърза ръка станал известен, след ей това изпълнение:

Готви се вътрешен целеви полет от Иркутск до стоянката на експедиция в тайгата. На борда на "Ан"-чето ще пътуват роднини на запратените в дивите гори геолози - основно възрастни хора, решили да се възползват от шанса си да видят децата и внуците си поне веднъж на две години. Приближават се те с багажа си към самолета, а нашия юнак дозавива някаква заглушка на корпуса и известно време, без да им обръща ни най-малко внимание (но ги е забелязал, естествено!) цъка тъжно с език, гледа пак крилата и корпуса и поклаща тъжно глава.

Една от бабичките се престрашава да попита:
- Какво става, синко?
- О-ох, бабке... С ТОВА ли ще летите?
- Ами-и-и... така ни казаха... Нали тоя самолет ще лети в 9 часа?
- Този е, ама за летене - не знам... Аз тука го ремонтирам вече трети ден, - и той посочва омазнения си комбинезон, - и че ще излети, вече съм сигурен, но докъде ще стигне - Божа работа!

Вече сериозно обезпокоената бабичка, едва ли не през сълзи:
- Ама защо? Какво му има?
- 'ми виж сама, бабке! Тука... и тука... и тука... всичкото само с тел го връзвам, щото пари за повече НЯМА! - и механикът посочва един по един теловете, свързващи горната и долна плоскости на крилата на двуплощника.

Бабичката получава истеричен припадък, а механикът - заповед за уволнение.
OGI
най-спотър
 
Мнения: 477
Регистриран на: 15 Сеп 2006 12:22

Мнениеот onufrii » 13 Дек 2006 01:08

OGI написа:"Система на запалване - електрически стартер, дублиран с ръчна ротационна система" (,или по-просто казано - МАНИВЕЛА!!! Истина е - лично съм я виждал - точно зад кабинката на пилота е!)


Кое е учудващото - половинвековен самолет, предците на чиито двигател се крият още в 30-те години. А и за машина предназначена да оперира в нищото и в сибирските студове е разбираемо механичното дублиране на запалването. Аз лично съм развъртал на ръка двигателя преди пуск.
Si vic pacem, para belum - 26030
onufrii
по-спотър
 
Мнения: 138
Регистриран на: 16 Дек 2003 22:19
Местоположение: Боляристан

Мнениеот air-master » 29 Яну 2007 01:35

Двама пилоти искат да се разходят из
града и питат стюардесите как да си поръчат две бири на съответния език. В последствие обаче, единият от пилотите предприема няколко разходки сам.
Познайте какво пие всеки път при тези разходки? Две бири. Защото не знае как да си поръча само една.
Аватар
air-master
по-спотър
 
Мнения: 163
Регистриран на: 02 Ное 2006 15:47
Местоположение: Silistra, SOF, BOJ

Мнениеот harrier » 07 Фев 2007 18:17

Звучи като да е виц ама май си е съвсем сериозно:
http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=1000933
http://www.metro.co.uk/weird/article.ht ... _page_id=2
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот atzah » 07 Фев 2007 19:03

Да не е телевизия Планета това? :D
atzah
супер спотър
 
Мнения: 750
Регистриран на: 08 Дек 2004 00:57
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 07 Фев 2007 19:18

harrier написа:Звучи като да е виц ама май си е съвсем сериозно:
http://news.netinfo.bg/index.phtml?tid=40&oid=1000933
http://www.metro.co.uk/weird/article.ht ... _page_id=2


Да, писаха даже във вестниците.... :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Делян » 09 Апр 2007 20:05

на тази компания няма да и потръгне в България ако реши някога да навлезе на пазара.
www.gadair.com
http://www.airliners.net/open.file/1194077/M/
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Мнениеот harrier » 24 Май 2007 23:12

И пилотите са хора все пак:
Изображение

:-D
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Следваща

Назад към Общи приказки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта

cron