София-Варна-София

Мнениеот ATC » 13 Юни 2006 02:43

lilkata написа:Ле-ле, ле-ле, играта загрубя!

не е , защо мислиш така
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот makler » 13 Юни 2006 22:57

http://dnevnik.bg/show/?storyid=266907
просто без коментар
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот harrier » 13 Юни 2006 23:42

Това не е авиокомпания, това е смешен опит за такава.
Аватар
harrier
член на екипажа
 
Мнения: 5258
Регистриран на: 16 Дек 2003 17:16

Мнениеот ATC » 14 Юни 2006 00:12

По нотам летището трябваше да затвори в 11:10 (точно в толкова за закъснение се плащат неустойки на Щтрабаг и т.н. понеже не сме ги пуснали да работят) България еър трябва да благодарят на Мен и на колегите от Подхода иначе полетите за Палма де Майорка и Тел Авив не трябваше да излетят както и да кацне полета от Манчестер както и алИталия
Последна промяна ATC на 14 Юни 2006 14:40, променена общо 1 път
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот Toni » 14 Юни 2006 12:08

Освен да кажа : бахти простотията и че това е БГА Балкан......
Аватар
Toni
член на екипажа
 
Мнения: 6457
Регистриран на: 16 Дек 2003 14:32
Местоположение: София (SOF/LBSF)

Мнениеот JetSet » 15 Юни 2006 11:42

asd написа:При една по-привлекателна цена (30-35 лв с вкл. такси) в едната посока, Хемус също би трябвало да успеят да си намерят стари самолети и да си прекарават пътниците на преференциалните цени за вътрешни полети по летищата. Обаче още не се получава така...


30-35 лв. е невъзможна цена.
Най-оскъпяващия фактор на цените на авиобилетите по вътрешни линии е цената на горивото.
За вътрешни полети върху горивото се начислява акциз 70% върху цената и 20% ДДС. Демек цената става двойна. При цена от 790$ тон, за вътрешни линии зареждаш на 1500$.
С билет от 35 лв. няма да си платиш даже горивото.
Аватар
JetSet
по-спотър
 
Мнения: 108
Регистриран на: 19 Фев 2006 23:22
Местоположение: Пловдив

Мнениеот makler » 15 Юни 2006 12:22

Аз мисля, че цена към 200лв. която е в двете посоки с летищни такси е напълно приемлива(това го платих като ходих). Но сега като им гледах сайта на Хемус еър цената е скочила на 300 лв. с летищните такси. С това обслужване и цени им пожелавам успех. За 300 лв. с някоя нискобюджетна авиокомпания може да се отиде в чужбина и да ти останат пари.
Предлагам да гласуваме коя от българските авиокомпании е по-ниско качествена.
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот Делян » 15 Юни 2006 14:13

те колко са? 2!
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Извинете

Мнениеот makler » 15 Юни 2006 15:10

Просто няма значение. Това са глупости, тази година вместо до Варна с Хемус еър ще си избера друга дестинация с друга авиокомпания.
Колкото до доводите,че след като никой не се оплаква значи всичко е наред това са много грешни изводи. Помислете дали някой има време да се занимава с такива глупости. В крайна сметка няма никакъв смисъл да се оплакваш и това е. Българина повече обича да слага епитети. Това е неговата форма на борба.
Една молба към всички защитавайте тези изпитани на практика, а не на теория. От всичките ми познати пътували с тази авиокомпания няма нито един доволен, взимаме я на подбив.
Не съм свикнал да пиша на български на компютър, защото и в ICQ и където и да било в чата пиша с английски букви, за което вината си е в мен, приемам забележаката.
Последна промяна makler на 15 Юни 2006 21:58, променена общо 1 път
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот lilkata » 15 Юни 2006 16:55

Съжалявам ,че се намесвам в този спор, но скъпи Makler, моля те си поправи правописа, доста лошо впечатление прави. Определено имам мнение по въпросите, които си задал на cra-cra, но не виждам смисъл да споря с човек, наричащ някой, когото не познава некадърник и най-вече заради определението "тъпа стюардеса". Извини ме за грубостта, но от прочетеното по-горе бих казала, че "тъпота" блика от твоите писания.
Сега очаквам твоята контра атака, която най-вероятно ще бъде доста цветуща.
Искам да се извиня на останалите посетители на този форум, че задълбавам така нещата, но просто не можах да се сдържа, когато прочетох последното мнение на Makler.
lilkata
спотър
 
Мнения: 40
Регистриран на: 21 Яну 2006 22:20
Местоположение: Sofia

Мнениеот mitkobiker » 15 Юни 2006 20:29

От няколко години се занимавам с продажба на самолетни билети и с удоволствие се вслушвам в отзивите на клиентите си.
Конкретно за Хемус мога да споделя, че пътниците са доволни от обслужването на борда. Персонала и храната са добри като цяло...

Това, което ми къса нервите, е неспособността на управлението на тази авиокомпания да задържи съществуващите и развие нови линии.
Често се случва самолетите или да закъсняват много или пък да кацат с почти час по-рано (полетите до Виена с ВАе146 например).

Към днешна дата цената на двупосочен билет до Варна е точно 136 Евро с включени всички такси. За максимален престой до 5 дена е с 10 Евро по-малко........ намирам подобни цени за необосновано високи и ограничаващи търсенето.

За мен остава неразбираем порива на ръководството на Хемус към закупуване на самолети пета употреба. Разбира се те са по-добри от Як40 и Ту134, но без да съм специалист съм убеден, че като разходи за поддръжка и консумация на гориво те са доста ресурсоемки!
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот asd » 16 Юни 2006 02:05

До колкото съм запознат, след като станем част от европейското "открито" небе, не би трябвало да има разлика между цените на горивото за различните дестинации. Освен това въздушният транспорт е по-икономичен от автомобилния, дори и в изпълнение на български авиокомпании със застаряващи самолети (БАе146 или АТР) пак не би трябвало да се харчи значително повече гориво от конкуренцията, която с 25 лв. направо процъфтява. Не знам колко е разходът на БАе-то, но съм чувал, че на Еърбъс 320 е около 2-2,5 тона на час, за половин час полет грубо към 2 тона с рулирането и излитането, на 180 пътника - около 10 литра на пътник, или 8$(без убийствените акцизи за вътрешни полети), да кажем 15 лв. за горивото, 20 лв. за авикомпанията. 3 курса на ден по 180 пътници - около 500 души във всяка посока, общо 1000 на ден, 20 000 лв. приход на ден. За джамболиното ще е по-малък, но и разходите са по-малки. А пътници явно има - автобусите София-Варна-София се движат по-често от градския транспорт...
asd
супер спотър
 
Мнения: 765
Регистриран на: 29 Мар 2006 14:09
Местоположение: Варна

Мнениеот makler » 16 Юни 2006 09:14

Явно тази линия им е рентабилна поне за летния сезон.
Интересно каква е ситуацията с останалите им дестинации?
Аватар
makler
супер спотър
 
Мнения: 1134
Регистриран на: 20 Фев 2006 00:01

Мнениеот mitkobiker » 16 Юни 2006 11:22

Наскоро гледах репортаж по ВВС, за това че заводите на ATR са затрупани с поръчки- турбовитловите самолети били с 30% по-икономични и при насточщата цена на горивата били много изгодни за експлоатация.
Въпроса е : След като Хемус има 2 такива машини, защо не се напънат да направят нещо общополезно и различно от стандартната схема с монополно поведение и безумни цени?!?!?!
Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2543
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот борден » 17 Юни 2006 21:30

asd написа:До колкото съм запознат, след като станем част от европейското "открито" небе, не би трябвало да има разлика между цените на горивото за различните дестинации. Освен това въздушният транспорт е по-икономичен от автомобилния, дори и в изпълнение на български авиокомпании със застаряващи самолети (БАе146 или АТР) пак не би трябвало да се харчи значително повече гориво от конкуренцията, която с 25 лв. направо процъфтява. Не знам колко е разходът на БАе-то, но съм чувал, че на Еърбъс 320 е около 2-2,5 тона на час, за половин час полет грубо към 2 тона с рулирането и излитането, на 180 пътника - около 10 литра на пътник, или 8$(без убийствените акцизи за вътрешни полети), да кажем 15 лв. за горивото, 20 лв. за авикомпанията. 3 курса на ден по 180 пътници - около 500 души във всяка посока, общо 1000 на ден, 20 000 лв. приход на ден. За джамболиното ще е по-малък, но и разходите са по-малки. А пътници явно има - автобусите София-Варна-София се движат по-често от градския транспорт...

То ако само горивото се плащаше...
Аватар
борден
супер спотър
 
Мнения: 508
Регистриран на: 20 Дек 2003 22:12
Местоположение: София

ПредишнаСледваща

Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

cron