Alitalia SOF-MXP-TXL и назад - много снимки и видео

Alitalia SOF-MXP-TXL и назад - много снимки и видео

Мнениеот pepsii » 18 Дек 2006 14:35

София–Милано-Берлин (и обратно)
В мъглата – дълго ,с много снимки и видео.


След сума ти години бойкот на Алиталия , реших да им дам шанс по три причини :
- ниската цена
- належащо нужните ми три сегмента за да покрия сребърно ниво на Flying Blue
- може скоро да изчезнат ;-)
Маршрута беше :

5 Dec AZ523 SOF – MXP
5 Dec AZ422 MXP - TXL
9 Dec AZ427 TXL - MXP
9 Dec AZ522 MXP - SOF

Естествено мъглите отдавана владееха положението и на 4-и AZ523 беше отменен (защото АZ522 не кацна предишната вечер) .Времето обаче се пооправи и аз извадих късмет - късната проверка на 4-и вечерта показа AZ522 като „Очакван” и аз си легнах спокоен :) . На сутринта като се събудих (04:45) беше мъгливо но сайта показваше „Регистрация” и доволен се запътих към летището. На чек-ина имаше малка опашка , дадоха ми места до прозореца и дори картата ми за бонус милите беше нанесена !

5 Декември 2006
AZ523
SOF-MXP
MD-80
I-DAWC
32F / 19A

E – няма идеални неща . 32F наистина беше до прозореца – само дето почти изцяло гледката е закрита от двигателя. Спомням си че това беше капката която преля чашата при предишният ми опит с AZ. Слава богу , полета не беше много пълен (~50%) и намерих свободно място на 19А.

Ето и гледката от него:
Навътре :
Изображение

Навън малко след излитане:
Изображение

Прекарах голяма част от полета в полудрямка (пред вид ранния час) и ето че се спускахме вече към МXP. И тук беше мъгла!

Видео от кацането:

http://www.youtube.com/watch?v=nydZ0W54vP8

И гледката от прозореца :

Изображение


Де-бординга беше с автобус , който ни изсипа пред гигантска опашка на терминал B. Проверка на багажите преди влизане в трансферната зона. После проверка на паспортите преди Терминал А (шенгенските полети) . Общо двете опашки , плюс разстоянието изядоха 1 час и 20 минути . Така че не планирайте къси трансфери на MXP. Мисля че 1 час е минимума ...

Въпреки мъглата втория полет си беше навреме . Бординга беше пак автобус , който ни докара до един от новичките А319 на AZ.

5 Декември 2006
AZ422
МXP-TXL
A319
I-BIMF
20F

Въпреки че е новичък , седалките са все същите , със същото зелено .
Обаче има LCD екрани :

Изображение

Ето какво се виждаше на земята :

Изображение

А ето какво във въздуха :) :

Изображение

Имам и видео от излитането :

http://www.youtube.com/watch?v=_HhC3Wh1e9U

Полета беше по къс от предишния и докато се усетя вече се спускахме над Берлин .
Прелетяхме над едно от другите летища (Шйонефелд или Темпелхоф) и меко кацнахме на Тегел.
Алиталия използва „новата” част на Тегел , заедно с HLX .

Доколкото разбрах в Берлин са започнали строежа на BBI „Бранденбург Интернешънъл” и като го завършат ще затворят Темпелхоф и Тегел. Така че още 4-5 години останаха да ги пробваме :)

Туй-то. От Берлин 200 км с кола до едно селце между Лайпциг и Дрезден , където прекарах няколко стресиращи и пълни с бачкане дни (и нощи). Е в крайна сметка по-преборихме задачата и на 9 Декември сутринта посрешнах изгрева на път към Берлин .

Пристигнах по график в 8:45 и понеже имаше време реших да проверя бизнес салона , който обслужва Дайнърс (дори и със сребърно ниво – нямa свободен достъп до бизнес салоните на SkyTeam :( ) . Както обикновено – салона е преди секюритито а и в „старата” част на Тегел , така че си оставете достатъчно време да стигнете до гейта. Тегел има терминал във формата на шестоъгълник и гейтовете са разположени в кръг ;) Е врътнах го един път и се запътих към „новата” част. Личи си че е правена за НТА :

Изображение

Полета беше навреме и доста пълен – добре че отидох по рано на чекина.
Места до прозореца все още имаше.

След проверка на багажа , през прозореца се виждаше ето това :

Изображение

SX-BKC беше пременен с олимпийски мотиви по време на Атинската олимпиада . Сега виждам че са му върнали оригиналните.

Ето и какво ни чакаше за полета към MXP ;

Изображение

9 Декември 2006
AZ427
TXL-МXP
A319
I-BIMJ
15F

Бординга не е с автобус , но не и на ръкав. Просто отиваш пеша до самолета ;)

Ето как излетяхме :

http://www.youtube.com/watch?v=_QW-I_FJKj0

Времето горе беше ясно и слънчево :

Изображение

Много приятен полет почти през цялото време имаше какво да се види през прозореца.

Спускането към Милано :

http://www.youtube.com/watch?v=9e10YXsLPDE

И кацането :

http://www.youtube.com/watch?v=uSTisc995eM

Ето и малка изенанада покрай която минахме :

Изображение

В Милано имах 6 часа така че се поразходих до коледния базар на северната гара.
Използвах Милано експрес -14.50 евро отиване и връщане – на всеки половин час.
Много приятни 40 минути пътуване :

Изображение

Върнах се на летището , след като вече ми бяха казали по телефона че мъглата в София е ужасна.

На гейта гледката беше следната :

Изображение

Така че се запътих към трансферните гишета. Там ми казаха че полета е отменен , ребоокнаха ме за сутрешния полет на следващия ден. Дадоха ми ваучер за вечеря , хотел и закуска и така.

Общо взето 3 часа по късно вече бяхме в хотела.

Трябва да отбележа че Алиталия съвестно си изпълниха задълженията , макар и малко бавно.

На следващата сутрин времето беше прекрасно , в София също имало изгледи мъглата да се вдигне !

10 Декември 2006
AZ522
МXP-TXL
МД-80
I-DATL
11A

За излитане рулирахме към най далечната писта .

Изображение

Изображение

Излетяхме над карго терминала на MXP :

Изображение

Полета беше много приятен .

Ето и задачка-закачка за вас (къде е това?) :

Изображение

Изображение

Малко объркване настана когато обявиха че се спускаме към Прага , но пейзажът навън (и мъглата) недвусмислено показваха къде е грешката.

Кацнахме като един от първите полети в двудневната дупка през която летище София оперираше нормално.

Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Ако някой аспект ви интересува в подробности – ще се постарая да го разширя.
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: Alitalia SOF-MXP-TXL и назад - много снимки и видео

Мнениеот Делян » 18 Дек 2006 20:28

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот mitkobiker » 18 Дек 2006 23:05

Аватар
mitkobiker
супер спотър
 
Мнения: 2547
Регистриран на: 09 Ное 2004 12:51
Местоположение: София

Мнениеот BOOMER » 20 Яну 2007 15:21

Изображение

It is extremely important that crews understand that a decision to reject a take off is not made because the airplane can stop. A decision to reject a take off is made because the airplane will not fly!!!
Аватар
BOOMER
по-спотър
 
Мнения: 151
Регистриран на: 23 Ное 2005 01:15

Мнениеот A330-200 » 20 Яну 2007 16:38

Аватар
A330-200
супер спотър
 
Мнения: 599
Регистриран на: 08 Фев 2005 11:50
Местоположение: SOF/LBSF

Мнениеот Делян » 20 Яну 2007 18:19

Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Мнениеот pepsii » 22 Яну 2007 10:40

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

е?

Мнениеот pepsii » 29 Яну 2007 15:38

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот joser » 22 Ное 2007 14:36

joser
спотър
 
Мнения: 47
Регистриран на: 23 Май 2006 17:31
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 22 Ное 2007 14:45

Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот randi » 03 Яну 2008 19:09

Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Мнениеот tsonpen » 03 Яну 2008 19:19

Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот randi » 03 Яну 2008 19:32

Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта