31 August, Gatwick-Bourgas, TOM3877, Boeing 767-200, 17:00
Daje deto 3 chasa predvaritelno se iavihme za poleta ne mojahme da poluchim sedalki do prozorets, zashtoto gi biaha fixirali v kompiutera predvaritelno. I poluchih mesta 17D I 17E (v centralna seccia) na tozi 767.
Predi boardvane imah mnogo vreme da gledam samoleti ot bara.
Eto koi skoro shte idva do Sofia:

I eto edna iznenada ot susednia Gate:

I moia samolet:

Samoleta beshe 100% pulen, I niamashe nachin da se premestia do prozorets. Ot gore na vsichko sedalkata pred men, beshe razvalena I se sa oblegvashe nazad, da mi e oshte po- ne odobno. Thomson niamat mnogo dobur legroom, I mi beshe mnogo clustrophobicno na tova miasto.
Samoleta trugna burzo, i izlitaneto beshe mnogo tiho ot tozi red. Sled okolo polovin chas, mina bara, I zapochna niakakuv film. Platih si slushalki za filma, bez da znam che moje i normalnite da se izpolzvat na tozi samolet.
Cabinata:


Imashe okolo 5 Bulgari na tozi polet. Sled malko na bara popitah edin chovek dali sedi do prozorets I dali biha se premestili na nashti sedalki za £20.( Biah ochaian

Filma kakto vinagi beshe skuchen, no poleta prestigna okolo 45 minuti po-rano, zaradi viatara, I traeshe okolo 2:45 chasa, vmesto 3:30. Vsichki hrani i napitki se plashtat prez liatoto na Thomson. A interesnoto e, che prez zimata do Plovdiv biaha bezplatni. Govorihme pak s choveka s koito se smenihme I se okaza ot susht smesen proizhod kato men, no ne govereshe Bulgarski dobre.
mutna gledka prez prozoretsa:

Samoleta zavi na Iugo-Iztok or Bourgas I napravi zahod kum pista 04, s malko turbulenten approach nad grada. Katsaneto beshe rano na pistata, no izkliuchitelno tvurdo I druslivo, sled koeto imashe mnogo rako-pliaskane I minimalen reverse. Samoleta zavi v pred poslednia izhod. I parkira do Atlant Soyuz 737 I Boeing 757 na Thomson.




17th September, Sofia-LHR , Boeing 737-300, 20:00
Sled 17 dena se vurnah s Bulgaria Air ot novia terminal na Sofia.
Terminala e goliam i prazen, i malko me spomenava vutre na Stockholm Arlanda.

Predi chekirane vidiah da katsne AN24 na Aviostart.
Ot Terminala vidiah tezi samoleti:




I moia samolet beshe LZ-BOU:

Samoleta imashe kojeni sedalki, no mnogo nabluskani. I poleta pak beshe 100% pulen. Imah 17F sedalka. Sluchaino stara poznata beshe na sedalkata pred men. Letishnoto I Bulgaria Airskoto spinanie, biaha interesni I dobre napisani. Poleta traeshe okolo 3 chasa I 10 minuti. Imashe ot vreme na vreme losha turbulencia.
Stuardesite biaha liubesni I usmihnati. I serviraha dobur sandvich I napitki. Obshte zeto biah vpechatlen ot obslujvaneto, no ne ot comforta na tozi samolet.
Kato stignahme v London triabvashe da zaobikolim samoleta niakolko puti, predi da se prezimim. Katsaneto beshe s mnogo burza skorost I mnogo trakashe samoleta, imashe pak rakopliaskane, no ne chuh reverse. S mnogo spirashki uspia da zavie samoleta v purvia izhod. Parkirahme do Alitalia MD80. Sled poleta na Bulgaria Air na terminal dve prestiga posleden ot Moskva I tova e za denia.
Heathrow mi se stori mnogo mnogo skapan sravnenie s Sofiskoto letishte I kato che li, se stava po-mrusen, I oburkan.
Bih letial s Thomson I Bulgaria Air pak skoro. Edinstveno koeto ne haresah s dvete, beshe mnogo malkia legroom na sedalkite.