SOF-FUK през FRA и NGO или началото на дълго пътешествие

SOF-FUK през FRA и NGO или началото на дълго пътешествие

Мнениеот karadzhoff » 10 Ное 2008 17:11

След доста време и аз се престрашавам да напиша първия си трип репорт. Въпреки, че самите полети бяха преди доста време, чак сега заех място пред pc-то. И така програмата беше следната:

22-23.05.2008 Varna - Sofia Bus
23.05.2008 Sofia - Frankfurt LH3359 B733
23.-24.05.2008 Frankfurt - Nagoya LH0736 A343
24.05.2008 Nagoya - Fukuoka ANA219 B735

Имайки предвид предстоящите неща, доста от които ми се случваха за първи път (летене със самолет, качването на кораб и обикаляне с него из почти целия свят, доста време далеч от приятели и роднини и още цял куп) бях доста развълнуван. Добрата новина беше, че нямаше да съм сам по време на полетите, защото и без това бях леко притеснен. Тръгнах от вкъщи в ранния следобед за да хвана автобус до София, който да ме закара на време за ранния полет на Lufthansa до Франкфурт на 23 май. Към 02.00 бях на автогарата в София, там едно бързо кафе и вече пътувах към Летище София. Беше празничко по това време и след минатия чек - ин се отправих към гейта, където да изчакам времето за качване. Добро впечатление ми направи служителката на Swissport на чек-ин-а, която въпреки ранния час бе усмихната, и доста вежлива и не на последно място доста привлекателна руса девойка. Какво по-добро начало на деня от това?!

Изображение

За мой лош късмет и на трите полета бях с места до пътеката. Стана време за качване и хоп по ръкава до Боинг-а на Луфти.

Lufthansa LH3359 Boeing 737-300 D-ABXO "Schwabisch Gmund"

Вътре забелязах, че не е много пълен около 50 човека и естествено се настаних на последния ред до прозореца, пренебрегвайки място 23C, което ми беше отредено.
Изображение
До нас имаше един Fokker на Austrian
Изображение
Airbus на Lufthansa
Изображение

Рулирайки минахме покрай доста частни самолетчета
Изображение
Изображение
Изображение

В 06:07 Излетяхме. Чувството беше невероятно. Кабинният състав се състоеше от стюард и стюардеса. Малко след излитането ми поднесоха и полагащата ни се закуска - сандвич с часа сок. Навън луната все още се виждаше
Изображение
Настигнахме някого
Изображение
а долу беше доста облачно
Изображение
някой пък мина под нас
Изображение
Наближихме Франкфурт минавайки покрай едно неизвестно за мен летище
Изображение
реката
Изображение
в 07:27 последва едно в последствие оказало се твърдо кацане и паркиране на самолета между редица LH самолети и един AUA
Изображение
Изображение
Изображение

нашата птичка
Изображение
Изображение

На летище Франкфурт ни предстоеше чакане от около 7 часа до следващия полет за Нагоя. Време, което аз естествено уплътних в правене на снимки. След мината проверка(където старателно ми бяха опипани стъпалата, да не би случайно да съм скрил нещо там) се настанихме близко до гейта в очакване на нашия полет. А докато това се случи се видяха:

Boeing 747-400 Lufthansa
Изображение
Boeing 767 US Airways
Изображение
Airbus A320 Aer Lingus
Изображение
още няколко джъмбота на Луфти
Изображение
Изображение
Boeing 747-400 United Airlines
Изображение
Airbus A340 Lufthansa
Изображение
един от много излетели
Изображение
след push-back замина и близкостоящия
Изображение
пристигна и "комшу"-то
Изображение
а замина A330 на Northwest
Изображение
последван от 777 на Air Canada
Изображение
който пък бе заменен от 767 на American Airlines
Изображение
а на гейта дойде А346
Изображение
Singapore се отчетоха с 747 с окраска на Star Alliance
Изображение
Iran Air с A300
Изображение
още един US Airways замина
Изображение
Delta B767
Изображение
Lufthansa Cargo MD11
Изображение
въвелият малко различие от всички тия гиганти - A321 MEA
Изображение
и 346-та замина
Изображение
освобождавайки място на нашия А343
Изображение
а докато го приготвяха минаха още няколко екзотики:
Malaysia B777
Изображение
El AL B767
Изображение
SriLankan A330
Изображение
Vietnam B777
Изображение
Saudi Arabian B777
Изображение
Air China A330
Изображение
Thai B744
Изображение
Qatar и Egypt с А330
Изображение
а в съседство стояха Condor B767, Qantas B747, United B777
Изображение

И стана време за качване. А аз бях доволен. Доста.

Lufthansa LH0736 Airbus A340-313X D-AIGZ "Villingen-Schwenningen".

Планираният час беше 13:45, но ние позакъсняхме, което не беше добре, понеже за следващия полет имахме едва 1 час. Но наваксахме това закъснение и след полет от 11:55 часа вече бяхме в Япония. Не спах много по време на полета, а като се има и предвид, че бях на място 40H беше скучнико и слушах радио..През прозореца се виждаше
Изображение
а този път доката се осъзная вече бяха заети всикчи свободни места до прозорците, затова се задоволих само с това. Затоварване от около 70%. Храната беше вкусна, но дори и биричката не помогна за по-лесното ми заспиване..Рано, рано на следващата сутрин вече снижавахме към Nagoya Chubu Centrair Airport. Красиво летище построено на изкуствен остров. Естествено точно в момента, в който oпряхме на пистата се изписа Battery Low върху дисплея на фото-то ми и след редица честитки по адрес на роднините му, го прибрах..Кацнахме в 08:45 доста меко, а полетът ни за Fukuoka беше в 10:00, което означаваше, че трябва да действаме бързичко. И така докато не влязахме в самия терминал, където сред японците английския не е на почит, а ние просто седяхме и гледахме...Добре, че имаше агент с нашите имена, който ни посрещна и помогна за по-бързото преминаване през терминалите. Минахме първо митническо гише, че сме влезли в Япония, а после поехме към терминала за заминаващи. Ето малко снимки от самия него:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Вече бяхме взели багажите и се наредихме на първата опашка за чек-ин. След нея имаше и втора, където дадохме багажите, леко смутени поради факта, че по вътрешни полети беше разрешено само 20кг, а моя беше с 8 отгоре. Не разполагахме и местни пари, но агента каза нещо на девойката, която прие багажите и не ни направиха проблем. Забързахме се към Gate 9. Минахме отново safety check, а аз установих, че вече беше 10 без 5. И се оказах последния минал през гейта, а след мен беше затворен. Сами се досещате, че време за снимки просто нямаше..за мое огромно съжаление..

Аll Nippon Airways ANA219 Boeing 737-5Y0 JA354K

Качих се на самолета и заех място 3D. Първи ред, до пътеката. Затегнахме коланите и нещото, което ме учиди беше затоварването 100% като се има предвид, че на всеки час имаше полети по това направление. За полета траещ едва 1 час ни се полагаше чашка сок. А кабинния състав -2 стюардеси, които лесно бих окачествил като "най-качествените" за всичките три полета. Бяха млади момичета(за разлика от тези на дългия полет), красиви и усмихнати(за разлика от тези на софийския полет). Прочетоха набързо правилата за безопасност първо на родния си език, а след това и на английски(а аз имах чувството, че това беше насочено към колегата ми и към мен, понеже бяхме единствените "с кръгли очи" в кръга на шегата). Представи и пилотите, като аз запомних капитана на полета - кап. Ямамото. След половинчасово закъснение в 10:30 излетяхме. Направихме един хубав завой, след който се откри прекрасна гледка към цялото летище и острова...снимки естествено заради мястото ми нямаше..жалко..След около час, през който аз едвам си държах главата изправена ни казаха да затегнем коланите и се приготвим за кацане на летище Fukuoka Itazuke Air Force Base. Там пристигнахме на терминал вътрешни и трябваше да изчакаме трети колега, но на международния терминал около час. Забелязах, че имаше тераса за спотъри, но наистина нямах сили и просто седнах и зачаках. Ето две снимки от самото летище, което беше доста големичко:
Изображение
Изображение

След пристигането на колегата ни и след още 3 часа по магистралите на Япония, стигнахме до вече толкова чакания от нас хотел. А там хубаво душче и добър сън, нещото от което имах най-много нужда. Вечеря и за съжаление проливен дъжд навън, който не позволи разходка, отново сън и рано сутрин готов за може би най-интересните 4 месеца в живота ми..


Надявам се да Ви е допаднал. Ако някой има въпроси, коментари, забележки - приемат се. За лошото качество на снимкте - благодарности към сапунерката.
Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот merlin » 10 Ное 2008 17:25

Прав си, че LH кацат доста твърдо...имал съм случаи с тях, когато ме е било даже страх.

Като за първи полет със самолет, ти намправо цепиш мрака...до Япония :D .

И още нещо, от толкова много широкофюзалажни направо ми стана хубаво като видях Еърбъса на МЕА.

Поздрави за блога!

ПП: Ако се връщаш през Нагоя да имаш добре зареден фотоапарат, че ми е мечта да го видя това летище! :-D
Аватар
merlin
супер спотър
 
Мнения: 1310
Регистриран на: 07 Фев 2008 13:28
Местоположение: LOWW

Мнениеот karadzhoff » 10 Ное 2008 19:32

Аватар
karadzhoff
супер спотър
 
Мнения: 1297
Регистриран на: 20 Юни 2005 22:01
Местоположение: Varna City

Мнениеот Dreamliner » 10 Ное 2008 20:00

Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Мнениеот harrier » 10 Ное 2008 20:38

Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот randi » 11 Ное 2008 18:13

SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN




Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Мнениеот harrier » 14 Ное 2008 20:54

Изображение
Това е Finthen (EDFZ), на югозапад от Майнц, бивше американско военно летище, сега явно се ползва от леката авация.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот sasho85 » 15 Ное 2008 01:02

Аватар
sasho85
спотър
 
Мнения: 26
Регистриран на: 05 Апр 2007 19:40


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта