Страница 1 от 2

До Дюселдорф с OS и LH

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 22:19
от pepsii
До Дюселдорф с OS и LH .
София–Виена-Дюселдорф с Austrian/Lufthansa
Дюселдорф-Мюнхен-София с Луфтханза

Ето маршрута този път :

OS798 Q 15APR 7 SOF VIE
OS7249 Q 15APR 7 VIE DUS
LH 829 V 19APR 4 DUS MUC
LH3434 V 19APR 4 MUC SOF

Само един полет беше с Austrian , а жалко защото и храната им беше по вкусна , а и можеше да се запазят места предварително + чек ин по интернет , но … съдба !!!

Отдавна не бях летял със мойте любими Стар Алианс! А те вече оперират от новия терминал! Но отначало ... Този път ме закараха до летището . Изглеждаше огромно ... и пусто ...

Изображение

Но в Неделя , и то след час пик – какво друго да се очаква!

Изображение

Чек-ина (бях се чекирал по интернет предварително ) и проверката отне 8 минути. След още 2 бях на изход C1 . Там тъкмо идваше Еърбъса на OS.

Изображение

За бизнес салоните на новият терминал – наистина са 2 – един точно срещу изход С1 ( в оранжево и сравнително по малък) и един на ниво 0 (в зелено и по голям ). Аз надникнах в първия , и понеже имаше доста хора , посетих втория :

Изображение

Сервиза , напитките и т.н. са еднакви . По мое мнение долният открива по добра гледка към перона.

15 April 2007
OS798
SOF-VIE
Airbus 319
ОЕ-LDC
4F

Мястото ми беше до прозореца , точно зад завесата на бизнес класата!
И това при 100% пълен полет - бях мнооого доволен!

Тръгнахме навреме , и след доста дълго рулиране до пистата се откри тази гледка :

Изображение

По време на рулирането ми направи впечатление че светлините на рульожките са някакъв временен тип със жици и щепсели валящи се отстрани.

Излетяхме над околовръстното :

http://www.youtube.com/watch?v=oy24mdL7kx4

На видето се чува характерния звук на двигателите на Еърбъса – според мен много по ясно изразен отпред.

След около 35 минути долу се видя това летище,предполагам някъде в Сръбско:

Изображение

Прелетяхме също над Будапеща , но имаше облаци и снимките не станаха хубави.

Този път OS ме изненадаха и поднесоха истинска топла вечеря (beef stew with bread dumplings) !

Този път по мониторите Austrian даваха само AirShow (карта с местоположението). Преди , си спомням че пускаха и смешни клипове от рода „без Думи” , скрита камера и т..н.

Малко след Будапеща започнахме спускане и кацнахме навреме във Виена.


http://www.youtube.com/watch?v=i7vJ2zuBo2c

Нямаше много време , но по пътя видях на мониторите че полета е обявен със 30 минутно закъснение.

Отбих се до бизнес салона за страхотното Лате Мачиато . Направих две снимки :

Изображение

Изображение

Помотах се по магазините и 10 минути преди (новото) обявено време бях на гейта.

С гейтовете на летище Виена са подобни на А (кръглата част от бъбрека) , само че са повече..

Изображение

Там строят и нов терминал , но не знам кога ще е готов.

15 April 2007
LH3577
VIE-DUS
Boeing 737
D-ABEH
14A

Oтново 100% пълен полет !!!

Въпреки че беше тъмно заснех това :

http://www.youtube.com/watch?v=eM73kTSkpIU

Капитана съобщи че е имало технически проблеми с оригиналният самолет преди да излети в Дюселдорф и се е наложило да го сменят. Оттам и закъснението. При 30 минути – мисля че са се справили много добре!

От гледна точка на катеринга Луфтханза постигнаха нов най-нисък резултат.
Поднесоха по две бисквити. Е – пак е по добре от само напитки ( по вътрешните полети) но ....

Полета беше час и двайсет минути все пак !

Със закъснението и чакането на багажа и т.н. в Дюселдорф не само че беше пусто :

Изображение

Ами и почти всичко беше затворило!

Следващият път ще знам :)

Изминаха три дни в неуморна работа ( и съвещания) и на четвъртия се събудих в 5:55 да посрещна изгрева на летището.

Както винаги се оказах там рано и след кратка разходка по магазините се бухнах в бизнес салона. На единият му правят ремонт затова сега са обединени. Въпреки ранният част имаше сумати хора.

Които обаче 10 минути преди моя полет магически изчезнаха.

Ето един хубав изглед към А терминала в Дюселдорф :

Изображение
19 Април 2007
LH829
DUS-MUC
Airbus 320
D-AIQW
21F

Полета беше навреме и (о , изненада!) пак 100% пълен!

Рулирахме покрай PrivatAir :

Изображение

Condor със интересна цветова схема :

Изображение

И спотинг терасата , която беше (почти) пуста в този ранен час:

Изображение

Излетяхме над реката по 23L:

http://www.youtube.com/watch?v=2OCGrRFV0fM

След около 20 минути се откри страхотна гледка към летището на Франкфурт :

Изображение

Поднесоха напитките , прибраха си ги - след което започнахме да кръжим :

http://www.youtube.com/watch?v=MxihxgzvzuE


След втория кръг пилота обяви че трафика е нарушен заради самолет обявил аварийно кацане заради болен човек на борда.

След 10-ина минути продължихме и кацнахме (паралелно с още един самолет) в Мюнхен :

http://www.youtube.com/watch?v=bQsf9lYyDD8

Докато рулирахме се разминахме с лъскав Еърбъс на Germanwings :

Изображение
Кацнахме десет минути след обявения бординг за следващия полет за това препуснах през терминала. Както вече споменах за мене Мюнхен е едно от най хубавите и лесни за трансфер летиша. На изхода от ръкава на монитора имаше гейтовете за следващите полети , заедно с посоката и приблизителното време до гейта. В моя случай стигнах два пъти по бързо. Тъкмо навреме за второто автобусче за полета към София.

19 Април 2007
LH3434
МUC-SOF
Avro RJ 85
D-AVRD
16A

Бяха сложили стълби и отпред и отзад ;-)

Мястото ми беше на предпоследният ред , един от двата с по две седалки.

Много аеролинии нямат ред 13. Е това Авро освен 13-и , нямаше и 17-и !?! Някой знае ли причината ?

Естествено малкото закъснение означаваше изпускане на слота за излитане , та повисяхме оше малко на стоянката. Мина кой ли не – Приват Еър , Лот , Еър Доломити и естествено Луфтханза :

Изображение

И този полет беше супер пълен – видях две или три празни места.

След около 15 минути излетяхме :

http://www.youtube.com/watch?v=AwarK14xPik

Докато излитахме ми направи впечатление това :

Изображение

Някой знае ли какво е , от какво се е получило ?

Отдолу се редяха чудни картини :

Изображение

Изображение

После прелетяхме над Балатон :

Изображение

И над много интересна комбинация от облаци:

Изображение

На този полет поднесоха обичайните (но вкусни!) сандвичи. До моя ред избора беше само шунка , но не се оплаквам!

След като започнахме снижението се видя това летище (според мен в БГ) :

Изображение

А над това завихме за финалния заход :

Изображение

Първото го виждам често , ако някой ме светне кои са ще съм благодарен!

Ето и кацането :

http://www.youtube.com/watch?v=fDs8eAzCygg


София ни посрещна слънчева , но малко ветровита :

Изображение

Благодаря за четенето – този път съм нащракал сума ти снимки , но успях да ги съкратя за блога ;-)

Очаквам вашите въпроси и коментари.

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 22:48
от naskopc
Поздравления за репортажа! Както винаги много интересен и подробен!

Първото летище, за което питаш е Доброславци а второто е летище Лесново.

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 22:57
от Pilot737
Пепси, интересен блог както винаги! Направи ми впечатление, че си седял на място 16А, както и аз на връщане от Мюнхен, само че аз бях в D-AVRR.


Поздрави!

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 23:14
от pepsii

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 23:15
от pepsii

МнениеПубликувано на: 19 Апр 2007 23:46
от Делян

Re: До Дюселдорф с OS и LH

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 00:29
от Делян

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 09:23
от Pilot737

Re: До Дюселдорф с OS и LH

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 09:38
от pepsii

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 11:36
от harrier

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 20:24
от mitkobiker
Пепи, ето го самолета, на който си летял, минути преди да се качиш на него:

МнениеПубликувано на: 20 Апр 2007 20:55
от PZ

МнениеПубликувано на: 22 Апр 2007 13:05
от so

МнениеПубликувано на: 22 Апр 2007 22:54
от mitkobiker

МнениеПубликувано на: 22 Апр 2007 23:40
от so
от това кой за какво си е платил. после от това дали ръкава работи или е счупен (поне така казват) но на този етап сентенцията е гореописаната.
например, нощната прага каца в 22:05, понякога извеждат пътниците по ръкав и после веднага го буксират на стоянка, защото след него кацата сумати полети на които им трябват ръкави (луфти, италията, българия ер) после рано сутринта до 8:30 всички излитат които ползват ръкав, а чехите чак в 9, нелогично е да заемат за дълго време ръкава, излиза скъпо пък и нямаме 25 ръкава.. само 7 са, като единият от тях практически не се ползва... ей така горе долу, чувал съм че олимпик въобще не искат и да чуят за ръкав защо незнам...?!