Страница 1 от 3

Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012 13:03
от Пароль
За да не "цапаме" други теми!

На дъното сме на световната класация по правосъдие
http://news.plovdiv24.bg/398226.html

България ще се опита да развали сделките със заменки
http://news.plovdiv24.bg/398216.html

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012 20:53
от tupolev144
Read more: http://news.plovdiv24.bg/398226.html#ixzz2DXaJCB90
Пароль написа:За да не "цапаме" други теми!

На дъното сме на световната класация по правосъдие
http://news.plovdiv24.bg/398226.html

България ще се опита да развали сделките със заменки
http://news.plovdiv24.bg/398216.html

Спокойно има по-зле и от нас! По-зле от България се представят страни като Гватемала, Кот д`Ивоар, Сиера Леоне, Камерун. А от ЕК ще ни се "поскарат", "поскарат", но нали сме си "заедно", ще ни простят! :D

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 29 Ное 2012 13:23
от akair
Ще цитирам последното мнение, което е относително по темата, защото имам желание само за конструктивна дискусия по темата авиация, а не общи писаници:
tupolev144 написа:Явно с теб няма да се разберем докато продължаваш да тълкуваш нещата като в онази приказка за евангелието, а и наистина дотегнахме на хората които пряко не се интересуват от това. Абсолютно съм съгласен с цитираната Елинор Рузвелт - чети, преди да пишеш! Дадох ти десетки документи които да четеш и като ги прочетеш, се обади или направи отделна тема за да не използваме настоящата за дискусии свързани с Общностното право и дано ти станат ясни нещата. А що се отнася до проверката, както и до предстоящите такива, ефектът ще е видим дори и за теб и то много скоро. Просто дойде и нашият ред и мърдане няма. Иначе бъди сигурен, че без да искаш с опонирането ти допринесе доста за по-пълно обрисуване на ситуацията свързана с Райнеър и неволите му у нас, за което трябва да ти се отчете заслуженото. Е, поне нещо добро да излезе в крайна сметка! :wink:


Аз съм съгласен да обсъдим всеки факт, който смяташ за неправилно тълкуван, но един по един, а не с общо словоблудство - ако имаш желание, разбира се.
Може би различни неща, казани от г-жа Рузвелт сме чели, но това не е най-интересното.
Към този момент са по-важни докладите - евентуалните ефекти ще дойдат в някой бъдещ момент. Затова бих се радвал да видя докладите, поне засега :D
Останалата част от мнението е някакво лично твое субективно виждане, което не мога да коментирам.

Не на последно място - и аз бих приветствал темата за такси/администрация/правила/разпоредби/... да се ограничи в една форумна тема, а не на всяко "ново летище" да се "лепват" "8 евро"... :D

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 30 Ное 2012 19:59
от Пароль
http://dv.parliament.bg/DVWeb/index.faces
Някой прочете ли вече наредбата. Аеронавигационните такси влизат в сила от 01.01.2012г - 11 мес по-късно!

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2012 19:01
от Пароль
Европа разследва "Българския енергиен холдинг" дали злоупотребява с господстващото си положение

Read more: http://news.plovdiv24.bg/399577.html#ixzz2E0OGUqUP

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 03 Дек 2012 19:03
от Пароль
Пак ни отложиха за Шенген
http://news.plovdiv24.bg/399530.html

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 19 Дек 2012 21:07
от Пароль
http://www.dnevnik.bg/zelen/2012/12/19/ ... a/?ref=rss

Еврокомисията най-накрая одобри парите за завода за отпадъци в София (допълнена)

...
През декември 2011 г. обаче втората фаза, която включва същинското изграждане - завода за отпадъци, беше спряна от Европейската комисия и беше обявена нова обществена поръчка. Причината беше искането на Европейската комисия за промени в някои технически параметри, което на практика обезсмисли вече проведения търг.

През 2012 г. последваха и допълнителни въпроси за данъка добавена стойност по проекта, както и за общинското предприятие, което ще експлоатира съоръженията. След преговори накрая проектът днес беше одобрен.

"Това е първата по рода си инсталация за преработване на отпадъци в България, като капацитетът и е за преработката на 410 хиляди тона преработени отпадъци за година", каза днес Фандъкова. Според Бояджийска това ще бъде най-голямата по рода си инсталация от такъв тип в Европа и затова Комисията стриктно е следила цялата процедура.
...

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 19 Дек 2012 22:43
от autom8
Тази практика със стриктното следене на процедури в България трябва да се прилага всеобхватно в ако не всички, поне в повечето сфери, засягащи пряко или косвено народа. Доколкото има такава установена възможност.

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 20 Дек 2012 14:47
от Пароль
16 млрд. долара са изнесени от България за 10 години!

http://www.marica.bg/show.php?id=95186

Чудех се, дали да го публикувам и в темата "Авиацията на ТИМ превзема Русия!?

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2012 13:25
от Пароль
Jair написа:В днешно време няма твърди различия. Дори компания като раян, която би трябвало да е еталон за НТА предлага безплатна раница, докато други искат пари за това. Страничните летища отдавна не са правило - пак споменатите Раян летят до Дъблин, Мадрид, Ел Прат. Да се дава пример със Скай Юръп за прогреса на НТА е също доста иронично. От друга страна всичките традиционни компании като луфтханза имат същото гъвкаво ценообразуване, много компании премахват или минимизират кетъринга. В днешно време твърда дефиниция няма - по определени фактори всичките са НТА, по други фактори всичките са традиционни.

Елементарните правописни грешки, буквални преводи от английски дори да не ги започвам.


Как тогава, ЕК различава кои А/К са нискотарифни и кои не (за статистиката имам в предвид)?
Изображение

http://www.eurocontrol.int/sites/defaul ... t-2010.pdf

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2012 13:43
от Jair
Ами можеш тях да ги питаш, дали Aer Lingus са НТА като имат само раничка безплатно. Или пък Air Baltic, които също заплащаш кетъринг и куфари в ниските класове, но те прекарват през хъб в Рига. Ама пък защо да се ограничаваме само до Европа, що не се запитаме дали Southwest са НТА, след като имат безплатен куфар за разлика от всичките Delt-и, United-и и т.н?

Щом юроконтрол е изкарал някаква статистика, това трябва ли автоматично да означава, че има граница между НТА и традиционни която е толкова твърда като тази между тъмното и светлото лилаво в графиката?

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 23 Дек 2012 21:55
от Пароль
Странно изказване!
Аз нямам въпроси към А/К. Това, което ме интересува е обсъждано неведнъж, а то е, че ако се намалят разходите на А/К, ще се намалят и цените на билетите. Това е и целта на европейското законодателство-вместо да се събират такси от А/К, парите да идват от други дейности и точно това е цитирал Туполев, преди да се прехвърлим в тази тема. Akair цяла дипломна работа написа по европейско законодателство с помощта на съфорумците! Може да попиташ и него!

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 24 Дек 2012 00:45
от Big G
Jair написа:Ами можеш тях да ги питаш, дали Aer Lingus са НТА като имат само раничка безплатно. Или пък Air Baltic, които също заплащаш кетъринг и куфари в ниските класове, но те прекарват през хъб в Рига. Ама пък защо да се ограничаваме само до Европа, що не се запитаме дали Southwest са НТА, след като имат безплатен куфар за разлика от всичките Delt-и, United-и и т.н?

Щом юроконтрол е изкарал някаква статистика, това трябва ли автоматично да означава, че има граница между НТА и традиционни която е толкова твърда като тази между тъмното и светлото лилаво в графиката?


Не мога да разбера само защо се коментират и оспорват официални документи от европейски структори. Добри или лоши, все едно - на едни може да им харесват, на други не. И какво от това. Та и ти сега. Какво е това: "Ами можеш тях да ги питаш...". Несериозно! По тази твоя логика може би и ти трябва да ги попиташ"...това трябва ли автоматично да означава...". Или пък да им предложиш да си коригират графиката с цвят, който да прелива плавно от тъмно към светло лилавото за да отразят твоята теза :) Sorry, ама не се сдържах.

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 24 Дек 2012 01:17
от Jair
Пароль написа:Странно изказване!
Аз нямам въпроси към А/К. Това, което ме интересува е обсъждано неведнъж, а то е, че ако се намалят разходите на А/К, ще се намалят и цените на билетите. Това е и целта на европейското законодателство-вместо да се събират такси от А/К, парите да идват от други дейности и точно това е цитирал Туполев, преди да се прехвърлим в тази тема. Akair цяла дипломна работа написа по европейско законодателство с помощта на съфорумците! Може да попиташ и него!


Чакай малко, къде съм казал нещо за европейско законодателство и намаляване на разходите и покриване тези на летищата? Толкова ви е треснала параноята, че всеки който ви каже нещо на въпреки автоматично е лошия, който се противопоставя на летище Пловдив и на всичко покрай него? Единственото, което критикувам е статията в уикипедия, която е остаряла, неточна и неграмотна, къде виде да съм казал нещо за тия неща, които теб те интересуват?

Big G написа:Не мога да разбера само защо се коментират и оспорват официални документи от европейски структори. Добри или лоши, все едно - на едни може да им харесват, на други не. И какво от това. Та и ти сега. Какво е това: "Ами можеш тях да ги питаш...". Несериозно! По тази твоя логика може би и ти трябва да ги попиташ"...това трябва ли автоматично да означава...". Или пък да им предложиш да си коригират графиката с цвят, който да прелива плавно от тъмно към светло лилавото за да отразят твоята теза :) Sorry, ама не се сдържах.


И на теб ще ти кажа, това което коментирам е статията в уики, за това що е то НТА. Нито повече, нито по-малко. Моята теза, е че твърда граница няма, и мога да я потвърдя моята теза с много примери, защото колкото и дефиниции да направиш няма нито една авиокомпания да попада само в едната графа, и разликите все повече ще се размиват. Като отговор на тая теза ми се плесва нещо от юроконтрол, тотално извадено от контекста и аз трябва да го приемам на сляпо доверие, щото видиш ли щом там има разделение, значи в действителност има такова...ама какво точно е разделението, божа работа. Еми браво, ама аз с такова ниво на аргументация не мога да се съглася. Нека някой, ако иска да ми докаже, че не съм прав се порови повече в сайта им, да потърси каква е дефиницията на НТА според юроконтрол и тогава може да говорим, ама с един скрийншот изсмукан от пръстите няма да стане.

Re: Законодателство - в България и в Европа

МнениеПубликувано на: 24 Дек 2012 01:57
от akair
Пароль написа:Странно изказване!
Аз нямам въпроси към А/К. Това, което ме интересува е обсъждано неведнъж, а то е, че ако се намалят разходите на А/К, ще се намалят и цените на билетите. Това е и целта на европейското законодателство-вместо да се събират такси от А/К, парите да идват от други дейности и точно това е цитирал Туполев, преди да се прехвърлим в тази тема. Akair цяла дипломна работа написа по европейско законодателство с помощта на съфорумците! Може да попиташ и него!

Бих желал да не бъда въвличан в дискусията ви и да не ми се приписват действия, нямащи нищо общо с реалността. :D