Насам – натам , дойде време за почивка !
Билетите бяха купени 3 месеца предварително (по 19 евро с включени такси в едната посока) още преди да започнат полетите.
19 May NE3205 SOF-VIE
28 May NE3204 VIE-SOF
По разписание трябваше да са с новите Боинг 737 -700 с уинглетс ! Което се оказа и реалноста – паднаха ни се двата най ново доставени

Багажа стегнат още предния ден , сравнително ранно ставане за събота сутрин и в 08:55 бяхме на терминал 1 .
Аз си го харесвам , а сега и като няма много полети , направо е идеален.
SkyEurope за разлика от други лоу кост компании назначава места , като имаш опция да си запазиш място при купуване на билета (срещу 5 евро) или да избереш каквото е останало на чек ина . За добро или за лошо българи сме ние , така че както правилно бях предположил процента на запазилите предварително клонеше към нула и ние с ранното си пристигане на чекина получихме 5 ред на А борда.
Ура!
Пихме по едно (скъпо) кафе и зазяпахме отвън (отново снимките и видеото са благодарение на нежните 2/3 от семейството)
На перона започна ревю на ATR-и :



Но не след дълго пристигна и Боинга на SkyEurope.
Тенденция е (според мен) ливерията на лоу кост компаниите да е ярка и открояваща се. Вижте МyAir , Wizz , Germanwings . Всичките са колкото се може по шарени. За наша радост !
Ето го и красавеца :

Не след дълго започна и бординга. Едва ли ще изненадам някого с мърморенето си относно бутането , седналите на грешни места и т.н. Затова тази част ще я пропусна (от ума си) , както направих и тогава. Което Ви и препоръчвам (за съжаление) на всеки полет от/до SOF , независимо с лоу кост компания или не.
19 Май 2007
НЕ 3205
SOF-VIE
Боинг 737-700W
OM-NGJ
5 A,B,C
Тъй или иначе , щастливи се настанихме на местата си в предната част на самолета.
Интериора е в малко тъмна цветова схема , но супер нов и приятен. Разстоянието между седалките (за мое учудване) беше нормално , доста повече от това което си спомням със Wizz.
Рулирахме покрай LZ-MNT и излетяхме над София.

Ето и видеото от излитането :
Skyeurope 737-700W take off Sofia
http://www.youtube.com/watch?v=EZPvVavANRw
Полетното време беше обявено за 1 час и 20 минути , натовареност 100% !
Ето ги и уинглетите :

Двайсетина минути след излитане ни предложиха сандвичи и напитки (срещу 6 евро ако не се лъжа) – които бяха вкусни

На снижаване към Виена имаше разкъсана облачност и лека турбуленция:

Ето и самото кацане:
Skyeurope 737-700W landing in Vienna
http://www.youtube.com/watch?v=MEheoL6dsxI
На Виенското летище винаги има какво да се види. Пристигнахмемалко след час пик така че рулирахме дълго .
Ето какво се виждаше през прозорците :



И накрая това:

След няма и 30 минути вече пътувахме към Алпите!
Последваха 9 дни изпълнени с положителни емоции , в които не липсваше и спотинг :
Летището на Залцбург (гледка от Унтерберг).

Малко хеви метал покрай пътя към Халщад:


Но всичко (хубаво или лошо) все някога свършва и на следвашия понеделник сутрин се дигнахме в 04:00 за да хванем обратния полет.
Явно пътниците от Виена не се скъпят да си резервират предварително местата и този път ни назначиха 18 ред

28 May 2007
NE 3204
VIE-SOF
Боинг 737-700W
OM-NGK
18 A,B,C
Отново 100 % пълен полет , въпреки сравнително ранния час на тръгване.
На перона съшо нямаше много движение.
Усилено строят новия терминал :

Рулирахме и покрай една работна пчеличка на FlyNiki ( жалко че е лоша снимката)

Ето и излитането :
Skyeurope 737-700W taking off Vienna
http://www.youtube.com/watch?v=k_pMVBdUYBk
Всички придремваха леко , затова и няма много снимки.
Бяхме закусили на летището така че единствената покупка на борда беше скрач карта от лотарията на SkyEurope (не спечелихме) .

На снижение прелетяхме над това (кое е то? май не е Елин Пелин)

Малко преди се виждаше това (ако ще помогне)

Ето и кацането :
Skyeurope 737-700W landing Sofia
http://www.youtube.com/watch?v=yueHyITvDrU
София ни посрещна слънчева (само за нас , само сутринта) – след това заваля както обичайно


След като паркирахме поседяхме 10 минути с включени двигатели защото наземния генератор нещо дефектира и чакахме да докарат друг

Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Ако някой аспект ви интересува в подробности – ще се постарая да го разширя.