Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Форум за всичко извън авиацията.

Re: Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Мнениеот Емо » 24 Юни 2009 14:16

lordbuck1 написа:не искам да им ставам адвокат, но точно такъв език ми е трудно да допусна, че са използвали...

Ами и на мен ми се е случвало да се отнасят грубо. Не само в България, но и на други летища. Все пак тези хора правят тая работа day out, day in както се казва. Доста е монотонно и от време на време се стига до по-грубички вербални пререкания, което според мен е проява на невъзпитаност и липса на професионализъм.
Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Мнениеот fly away » 24 Юни 2009 14:29

А също много се дразня когато говорят с селски акцент. :-D
Изображение
Аватар
fly away
по-спотър
 
Мнения: 136
Регистриран на: 21 Юни 2009 19:50

Re: Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Мнениеот akair » 09 Ное 2009 22:34

Четейки за полета на Wizz Air с унгарски екипаж и забавянето, реших да напиша накракто какво ми се случи преди 10-ина дни. Редовен полет на EasyJet от Лондон (LGW) до София. Ден неделя - 01 Nov 2009. Час за излитане - 08:00 местно време. Служителката на check-in-a като разбра, че пътувам с полета до София ме попита дали имам ръчен багаж, показах й раницата си. Нямаше проблем, разбира се. Излезе на таблото гейт 110, който е от последните. Нямаше и 10 минути след обявяването му и се насочих натам. 10-ина мунити ми отне да стигна до гейта. Там вече се бяха наредили около 50 човека в опашка, широка 4-5 човека и чакаха. А имаше още поне 1/2 час до бордването. Всички знаем, че има ред за бординг - майки с деца, възрастни хора, инвалиди, speedy boarding и т.н. Стана ми смешно, но щом се чувстваха по-добре да стоят прави - ок :). На седалките се бяха настанили британците и очевидно български студенти, които учат в Англия. Започна бординга и по уредбата се чу "Умоляват се пътниците на полет номер .... на авиокомпания EasyJet до София да се отправят към гейт 110. Времето за стигане до него е 15 минути." Аз бях седнах на съседен гейт, защото имаше по-добра видимост към излитащите и кацащи самолети :). В момента, в който се чу това по радиото, видях хора, които буквално се затичаха към опашката, която беше на 10-ина метра от тях. След още 5 минути се чу, отново по уредбата: "Напомняме на пътниците на полет номер .... на авиокомпания EasyJet до София, че е позволено носенето на ЕДНА, ЕДНА... повтарям ЕДНА чанта ръчен багаж!" :shock: :D
Естествено места имаше за всички в самолета :D. Почти стана 08:00 часа. Стюардесите затвориха част от багажниците, които бяха пълни. Едната дори мина да прегледа дали всички са се вързали с колани и почти бяхме готови за пуш бек. В този момент се качи на борда пътник с вид на тъмен балкански субект, настани се на място D 7-8 реда пред мен и остави до себе си на пътеката своя ръчен багаж. :shock: Едната стюардеса го видя и се засили към него на пети. Не знам как не продъни пода :-D . Приближи се до него, обясни му нещо, взе сака и отвори багажника, за да го сложи. За малко й се размина някакви неща да й се стоварят на главата... Пъхна сака в съседен багажник, направи една физиономия, с което искаше да каже "Аман!" към всички, които й се усмихвахме състрадателно и се върна на пети към мястото си в задната част на самолета. Ще пропусна дебордването, ставането преди да е спрял самолета, говоренето по телефона, "борбата" кой да се качи първи в автобуса и кой да мине първи паспортна проверка. Ще ви спестя и историята с коментари "даваме им здрави чанти, а те ни ги връщат счупени"...
Знам, че това е почти ежедневие на полетите от/до София. Определено има смешна страна. Но по-лошото е, че това е много типичен пример какво виждат чужденците от България...
Все пак ми се ще да напиша и за нещо положително. А то е, че вече дори в България всички са/сме се научили да стоим зад червената линия на паспортен контрол и да изчакаме да ни дойде реда...
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Мнениеот takeoff » 09 Ное 2009 23:39

akair написа:Четейки за полета на Wizz Air с унгарски екипаж и забавянето, реших да напиша накракто какво ми се случи преди 10-ина дни. Редовен полет на EasyJet от Лондон (LGW) до София. Ден неделя - 01 Nov 2009. Час за излитане - 08:00 местно време. Служителката на check-in-a като разбра, че пътувам с полета до София ме попита дали имам ръчен багаж, показах й раницата си. Нямаше проблем, разбира се. Излезе на таблото гейт 110, който е от последните. Нямаше и 10 минути след обявяването му и се насочих натам. 10-ина мунити ми отне да стигна до гейта. Там вече се бяха наредили около 50 човека в опашка, широка 4-5 човека и чакаха. А имаше още поне 1/2 час до бордването. Всички знаем, че има ред за бординг - майки с деца, възрастни хора, инвалиди, speedy boarding и т.н. Стана ми смешно, но щом се чувстваха по-добре да стоят прави - ок :). На седалките се бяха настанили британците и очевидно български студенти, които учат в Англия. Започна бординга и по уредбата се чу "Умоляват се пътниците на полет номер .... на авиокомпания EasyJet до София да се отправят към гейт 110. Времето за стигане до него е 15 минути." Аз бях седнах на съседен гейт, защото имаше по-добра видимост към излитащите и кацащи самолети :). В момента, в който се чу това по радиото, видях хора, които буквално се затичаха към опашката, която беше на 10-ина метра от тях. След още 5 минути се чу, отново по уредбата: "Напомняме на пътниците на полет номер .... на авиокомпания EasyJet до София, че е позволено носенето на ЕДНА, ЕДНА... повтарям ЕДНА чанта ръчен багаж!" :shock: :D
Естествено места имаше за всички в самолета :D. Почти стана 08:00 часа. Стюардесите затвориха част от багажниците, които бяха пълни. Едната дори мина да прегледа дали всички са се вързали с колани и почти бяхме готови за пуш бек. В този момент се качи на борда пътник с вид на тъмен балкански субект, настани се на място D 7-8 реда пред мен и остави до себе си на пътеката своя ръчен багаж. :shock: Едната стюардеса го видя и се засили към него на пети. Не знам как не продъни пода :-D . Приближи се до него, обясни му нещо, взе сака и отвори багажника, за да го сложи. За малко й се размина някакви неща да й се стоварят на главата... Пъхна сака в съседен багажник, направи една физиономия, с което искаше да каже "Аман!" към всички, които й се усмихвахме състрадателно и се върна на пети към мястото си в задната част на самолета. Ще пропусна дебордването, ставането преди да е спрял самолета, говоренето по телефона, "борбата" кой да се качи първи в автобуса и кой да мине първи паспортна проверка. Ще ви спестя и историята с коментари "даваме им здрави чанти, а те ни ги връщат счупени"...
Знам, че това е почти ежедневие на полетите от/до София. Определено има смешна страна. Но по-лошото е, че това е много типичен пример какво виждат чужденците от България...
Все пак ми се ще да напиша и за нещо положително. А то е, че вече дори в България всички са/сме се научили да стоим зад червената линия на паспортен контрол и да изчакаме да ни дойде реда...


ммммммммммм да . Мисля,че проблема не е в пътниците (пък било то и български) проблема си е в самите авиокомпании.Пътувал съм по маршрут Гетуик-Палермо с Изи в полет пълен с английски туристи . Да наистина на чекинга всички се бяха наредили чинно един след друг в индианска нишка :D . Но елате да видите какво стана когато дойде време за бординг ......... какви ти майки с деца, какви ти инвалиди................ англичаните си бяха забравили дразнещото лицемерно СОРИ на чекинга .Опашката беше в формата на ветрило , трудно можеше да се определи къде е началото и къде е края . Защо се получава така ...... много просто , любопитен съм колко би струвало на лоу кост компаниите да дават места на пътниците в самолета при чекирането ? За мен компаниите по този начин унижават пътниците си . Хора всякакави претенции всякакави - на кой му е приятно да пътуваш три часа с някого в тясното пространство което ти се предлага и накрая да се окажете в два различни края на самолета на средоното място на реда . Нима един спотър който иска да седне отзад за да направи хубави снимки и да задоволи хобито си няма да се бута за да седне отзад до прозореца ?
По въпроса за ръчния багаж - смятам, че дори и да са напълно спазени размерите на разрешения багаж на авиокомпаниите багажа отново няма да се събере в багажниците над главите ни . просто така е направено . Разбирам, че всичко е пари . разбирам, че всички искаме да пътуаме евтино, но това с местата е много неприятно . Дано конкуренцията да доведе освен до по-ниски цени и до по-качествени услуги . Поздравления за багажа на летище София - летището е малко и не е натоварено и свалянето и получаването на багажа в София е много бързо .
Изображение
Аватар
takeoff
най-спотър
 
Мнения: 299
Регистриран на: 02 Юни 2009 21:20
Местоположение: Sofia

Re: Интересни (най-често родни) неприятни случки по самолетите

Мнениеот vla_don » 10 Ное 2009 21:56

любопитен съм колко би струвало на лоу кост компаниите да дават места на пътниците в самолета при чекирането ?

Даването на места не струва нищо на авиокомпаниите. Всяка чекин система го прави по принцип. Те за това са измислени. По-трудно е недаването на места, но пък позволява да се събират пари за да минеш пред болните, старите, децата... Това изисква и повече персонал за обслужване, съобщения по уредбата, разправии и т.н.
VD
vla_don
по-спотър
 
Мнения: 139
Регистриран на: 07 Яну 2009 11:30
Местоположение: София

Предишна

Назад към Общи приказки

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта