Време стана всеки да си ходи по "работните места". Това прекарване в България ще го запомня с . Тази разходка ме впечатли толкова много че съм решил всяка година да правя по една подобна в страни като Франция, Гърция и Испания. Или където Wizzair предложи. За сега не мисля да повтаряме Италия.
За тези които не ме познават ще кажа с две думи, че по стечение на обстоятелствата след казармата (1992) се озовах в САЩ и може да се каже, че си започнах живота отначало. Опитвам се да се прибирам колкото често мога. Завършил съм в САЩ и същевременно съм започнал работа и съм създал семейство (българско) тук. Другата година ще станат 19 години от както имигрирах, а когато "избягах" от България бях на 19, така, че 50/50 от живота ми съм го прекарал в чужбина. В САЩ се чувствам като чужденец, за съжаление в България също започвам да се чувствам като такъв. Но общо взето човек прекарва живота си там където му е работата. Когато се пенсионирам ще му мисля за връщане в България.
В денят на полета бяха затворили Брюксел за ремонт и какафонията беше пълна. Веднага се сетих как в Италия когато имаше ремонт на пътя всичко беше обозначено и маркирано, в САЩ също. Винаги съм се чудел защо в България е толкова неорганизирано всичко в сравнение с други държави и след десетилетия на размишления един най-обикновен таксиджия ми го каза буквално с две изречения.
Та човека каза, че като няма пари няма интерес да се свърши каквато и да е работа както си трябва да се свърши. Човека кара такси но си каза това което си е! Трябва капитал а той се трупа с време. Българинът нито е по-глупав, нито е по-грозен от които и да западняк, просто когато хората са трупали пари ние сме козирували на другарят Тошко от Правец за 120 лв. на месец и така в продължение на 45 години. Но да не се отделяме от темата.
02.08.2010
02:35 pm
03:25 pm SOF
Sofia
Bulgaria
Vrajdebna LHR
London
United Kingdom
Heathrow
2,043 km
2:50 h
Bulgaria Air
851 Airbus 320
LZ-FBE 5A/Window

Бъдещият Garden Inn на Hilton (според в. Капитал). Снимката е правена няколко дена преди полета ми.

T2. Хубаво терминалче.

T2. По мои скромни наблюдения терминала става много тясен за трафика които видях. Този път отпред е правен толкова минималистично, че една кола и един микробус не могат да се разминат.

Вътре, винаги съм искал да отида 2-3 часа преди полет за да мога да разгледам, но до сега това не се е сбъдвало, напротив всеки полет от SOF е бил с много търчане в последни минути.

Това беше находка, 757 на easyJet. Мисля че Harrier го е снимал на излитане от там където се събираме от дясно в началото на RWY 27, 757 излитна точно преди нас а ние за съжаление бяхме от лявата страна на самолета иначе щях да видя Harrier и дори щях да го филмирам...

А321 пред Lufthansa Technik

Същият LZ-FBE който беше и на идване до София.

Пред ръкава.

LOT от прозореца на 5-ти ред.
Моля изберете 720p за най-добро качество. Това ми е любимото филмче, 5 минути от излитане и то над София до влизане в облаците.
Излитането

Опитвах се да видя дали GPS-a ще работи по време на полет, но уви не проработи.

Попълних въпросника, сложих само хубави неща защото всичко си беше хубаво. Разбира се нямаше online check-in за Bulgaria Air, но някак си го преживях


Корицата на списанието

...и флотилията
Полета беше пълен около 98% за Y класата. В първа имаше няколко чужденци, ако не се лъжа. За първи път видях роми на полета. На самият ръкав имаше няколко лелки предполагам от гранична полиция които гледаха ромите много сърдито, но няма какво да кажат, хората си имат билети. По-късно излезе голямата медиина история с ромите във Франция.
Не мога да не напиша каква пародия са някой от нашите мургави сънародници. Например една ромка не знаеше как да си затвори вратата на тоалетната и караше дъщеря си да пази отпред. Разбира се малкото надникваше постоянно за да види до къде вървят нещата докато ромката вътре затваряше вратата обратно. Това трябва да се види за да се разбере най-добре!


На редовете на които седяха ромите се носеше невероятна миризма, няколко души на предните и задните редове сe държаха за главите.
Съжалих ги хората за това че трябваше да седят близо 3 часа на това мъчение.
Кацането
Направи ми впечатление, че тревата в Лондон беше много по-жълта от тази в София. В София дори може да се каже, че тревата беше приятно зелена!

===================================================
02.08.2010
05:40 pm
08:40 pm LHR
London
United Kingdom
Heathrow JFK
New York
USA
John F. Kennedy
5,545 km
8:00 h
Virgin Atlantic Airways
009 Airbus 340-600
G-VFIZ
Bubbles 64H/Aisle
Тези почти 2 часа които имахме за трансфер се оказаха много малко. С жена ми сме търчали като луди, а и англичаните имат този лош навик да те проверяват на всяко влиза в нов терминал. Нали сме трансферни пътници!

Брат му се вижда от прозореца.
От самият полет до JFK няма снимки защото си беше тъмно и всичко спеше наоколо. Аз също бях е едно такова полу-дрогирано състояние и преспах полета. Кацането беше впечатлително, но не можах да го заснема. Буквално минахме на RWY 13R където самолетите (в десетки) се редяха да излитат и изправихме точно преди кацане на RWY 13L, надявам се да може да си го представите. При този вид кацане самолетите минават точно над червените покрвиви на AVIS, колите под наем. Всъщност на най-последната снимка съм се опитал да хвана кацащ самолет на тъмно с мобилен телефон от AVIS.

Вече на JFK

По коридорите преди страховитият "immigration".

Американският събрат на Virgin Atlantic.

И отново на AVIS да си взимаме кола до село Shelton. Един от кацащите по RWY 13L се вижда горе в дясно.
Надявам се да ви е харесал блогът ми!