Първоначално пътуването изглеждаше така :
12 Авг LO632 SOF – WAW
12 Авг LO407 WAW - DUS
15 Авг LO5408 DUS - WAW
15 Авг LO631 WAW – SOF
Впоследствие се оказа че трябва да бъда и един ден в Дрезден и затова добавихме това:
14 Авг LH866 DUS - DRS
15 Авг LH865 DRS - DUS
И промених връщането по горе с един ден по късно.
Май само с Лот не бях летял до Дюселдорф , а и напоследъk се заземих нещо , така че с нетърпение чаках неделята. Времето се оказа слънчево и приятно и към 13:20 бях на Терминал 2. Там беше малка лудница . Обедно време е час пик на Софийското летище , а още повече пък в неделя. По едно време чух че викат и Уиз за Лондон – и тях ли са преместили от Т 1 ?!?
Местата бяха запазени предварително (со прозореца естествено!) - така че доволен довoлен след 10 минути бях в „долния” бизнес салон. И той беше пълен !!! Пооправих си презентациите , пих едно кафе и бях на изход В8 (ръкав!) точно навреме да снимам пристигането на Ембраера на Лот .


Малко след това започна бординга - навреме.
12 Август 2007
LO632
SOF-WAW
E 170
SP-LDG
4A
Докато рулирахме щракнах първия АТР на Виаджо :

И перона на който чакаха Фокер на OS и Боинг на Хемус.

Ремонтите по рульожките продължават , така че по единствената възможна рулирахме , изчакахме да кацне някакъв малък джет и излетяхме над София.
Гледките бяха супер :
http://www.youtube.com/watch?v=MuaHmUndHuk
Прелетяхме над Централна гара ,

завихме над гара Север

и прелетяхме ей над това летище(крайно време е да му запомня името) преди да се издигнем над облаците .

Полетното време беше обявено 1 час и 35 минути .Натовареност около 95%. Отдолу имаше главно облаци с малки разкъсвания.
Лот са последвали примера на Austrian и поднасят не сандвичи , а кутия с малка салата , хлебче и т.н. Капака също е оформен като картичка , само че не можеш да го изпратиш от борда.
На снижение времето във Варшава беше хубаво , пак разкъсана облачност .
Щракнах един мол отгоре (доста такива в околностите на Варшава)

Ето и видеото от кацането :
http://www.youtube.com/watch?v=l3X11i7cOxI
Докато рулирахме , минахме покрай още не завършения Терминал 2

И страхотната спотер тераса на Терминал 1:

Паркираха ни на автобусна стоянка и прибутаха стълбичка:

Ето и SP-LDG след кацането :


Докато пътувахме с автобуса съобщиха че за трансфер се ползва Терминал 1 , а пристигащите във Варшава слизат на Терминал 2.
В трансферната зона беше тъпкано с хора .

Нямах много време за трансфер , но достатъчно да се побутам сред останалите в дюти фрий-то и да изпия един чай в бизнес салона.
Бординга за полета към Дюселдорф закъсня с около 10 минути .
12 Август 2007
LO407
WAW-DUS
E 170
SP-LDD
5D
2 минути след като се бяхме качили на автобуса започна да вали. Докато пътувахме към стоянката на самолета дъжда се усили , а след това и загърмя. Спряхме до самолета и седяхме около 30 минути докато премине бурята. През това време около автобуса водата се покачи до около 30 сантиметра


Както и да е , дъждът отмина , водата поспадна и рулирахме към пистата за излитане.
Естествено заради дъжда се беше образувала опашка :
http://www.youtube.com/watch?v=JT3aQul6SDk
Но не след дълго вече се издигахме :
http://www.youtube.com/watch?v=U_iswt4eUCs
Полета беше почти като предния само че с по-малко хора (около 50% ).
Кетърингът беше едно към едно

Подремнах и докато се усетя вече се снижавахме.
Близо до Дюселдорф прелетяхме над това летище (някой знае ли кое е ?)

И тук беше валяло , съдейки по облаците :

Ето и самото кацане.
http://www.youtube.com/watch?v=OzjKKDYGL74
Докато рулирахме , минахме покрай паркинга на стълбичките:

FlyBE :

И малко екзотика : Махан Еър и Пегасус на заден план:

Общо закъснението беше около час.
В хотела им бяха свършили стаите , така че ме ъпгрейднаха ( suite на последния етаж)

Та това е , засега.
Очаквайте част 2 – скокчето до Дрезден и обратно с LH (CRJ700).
И малко след това – част 3 – обратно през Варшава за София с LH и LOT.
Въпроси , коментари – ще се радвам да бъда полезен
