Недостатъчно време за правилно планиране, но в крайна сметка не лош маршрут до Гданск със отбивка в Познан :
LO 632 SOFIA BG WARSAW PL 26AUG EMBRAER 170
LO 3815 WARSAW PL GDANSK PL 26AUG ALENIA ATR 72
LO 3828 GDANSK PL WARSAW PL 30AUG EMBRAER 175
LO 3957 WARSAW PL POZNAN PL 30AUG ALENIA ATR 72
LH 3171 POZNAN PL MUNICH DE 30AUG DHC-8 400
LH 3438 MUNICH DE SOFIA BG 30AUG A319
Заради изчерпване на местата LО632 и LО3957 бяха букнати бизнес клас-останалите економи.
Тъкмо преди да изляза в неделя – заваля . Въпреки това трафика беше почти никакъв и само 27 минути след като излязох от в къщи бях в бизнес салона на приземния етаж.
Някой ден , за разнообразие трябва да пробвам и горния.
Не се задържах много , а и дъждът навън спря така бързо както беше започнал.
Перона беше почти пуст по това време :

Гейта беше обявен Б4 – автобусен и по народа пред него си личеше че полета е пълен. Полета от Варашава кацна с малко закъснение , но явно наваксаха и бординга беше навреме.
Слизайки от автобуса имах възможност да заснема суетнята около Фокера на Аустриан:

И точно същия Ембраер 170 - SP-LDG , като предишния път
Ето и част от него :

26 Август 2007
LO632
SOF-WAW
E 170
SP-LDG
1D
Освен че са на предните редове бизнес седалките на Лот не се различават по нищо.
В самолета имаше 2 празни места (едното до мен

Рулирахме покрай два бизнес джета , които явно току що бяха кацнали.

И после без да спираме излетяхме по 27

http://www.youtube.com/watch?v=tCi8793nGc8
Този път по скорошен завой над Левски и право на север.
Ако се загледате зад крилото се виждат пистите на SOF:

Нататък облачността беше най разнообразна :

Полетното време беше обявено за 1 час и 35 минути.
В Бизнес клас поднесоха претенциозно звучащо ,но доста семпло всъщност меню.
Аз хапнах и заспах. Събудих се чак на снижение:
Ето и кацането:
http://www.youtube.com/watch?v=UMBMotEgjUc
Рулирахме покрай Централ Уингс:

и паркирахме до задната част на новия Т2.

Тъй като имах повече от час , реших да посетя спотер терасата.
Входа е точно до Доместик терминала.

Имаше доста опашка , но за около 15 минути влязох.

Ето и какво спотнах оттам:

2 767-ици на Лот :

SP-LOA


SP-LPA


АТР-72 на Лот

БАЕ 3201 на Лот – докъде ли летят с него?

SP-LDG , вече тръгнал нанякъде:

Лот Ембраер 145

Лот Боинг 737 със Стар Алианс ливерия

Боинг 737-800 на Air Europa

Ха , и кой пак да видим – шарения лого джет на Джърмануингс , който видях в Дрезден:

На доместик терминала нямаше опашки , нито много хора. Но малко по малко се събраха.
Натовариха ни на автобусчето и тръгнахме към най отдалечената стоянка.
Там вместо планувания АТР-72 ни чакаше Боинг 737-400


26 Август 2007
LO3815
WAW-GDN
B737
SP-LLC
4D/4F
Ето как изглежда пълен АТР , настанен в Б737.


Рулирахме до противоположния край на летището и бързо бързо отлепихме :
http://www.vbox7.com/play:1884d4f6
Откриха се красиви гледки към централната част на Варшава :

А малко след това прелетяхме над летище , което не бях забелязал преди:

Полетното време беше 35 минути вместо планираните 55 .
Поднесоха вафлички и студени напитки.
Курса беше право на север до морето и след това снижениe покрай брега.
Сума ти време се мъчих да се сетя как се казва обратното на делта (естуар , нали ?!)

Снижихме се покрай централната чaст на Гданск

Жалко че видеото ми не е с по висока резолюция :
http://www.vbox7.com/play:4975ecf2
http://www.vbox7.com/play:47bd0cd5
От вратата на самолета до вратата на хотелската стая – 23 минути

Та това е , засега.
Очаквайте част 2 – Лот през Варшава до Познан и оттам с LH обратно за София.
Въпроси , коментари – ще се радвам да бъда полезен
