27-09-2008
На отиване нямах късмет със снимането. Времето беше мрачно, терминала беше като хамбар без никакви прозорци и видеото от излитането което сложих на YouTube имаше някакви звукови проблеми. JetBlue отваряха нов след няколко седмици, но ние нямахме късмета да минем през него. Вместо това минахме през бившият терминал на TWA, който сигурно е строен преди 50 години и в моментна се използва от JetBlue.
Най-интересното беше, че всички имахме различни места пръснати по целият самолет, но човека който ни чекира реши да ни сложи всички на първият ред, което никак не беше зле......
Рулирането отне 30 минути, точно зад нас както се вижда на също размазаното видео беше 777-300 на KLM, който изглеждаше огромен.....
ето няколко размазани снимки....
пропуснах да снимам докато рулирахме излитащ А340-600 на Iberia. беше изключително мощно излитане.
....виждат се наредени Swiss, Iberia и т.н. не знам по каква причина, но много европейски компании летят по двойки. от видеото може да видите Iberia да се реди на опашката като преди това излитна брат му А340-600. AerLingus също се редеше на опашката като малко преди това излитна брат му. Swiss също съм забелязал, че летят по двойки.
сапунерката не може да фокусира в тъмното...
и две снимки от терминала в Орландо
-------------------------------------
това са две снимки правени от басейна
-------------------------------------
и това са няколко стандартни снимки от MCO
-------------------------------------
това е част от летището в Daytona Beach (DAB) което е част от университета в който съм завършил преди 7 години.
-------------------------------------
MCO-LGA
05-10-2008
това е бусът на който ни докара до летището на връщане.
да се похваля, летяхме на последният А320 на JetBlue N746JB доставен на 25-ти септември и направил 4-ри пътнически полета до сега.
още няколко типично флоридски снимки
И ...съжалявам за звука, но това се получава при прехвърлянето.

Самолета беше със светла кожа, лампите бяха ЛЕД. Невероятен, миришеше на чисто нов. Направи ми впечатление, че прозорците са малко по-малки и по на ниско в сравнение с по-стари А320.
Разбира се батерията ми свърши и не можах да направя видео на кацането, но поне се опитах да направя серия от снимки....
Малко преди ръкава изключихме двигателите и ни бутнаха до самият ръкав! Не разбрах защо, но капитана каза да не се бутаме когато чуеме че двигателите са изключени. Предполагам, че местата между ръкавите нa LGA са по-тясни и А320 може да издуха някой работник отзад на съседният ръкав докато паркира......
Надявам се да ви е харесал блога.......
