
Тъй като в Дрезден удължават пистата , няколко уикенда летището ще затваря за по 48 часа. Пътуващите от/до DRS ще бъдат извозвани с автобуси до Лайпциг , откъдето ще оперират допълнителни полети.
Това както и една среща в Берлин наложи следния маршрут :
3 Jun OS 800 SOF-VIE F100
3 Jun LH 3613 VIE-TXL CR7
9 Jun LH 1123 LEJ-MUC CR9
9 Jun LH 3438 MUC-SOF A85
Супер ! Май все по често ще летя на “дългите” канадеъри

Ранно ставане в неделя сутрин . Май тази година така е тръгнало ,така и ще върви.
На летището беше сравнително спокойно – главно „презокеански” пътници . както обикновено се бях чекирал по интернет преданата вечер , така че бързо бързо бях пред бизнес салона. Надникнах в „оранжевия” на горния етаж , който ми се видя доста пълен , затова слязох в „зеления” долу. Там бях само аз. Нова процедура е че вратата стои заключена и трябва да чукнеш да ти отворят.
Имах време за кафе и кроасан и препуснах към гейта.
По пътя наруших забраната за снимане и снимах Фокера с който щяхме да летим , за да си запиша предварително регистрацията :

3 Юни 2007
OS800
SOF-VIE
Fokker 100
OE-LVL
5A
Пилота изпълняваше предполетния чеклист (предполагам


Много е готино на предните места във Фокера , още повече на двойката.
Прозореца беше чист , времето слънчево и ето покрай какво рулирахме :
Още един Ан с чужда реистрация.

Единия от АТР ите на Виаджо

LZ-MNT са го преместили :

Измили са и пожарните (заради Буш ? или всяка неделя) :

Излетяхме над околовръстното :
Austrian Fokker taking off Sofia
http://www.youtube.com/watch?v=0vc4sECU5mg
Веднага се сетих за Pilot737 и снимките след „тъжния” завой.
Нащраках една серия , но не се получиха много добре.
Внимание ! Картинките са по 1 – 1 ½ МБ.
http://img128.imageshack.us/my.php?image=txl024vb2.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=txl025lq6.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=txl026mi6.jpg
http://img172.imageshack.us/my.php?image=txl027yc9.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=txl028ez0.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=txl029yu0.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=txl030ih1.jpg
http://img341.imageshack.us/my.php?image=txl031mk5.jpg
http://img201.imageshack.us/my.php?image=txl032qj4.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=txl033uc2.jpg
http://img139.imageshack.us/my.php?image=txl034vf1.jpg
http://img460.imageshack.us/my.php?image=txl035os3.jpg
http://img243.imageshack.us/my.php?image=txl036tp3.jpg
Полета беше около 80% пълен . Austrian поднесоха топла закуска (омлет със сирене и гъби).
Подремнах но не и преди да щракна облаците :

Като се събудих вече кацахме :
Austrian Fokker landing at Vienna
http://www.youtube.com/watch?v=GCs_d8V40Cc
Паркирахме до още една работна пчеличка (този път снимката е по добра)

Имах доста престой във Виена така че обходих магазините , минах и през двата бизнес салона до които имах достъп , първо в този на Дайнърс (където пощраках в Интернет )

После кратка проверка какво става по перона :

И редовното Лате Макиато в бизнес салона на Луфтханза.
Гейта беше от автобусните B на долното ниво , така че 20 минути преди бординг полета се запътих натам. Проверката беше бърза , полета навреме.
3 Юни 2007
LH3613
VIE-TXL
CRJ 700
D-ACPD
7A
Пак място напред , полета около 80% пълен.
До нас беше паркирал А319 на Иберия.

Докато рулирахме мина и това :

Излитането беше леко турбулентно , заради насъбралите се облаци:
Lufthansa CRJ 700 taking Off Vienna
http://www.youtube.com/watch?v=zG_9m5zCo7Q
Луфтханза ни раздадоха по едно Тоблеронче за краткия (малко над 1 час полет) , поднесоха и топли и студени напитки.
Кацането над Берлин е винаги интересно заради разнообразния пейзаж :
Lufthansa CRJ 700 landing at Berlin
http://www.youtube.com/watch?v=9blJONg3R8c
Паркирахме до жълтото “такси” на HLX :

И запонаха да свалят багажа:

Няма и 15 минути след това срещнах колегата си (който отлиташе за Париж) .
Седмицата в Саксония беше много приятна , Spargel season още не е свършил , а на полянката до хотела растяха гъби :

Връщането започна с акцента на пътуването : летището в Лайпциг. Летял съм няколко пъти ПРЕЗ Лайпциг с полета на Austrian до Дрезден . Но никога от/до . Затова пристигнах 3 часа по рано. По пътя видях ей тези , кацнали сред полето :

Направи ми впечтление и многото спотери разпръснати , къде ли не около летището.
Заради двете си писти от двете страни на магистралата и шосето покрай него , предполагам че е доста удобно за снимки :

Предлагат и тур на летището (за съжаление за Английски език с предварителна заявка)

Самият терминал прилича на дълга покрита улица (с удачното наименование The Mall) като чек-ина е на единият край а гейтовете на другия.

Не можах да се чекирам по интернет предишният ден и (както се оказа) си платих за това. На чек-ина ми дадоха 12F за първия и 14A за втория полет.
Минах в стерилната зона , което се оказа грешка защото гледката към перона е по добра отвън. Вътре има малък дюти фри и бизнес салон на Луфтханза.
9 Юни 2007
LH1123
LEJ-MUC
CRJ 900
D-ACKI
12F
Внимавайте в CRJ900 така както има два exit row (14 и 15) , така има и два реда почти без прозорец (11 и 12) . Така е като не се подготвих предварително. За съжаление полета отново беше над 80% пълен и си летях така .
Около 50 минутиполетно време. Тък като е вътрешен полет поднесоха само топли и студени напитки.
Ето и единствената снимка (след кацането в Мюнхен) :

В Мюнхен нямах много време , а и имах поръчки . Гейта пак беше G46

А на съседния пак самолет на United :

9 Юни 2007
LH3438
MUC-SOF
ARJ 85
D-AVRH
14A
Аврото се пръскаше по шевовете . Имаше сума ти „интерконтинентални” прибиращи се в България.
До мен настаниха (може би 6-7 месечно) бебе и гледах много много да не мърдам да не го събудя .
Поседяхме поне 20 минути преди да стартираме двигателите ( обяснението беше ограничения в трафика над София , предполагам заради Буш) .
Ето видеото от излитането :
Lufthansa Avro taking off at MUC 2
http://www.youtube.com/watch?v=qWpfR4089R0
След това се и стъмни , донесоха ни по един сандвич и аз се зачетох.
Кацнахме с около 40 минути закъснение .
В София вече бяха изпозатворили улиците , навсякъде полицейско присъствие.
Е , това не ни попречи на следвашия ден да проследим кацането на Еър Форс 1 директно на първия ред ( Ботевградско шосе)

Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Ако някой аспект ви интересува в подробности – ще се постарая да го разширя.