Брюксел-София

Брюксел-София

Мнениеот Stoyan » 22 Фев 2007 01:18

Дойде време и аз да напиша връщането.

След едно не много успешно интервю в Евроконтрол, трябваше да стигна от Маастрихт до Брюксел. За целта използвах изключително добре уредените жп връзки на западноевропейските страни.

След около 3 часа път се озовах на летище Брюксел Завентем.

Предната вечер, приятеля и колега Асен, който беше в Маастрихт по същия повод, като моя, ми се обади да ми каже, че полета е отложен, но аз тотално съм забравил.
Сетих се едва, когато бях във влака за Брюксел и той ми се обади да ме пита дали съм стигнал. Аз го попитах как е бил полета, а той ми отвърна: "Какъв полет бе пич! Аз нали ти пуснах съобщение, че го отложиха!".

Е светна ми но мално късно.

Имах намерение да разгледам града Брюксел, което не се случи, защото Асен ми каза, че на Check In-a за нашия полет има опашка излизаща от сградата на летището.

Та в 10:45 бях вече на опашката за нашия полет, която беше неимоверно дълга!

Пред мен имаше над 80 човека. Смесица от нашия и вчерашния полет.

В краткост ще резюмирам, че в един омент се появи station-a на БГ Еър и заяви, че има места само за още 30 човека. Другите щели да спят тук!

Рече и отсече. Това не било зависело от него а от шефа му.


На горната реплика вече нервичките ми не издържаха и си позволих да кресна, казвайки му, че една нормална авиокомпания, нямайки места за пътниците си ги пренасочва към други компании и че тези (вече двучасови) късания на нервите на пътниците просто означава, че БГ Еър току що загуби 60 човека клиенти!

На което отговора беше хънкане и мънкане. Няма да коментирам.

В 12:40 бях на борда на една прилично изглеждаща 737-ца, на която забравих регистрацията. :oops:

Преди това обаче, на самия изход отново на тези 30 човека, включително мен, ни бе казано, че не е сигурно дали има места на самолета и дали ще пътуваме. Както и да е. От двата полета останаха само двама човека да нощуват в Брюксел.

Ето поглед към самолета:
Изображение

В самолета всички 149 места бяха заети. Пътниците, които се бяха качили преди нас вече 30 минути чакаха на борда.

След като се настаних на място 14Е направих една снимка дясно на борд.

Изображение

След бърза буксировка и рулирае по В1 стигнахме до предварителния на полоса 25L. Там почакахме около 3 минути да кацне трафик, след което излетяхме.

По време на разбега в хангарите в северния раьон на летището се наблюбаваше следната гледка:

Изображение

Поглед към оперението и "клавишите на пианото" :wink:

Изображение

След излитане.

Изображение

По време на целия полет под нас имаше гъста облачност, без особена турболенция на ешалона и приказно красиво небе!

Използвах, че пътника до мен (който между впрочем се беше изпънал краката, защото пред него беше аварийния изход) се наведе, та снимах пак.

Изображение

Изображение

Дойде ред и на обилния обяд.

Мислех и за вкъщи да си взема... То черното етикетче подсказва- храна за черни дни! :evil:

Изображение

Последва редовната полетна информация от капитана, който за мое очудване спомена и името на втория пилот.

Капитан Николай Петров и втори пилот Анатоли Иванов ни приветстваха на борда и се извиниха за закъснението.

Летяхме на 10 000м с 800 км/ч и температурата беше -53 градуса. Ще прелетим над Франкфурт, Мюнхен, северно от Алпите.

В София видимостта е 1000м (а по мои изчисления щеше да падне значително), температурата е 0 градуса.

Направи ми впечатлние, че самолета нямаше 13 ред. И друг път съм го виждал това...

Изображение

А иначе самолета беше толкова претъпкан, че якето ми беше някъде назад в салона а раницата най-отпред. Аз бях само с тефтерче и фотоапарат.

По едно време всеки говореше с някой и пътеката се отрупа с народ. Като в маршрутка... С извинение за нефокусираната снимка...

Изображение

На снижение към София (16:15ч). Меду временно капитана съобщи, че видимостта е 800 метра и "ще направим опит да кацнем". На тази реплика, съседа ми от дясно се разбуча: Ха, те сега опити си правят... Играят си само...

Е, аз бях така добър да му обясня всичко що се отнася до метеорология, заходи, минимуми, кацания и като резюме му казах, че предпочитам да "направим опит" и ако не стане да продължим към запасното летище (Варна), от колкото това да е последния ми заход в живота...

Той се оказа що-годе разбран човек и замлъкна, че даже задаваше въпроси, барабар с жената от моята лява страна, какво правим, защо и т.н. Не е нужно да обяснявам, че моя милост с кеф им обясни... :D

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Е, след процедура за долитане SOF-WAK и ляв за ИЛС-а на 27 опитахме да кацнем, но уви, долу бозата беше пълна!

Изпълнихме десен завой към ВОР-а на Пловдив, набрахме ешалон 130 и капитана съобщи, че вместо към Варна летим към Пловдив, където видимостта е значително по-добра (мисля, че към 1400 метра беше), температурата е 2 градуса.

Кацнахме и паркирахме до Ту-154 на Аерофлот. Перона беше претъпкан. Имаше самолети на CSA, Al Italia, Bulgaria Air, Vega и правителствения 154.

По стара българска традиция, само, че спряхме и всички се трупнаха на пътеката, зазвъняха телефони, багажници се отваряха.

Аз се бях разбрал с Асен да изчакаме всички да слязад, за да може той да снима салона. Така и стана.

На излизане от самолета, на вратата на кокпит-а се показа капитана и аз го поздравих за професионализма и изпълнението на захода, а той лаконично ми отговори с онзи хубав жест с рака имайки предвит " абе да му е** ма***та..." :D

А това е изглед към самолета...

Изображение

Ако се питате какво е това на снимкта, отговарям- МЪГЛА!

Изображение

След като изминахме пеше разстоянието от последната стоянка (в източна посока) на летишето до сградата се наредихме на опашките за паспортен контрол.

Честно да си кажа, бих се замислил дали бих отново летял до Пловдив, като имам предвит отвратителната зала за пристигаши, ужастните гишета паспортен контрол и невероятната теснотия пред лентата за багаж...

Учудващо или може би не, навсякъде, до всички табели за забранено пушене всички пушеха! А полицията или служителите и дума не казаха! :shock:

След като си взехме багажа никой от митничарите не ни провери! Те просто си пиеха клафето!

После с Асен се майтапехме: ами ние както идваме от Холандия, не можеше ли да внесеме трева, лека дрога... Хем парите за път щяхме да избиеме...

Българска работа!

Отвън ни чакаха автобусите за София.

След пропътувани около 4000 км, 14 часа път с 4 вида превозни средства си бях в нас!

А на всичкото от горе, таксито от летището ме "напомпа" яко със сметката, която естествено баща ми, като таксиметрол шофьор отказа да плати и му даде само толкова, колкото струваше пътя ми!

Коментара за вас....

А иначе- ДОБРЕ ДОШЛИ У ДОМА!
Последна промяна Stoyan на 23 Фев 2007 20:01, променена общо 1 път
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот Апостол » 22 Фев 2007 02:51

Отдавна чаках,този блог опредлено беше забавно за четене,особено обяда тъй като не бях психически подготвен за огромнта и пищна трапеза :)Доколкото за случките в Пловдив,много често там митничарите и граничния контрол демонстрират умения за завиждане според други минали през летището,което е много неприятно оствайки крайното негативно впечатление в пътника.Чудя се при курсовете на обучение за въпросните служби дали не трябва да се наблегне на повечко етика+дисциплина.Снимките въздух-въздух много ми допаднаха :)
Апостол
супер спотър
 
Мнения: 697
Регистриран на: 13 Дек 2006 20:44

Мнениеот Stoyan » 22 Фев 2007 09:42

Апостол написа:Отдавна чаках,този блог опредлено беше забавно за четене,особено обяда тъй като не бях психически подготвен за огромнта и пищна трапеза :)Доколкото за случките в Пловдив,много често там митничарите и граничния контрол демонстрират умения за завиждане според други минали през летището,което е много неприятно оствайки крайното негативно впечатление в пътника.Чудя се при курсовете на обучение за въпросните служби дали не трябва да се наблегне на повечко етика+дисциплина.Снимките въздух-въздух много ми допаднаха :)


Радвам се, че ти е харесал блога!

Дисциплина липсваше, а от друга страна пък прекаленото престараване не е добре!
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот pepsii » 22 Фев 2007 17:15

А на всичкото от горе, таксито от летището ме "напомпа" яко със сметката, която естествено баща ми, като таксиметрол шофьор отказа да плати и му даде само толкова, колкото струваше пътя ми!


OK Супертранс ли беше ?
Изображение
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Мнениеот Stoyan » 22 Фев 2007 17:20

pepsii написа:
А на всичкото от горе, таксито от летището ме "напомпа" яко със сметката, която естествено баща ми, като таксиметрол шофьор отказа да плати и му даде само толкова, колкото струваше пътя ми!


OK Супертранс ли беше ?


Таксито да. Баща ми не. :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот ATC » 23 Фев 2007 02:09

[quote=Stoyan]след процедура за долитане SOF-WAK и десен за ИЛС-а на 27[/quote]
принципно е другия десен :wink: демек ляв
Аватар
ATC
супер спотър
 
Мнения: 818
Регистриран на: 14 Апр 2004 14:30
Местоположение: LBSF

Мнениеот Stoyan » 23 Фев 2007 19:59

ATC написа:[quote=Stoyan]след процедура за долитане SOF-WAK и десен за ИЛС-а на 27

принципно е другия десен :wink: демек ляв[/quote]

Ох мале, отиде ми С3-то! :D

Оправих го. :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот elbram » 03 Мар 2007 00:44

Стояне, благодаря ти че го написа, че трябваше ужким аз да го пиша...а нямам никакво време

Аз много се надявах да стане нещо такова като да отложат полета - незнам дали е нормално, но си умирах за такова приключение,хахаха :supz:


08.12.2007
FB408 BRU-SOF 19:05 - cancelled

Тъй като вече беше около 20:00, а излиташе по разписание
в 19:05 /самолета дойде към 16:40, закачи се, имаше някакво движение вътре около 30 мин и после му изгасиха всичко и така си остана. LZ-BOW беше самолеДа/...

към 18:40 пристига от софия
Изображение

остана на гейта /на сутринта беше паркиран на стоянка срещу гейта/
Изображение


...Викам си "нещо не е в ред". Виждах хора от опашката
на чекин-а, но само поглеждаха монитора и изчезваха, а на него изписваше друг полет за Мaнчестър и т.н. Реших, че ако е отменен или каквото и да е станало със сигурност трябва да го кажат,но нищо не казаха. Падна ми телефона, контактите бяха други, не като нашите, питах към 15 човека за зарядни и т.н. и никой нямаше,пушеше ми се като на кон, а там беше забранено пушенето абсолютно навсякъде. Отивам на информация и ми казват "bru-sof е отменен" - направо не мога да повярвам, умрях си от кеф и удоволствие :-D Тръгнах пак да потърся зарядни и т.н. за тая кирлива нокиа, но пак нищо.
Почти през цялото време ми беше включено icq-то и си пишех и с родителите и с приятели, за да ги информирам каква е ситуацията - ама накрая баш най-мн. като ми трябваше "х*й бате раница"

Отивам пак при жената на инфо и я питам какво трябва да правя /за първи път ми отменят полет/. Казва ми целия път през който трябва да мина, коридорите, ляво-дясно,надолу и т.н. казах й че ще го забравя и й благодарих...та след около 30 мин въртене наляво-надясно най-после стигнах до Flight Care. Дадоха ми едно листче с името на хотела,полета за утре и т.н.
Казаха че покриват всички разходи.

След това разбрах че половината самолет е бил настанен в Шератон /с/у терминала/ а другата половина и аз вкл.
в NH hotels. Дойде едно черно Vito от последните с черни прозорци,бяла кожа и навигация,седнах отпред като пич
и след около 7-8 мин бяхме в хотела. Хотела беше супер. Изпратих
смс на родителите от телефона на един др. българин, да им кажа каква е хавата, и пак започнах да се разправям със зарядното. Мацката от рецепцията /мн готина, с азиатски произход, и със супер английски ми даде един кашон :smt082 със преходници и зарядни :) и каза оправяй се. Но пак не стана, накрая със запалката разтопих половината мое зарядно за да влезе в контакта и така :)
Хотела включваше вечеря до 25 евро и за закуската не разбрах, че бързах и направо отидох на шведската маса,но май не трябваше.

Тъй като нямам време...ще продължа само със снимки и кратки коментари.

09.12.2007
FB408 BRU-SOF 12:05

Моята стая преди да си тръгна.
Изображение
Изображение


Вътре в ръкава
Изображение

Тъй като полета закъсня с около 1 час /по разписание излиташе 12:05/ коментарите на стюардесата по спомени беше: "малко ще закъснееме понеже чакаме още пътници", след малко "ще закъснееме още малко тъй като документите за полета още не са дошли" :lol:

Прави се на ударен
Изображение

Храната - 2 кафета 2 коли и МЕГАсандвича
Изображение

Кенефа
Изображение

Искъро
Изображение

Вече в Пловдив
Изображение

Изображение

Шоферите и Шоферското място - много респект към тях
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Цитат на служителите на летището,докато снимахме,естествено бяхме и последните хора от този полет
"Хайде по-бързо че след малко идва друг самолет, и ходете встрани" до тревата" :)

Паспортите в Пловдив
Изображение

Към 8 и малко рейсовете от Пловдив ни бяха докарали в София и влезнахме в Пристигащи да видиме какво става
Изображение

Изображение

Отидохме и до заминаващи - общо взето нищо не ставаше и на двете места

Изображение


Това е :)
Извинявам се за закъснението. Този път "хорор-снимките" са по-малко :D
Аватар
elbram
по-спотър
 
Мнения: 135
Регистриран на: 25 Фев 2005 13:45
Местоположение: FL350

Мнениеот Stoyan » 03 Мар 2007 03:29

elbram написа:Стояне, благодаря ти че го написа, че трябваше ужким аз да го пиша...а нямам никакво време

Прави се на ударен
Изображение


Моля, моля, никакви грижи!

Колегаа, аз не се правих на ударен! Аз си бях ударен от към нерви!

Но иначе благодарим за фотографията, посрещането в Холандско и компанията! :wink:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София

Мнениеот tsonpen » 12 Мар 2007 17:09

Правилно ли виждам, че на снимката с крилото "Поглед към оперението..." зее дупка на мястото на прожектора за осветяване на вертикалния стабилизатор?
Аватар
tsonpen
супер спотър
 
Мнения: 788
Регистриран на: 07 Юли 2004 11:33
Местоположение: Sofia

Мнениеот Stoyan » 12 Мар 2007 17:19

TsonPen написа:Правилно ли виждам, че на снимката с крилото "Поглед към оперението..." зее дупка на мястото на прожектора за осветяване на вертикалния стабилизатор?


Аз мисля, че фарчето си е там... :roll:
Изображение
Аватар
Stoyan
супер спотър
 
Мнения: 2304
Регистриран на: 01 Юни 2004 16:42
Местоположение: София


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта