Big G написа: То и това би било резонно, ако тези средства се връщаха обратно на летищата (за да могат да се развиват), а не да се харчат незнайно за какво.
Знайно е за какво се харчат, за съжаление, но никой не обръща внимание!
Къде са парите?
Нещо не е наред.
Всеки Божи ден, когато ми се наложи да свърша нещо в центъра на София, аз паркирам колата си и прилежно пускам sms. На цената – 1 лв. без ДДС или още по-често, на цената – 2 лв. без ДДС. Ако, не дай Боже, имаш неблагоразумието да излезеш от колата и по пътя да си пуснеш sms-а, считай, че като се върнеш, колата ти ще е блокирана от скоба.
Няма по-важен въпрос от този: КЪДЕ СА ПАРИТЕ?
В крайна сметка, всеки що годе цивилизован човек, не би имал нищо против да си плаща за паркинга, ако парите, които плаща, отиват за облагородяване на градската среда, подобряване на градския транспорт или конструиране на още паркинги и създаването на парко-места.
НО! Съвсем скоро, за пореден път, стана ясно, че нещо с тези зелено-сини зони и техните стопани наистина не е наред.
В медиите излезе информация, че Столична община не получава НИЩО от Центъра за градска мобилност. Разбирате ли – никакви финансови приходи от Центъра към Общината. А култовото предприятие, наречено Център за градска мобилност, пък било не общинско, ами – търговско дружество.
Какъв разкош! Това значи само едно – общината не се разпорежда с бюджета на Центъра и съответно няма никакво отношение към парите, които идват от вече увеличените такси на зоните за паркиране. Ако греша – с трепет ще чакам от Центъра да ме опровергаят с доказателства!
Съмнителните подробности в поведението на търговското дружество не свършват дотук.
Какво ще кажете за факта, че Центърът е получил едни близо 30 милиона лева като държавна субсидия за 2013-та? Както и едни 80 милиона от общината?
Пълния текст:
http://fakti.bg/mnenia/95091-kade-sa-parite