Две в едно , защото това са две пътувания по същия маршрут.
Едното 19-22 Декември 2006 , другото 30 Януари – 3 Февруари.
Всяко поотделно не си струваше блога – заедно – по бива.
19 Dec/30 Jan OK857 SOF – PRG
19 Dec/30 Jan OK526 PRG - DUS
22 Dec/3 Feb OK523 DUS - PRG
22 Dec/3 Feb OK856 PRG - SOF
Обеден полет – няма ранно ставане , няма бързане , но за сметка на това на летището е пълно.
На 19-и полета закъсня с около 15 минути.
Времето беше дъжделиво но топло. Ето как изглеждаше Софийското летище.

Тази година полета беше точен , а и времето беше доста по добро .
И ето какво мина , докато чаках :

Докато рулирахме мина и един Dassault Falcon 2000 , също целият син , с регистрация CS- нещо си. Много ме е яд че не можах да го снимам. Някой може ли да хвърли повече светлина?
19 Декември 2007
ОК-857
SOF-PRG
Boeing 737-400
OK-CGT
17F
Ето го Боинга на CSA:

Видео от излитането – направихме завой точно над детелината на околовръстното :
http://www.youtube.com/watch?v=quzn0IHpZ0M
И гледката от прозореца след това.

Полета беше приятен ,около 60% пълен,имаше сандвич с камембер или с шунка .
Над Прага също беше облачно:

Поради закъснението времето за трансфер беше минимално.
Падна търчане и бях последният човек качил се на борда. Чудно , но и багажа ми дойде

30 Януари 2007
ОК-857
SOF-PRG
Boeing 737-400
OK-FGS
23A
Пак Боинг 737-400 .


Но този го снимах и отвътре:

Докато рулирахме , излетя Боинг 737 на Луфтханза:
http://www.youtube.com/watch?v=p2j9wGY1chg
Страшно природно осветление малко преди да излетим:

Видео от излитането – този път над София и завой над Герена :
http://www.youtube.com/watch?v=BygWw3lqohU
Пак сандвич с камембер
Пак облачно над Прага :

http://www.youtube.com/watch?v=iwbr7cEzs_8
И видео от кацането :
http://www.youtube.com/watch?v=j65cxZlTvDA
Като кацнахме , сякаш всички АТР-и се бяха наредили за снимка :

19 Декември 2007
ОК-526
PRG-DUS
Airbus 320
OK-LEE
12A
Чисто новичък Еърбус на CSA. Дори софтуера на картата показвана на LCD екраните е нов

За съжаление беше вече тъмно и единствената снимка която направих е от прозореца на летището в Дюселдорф:

30 Януари 2007
ОК-526
PRG-DUS
Боинг 737-500
OK-DGC
13A
Този път ни бяха сменили планувания A320 na Б735 . Но пък него бяха запълнили до дупка – преброих две свободни места.

Успях да хвана и залеза:

В Дюселдорф винаги е приятно. Времето никога не е МНОГО студено , а и обикновено отивам там на срещи , а не на „истинска” работа .
Така че неусетно минаха 2-3 дни и ... time to go home !
Много удобен полет . Има време и за закуска. И за посещение на бизнес салона ( в Дюселдорф има такъв който е безплатен за притежателите на Дайнерс карта). И за кратка разходка по дюти фрий-то .
През декември по това време беше още тъмно :

А през Януари – не :

Изгледа е към Терминал С , който обслужва главно полетите на ЛТУ.
22 Декември 2006
ОК-523
DUS- PRG
Боинг 737-500
OK-XGV
7F
Самолета беше пълен около 60% за краткия полет до Прага (50 миниути).
Ето един интересен кадър от (индустриализираната ) долина на Рейн :

3 Февруари 2007
ОК-523
DUS- PRG
АТР 42
OK-JFK
10D
Изненадааа . Бяха сменили планувания Боинг 737-500 на АТР-42! Малко пътници , предполагам!
Беше доста новичкия ОК-JFK !

Интериора е най добрия на който съм попадал в АТР.

Успях да го снимам и след кацането в Прага:


Е полета продължи час и 20 минути вместо 50 и трябваше пак да търча за следвашия полет , но CSA и този път се справиха и с мен и с багажа :- ) .
22 Декември 2006
ОК-856
PRG-SOF
Airbus 320
OK-LEG
8D
Тогава пък изненадата беше това – А320 вместо 737-500.
Полета за София винаги е пълен до дупка с трансфери от USA и Канада.
В резултат аз никога не успявам да взема място до прозореца.
И съответно снимки няма
НО – сандвичите бяха с кашкавал или салам !
3 Февруари 2007
ОК-856
PRG-SOF
Боинг 737-500
OK-XGD
10D
Тичайки , все пак успях да зърна самолета на гейта:

Както и БМИ бейби , който тъкмо потегляше

Полета до софия беше с 20 минути по кратък , заради силният tailwind , каза капитана.
В софия беше студено и мъгливо :

Това е , засега , очаквам вашите въпроси и коментари.
Ако някой аспект ви интересува в подробности – ще се постарая да го разширя.