
Дата е 29.01.2012. Полет SU 1834 от Москва Шереметьево /SVO/ до Минск Интереншънъл 2 /MSQ/. За съжаление полетът бе нощен и имам само две снимки. Интересното за този полет е, че след сключването на икономическото споразумение между Беларус, Русия и Казахстан, полетите до Минск се изпълняват от терминал D /домашен

Самолетът на който летях бе с регистрация RA-89002 носещ името на летецът ветеран от великата отечествената война Дмитрий Езерский. Модел Sukhoi Superjet 100-95B доставен на 11.07.2011. Конфигурацията на пътническия салон е 3 реда по 4 седалки Бизнес класа в конфигурация 2 – 2. Доколкото знам Икономичната класа е 75 места /без да съм сигурен/, като разположението е 2 – 3.

Интериорът на самолета е сравнително прост. Осветлението е изцяло LED. Неприятно впечатление ми направи липсата на индивидуално „климатизиране“ за всеки пътник. Обичам, когато се возя да ми е по-хладно, а в този самолет определено си беше жега. На въпрос от пътника зад мен „Защо не ми работи лампата за четене?“, отговорът на стюардесата бе“ Ами нали знаете – росийская техника!“

Запускът на двигателите бе съпроводен от огромен облак изгорели газове и в кабината замириса на керосин. Както някой бе написал тук във форума – истинските машини пушат

В заключение мога да кажа следното: интересно преживяване което очаквах с интерес. Приятен самолет, но ми направи лошо впечатление, че дори и за краткото си използване се беше поразтракал…