AirTran, B717, N996AT
July 4, 2008
В деня на американската независимост (4-ти юни), отиваме до Орландо с полет от White Plains. Летището е едно от малките летища около Ню Йорк и предимно се ползва от бизнес авиацията, но почти всяка авиокомпания си има редовни полети по няколко пъти на ден. Малките летища станаха популярни в последно време. Преди няколко години полетите от това летище бяха на високи цени. Сега благодарение на JetBlue и AirTran цените са по-ниски в сравнение с цените на околните JFK, LGA и EWR. Терминала е много малък и има само два ръкава. Ние избрахме да летиме с AirTran защото предлагаха директен полет на цени от преди 2-3 години тоест $79 отиване и $99 връщане. A, и на Б-717 макар и да си е МД-95 никога не се бях возил. Учудващо е че терминала си има тераса, но оградена с желязна ограда. Чекирането става за минути.
Както може да се досетите, снимки през ограда не се получават, но все пак трябваше да направя малко за да стане ясно за какво става дума тук.
717 на AirTran пристига за да ни вземе за Орландо, самолета е произведен 2002. Бях разочарован, въпреки че самолета е сравнително нов модела си е от 50-те. Интериора е елементарен, както в руска машина. Излитнахме по RWY 34.
Пилотската кабина която не можах да снимам беше много тясна, но беше оборудвана с 5 големи дисплейя, които бяха единственото модерно нещо на този самолет.
Запълване 98%.
Полета беше около 2 часа и 20 минути.
КМCO има 4 терминала, не знам дали от снимката може да се види, но са доста големи.
На излизане от летището......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Малко спотинг при температура от 40С пред прага на RWY 18R в Орландо.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MCO-HPN
АirTran, B717, N981AT
July 10, 2008
Една седмица по-късно се връщаме и се засичаме с българин по пътя за летището.
Това се води нещо като сборен пункт за всички терминали, хотела е и с вътрешна и външна гледка.
Koгато идвахме имаше 3 747 eдин до друг на Virgin Atlantic, но не ги снимах. До сега бях виждал най-много два по едно и също време. Сега видях един. Англичаните обичат да посещават Дисни.
Много самолети и доста от тях на AirTran. Снимките са правени през тъмни прозорци.
Това е снимано от терминала между рульожките 34 и 35, точно преди моста, който пресича магистралата. Всъщност самолетите се редят за да минат по моста. В Google се вижда доста чисто. В дясно на някои от снимките по-долу се вижда едно възвишение което е рульожката към моста. Ние излитнахме по RWY 17R като същевремено заедно с нас излитна един 757 по 18R или 18L.
Eдна от камионетките им.
И най-накрая се появява нашия, произведен пак 2002.....
AirTran имат само 717 и нови 737-700, но за съжаление последният не ни се падна.
Запълванете беше пак около 98%.
В дясно в далечината е моста.
Първоначално полета трябваше да е MCO-ATL-HPN, но поради някаква буря в Атланта всички полети бяха забавени с няколко часа. Попитахме дали може да ни сложат на директния полет, който също беше забавен и те се съгласиха. Сложиха ни на авариините места и чак сега се сетих защо авариините места винаги са заети когато човек се опитва да ги резервира. Точно за случаи като нашият, тоест пътници настанени в последният момент. За съжаление куфара, който е жълт ни беше чекиран за HPN през ATL и вероятноста да пристигне с нас беше минимална. Хубавото на тези места е че предните седалки са доста далече от колената, но облегалките пък не се спускат.
Интериора е елементарен. JetBlue имат кожени седалки и монитори на всяка седалка от които гледаш 15-20 канала сателитна телевизия. Цените са същите, но нямаха билети за този ден.
Toалетната беше чиста......
След около 2 часа и 25 минути пристигаме без "жълтият" куфар защото той е чекиран за през Атланта, но обещават да ни го доставят на следващият ден. Минаваме през ръкава и сме точно пред единствената лента за багаж. Летището в Горна е по-голямо......

Кацнахме след няколко кръга също по RWY 34. Трябваше да снимам, но необяснимо защо не снимах стотиците бизнес джетове покраи които минахме. Това летище си е предимно за тях.
На следващият ден "жълтият" куфар пристига доставен от летището което е на 50 мили (80 километра) от нас. Да, това се води за близкото летище. Човека имаше да доставя още доста куфари в околностите.........