Eй това остана, като първия полет е единственият „неутъпкан”
LH 246 L 07NOV 3 DUS TXL
OS 216 V 10NOV 6 DRS -LEJ- VIE
OS 797 V 10NOV 6 VIE SOF
Чекирах се още предния ден сутринта (онлайн).
Вечерта обаче промените в плана започнаха. Бях си запазил през HRS.de хотел последната вечер по близо до летището , тъй като този в който бях дотогава този ден беше пълен. Добре обаче пристигайки около 20:00 в хотела ми заявиха че понеже резервацията ми е „негарантирана” и не съм се появил до 18:00 са ми продали стаята ... Настаниха ме в Ибис на ЖП гарата. По този случай реших един път да пробвам влакчето до летището. Проверих кога има сутринта влак , взех си билет и станах малко по рано сутринта

По интерент си бях взел 7А , най предното свободно място до прозореца. Добре обаче , понеже бяха разширили бизнес класа като си чекирах багажа машината ми даде ново място : 23 А – е , все пак е до прозореца , така че няма оплаквания!
Доста полети излитат по това време от Дюселдорф , но явно са главно чаръри защото А терминал беше почти пуст.
Бизнес салона също :

Хапнах , пийнах кафе и вече прогледнал бях един от първите на борда на работното конче на Луфтханза .
7 Ноември 07 г
LH246
Боинг 737
D-ABEF
23A
Въпреки ранния час полета беше доста пълен:

Навън си беше още тъмно:

Навреме рулирахме и излетяхме , ето още едно „тъмно” видео:
http://www.youtube.com/watch?v=PFj_jt0j3I4
Полета беше ранен , поспалив , пийнах един чай и вече се снижавахме.
Берлин ни посрещна със силен вятър облаци и дъжд.

Ето и видеото от кацането , със специални поздрави на Апостол.
http://www.youtube.com/watch?v=PcyaqlzI_Nc
Луфтханза си е Луфтханза . Спряхме на ръкав , куфара ми беше един от първите и след 15 минути бях на рент-а-кар гишето.
Поредната изненада – почти винаги по работа буквам най малкия клас кола и почти винаги ме ъпгрейдват поне един клас нагоре. Да ама не. Смарт Кабрио

Ей го къде си почина от дългия път:

Последваха 3 дни отвратително време студ , дъжд и вятър . бях си взел анцуга и маратонките с добрата идея да смъкна някой от натрупаните по време на отпуската килца , ама на ...
Поне работа свърших , не без размотаване под дъжда , най вече по тъмно;-)
Пътуването за Барселона следвашата седмица вече потвърдено , едвам дочаках събота сутринта да се прибера малко в къщи

Станах рано , закусих и след кратко почистване на първия сняг който виждам тази година :

потеглих към летището.
Няма и след 3 километра по магистралата движението спря. Поседяхме поне 15 минути , докато извлекат някой метнал се в полето. Снега май изненадва и немците, не само нас!
На летището беше доста оживено. Въпреки това чек-ина и всичко останало отне 15-ина минути.
Помотах се във фрий шопа , обиколих прозорците .
Времето беше дъжд и вятър:

Тъкмо тръгваше Аir Berlin :

Отчетох се и в бизнес салона за още едно кафе и като излязох Даша вече беше пристигнал:

10 Ноември 07 г
OS215
Dash 8
OE-LTG
14F
Бях си рекуестнал 14А , обаче някой след междинното кацане в Лайпциг я беше взел


20 минути полетно време за 100-те километра между Дрезден и Лайпзиг (или по скоро Хале , където е летището).
Ето и първото от Даш видео продъкшънс : Излитане от Дрезден
http://www.youtube.com/watch?v=yFtaQptuEds
Мяташе ни насам натам вятъра и на излитане и на кацане.
Dash Video Productions Part Two : Кацане в Лайпциг.
http://www.youtube.com/watch?v=9jldEPI_4Ho
Минахме по мостчето над магистралата :

И паркирахме до А320 на кондор:

Пътниците за Лайпциг слязоха а Даша започнаха да го поят с керосин :

Я, изненадаааа , русата симпатична капитанка мина на оглед. И на нея и беше студено , май.

Даша се напи , пътниците дойдоха и беше време за излитане.

10 Ноември 07 г
OS216
Dash 8
OE-LTG
14F
Рулирахме покрай част от летището останала в миналото:

И излетяхме:
Dash Video Productions Тhe THIRD : Излитане от Лайпциг.
http://www.youtube.com/watch?v=nqb-OAEXO3k
Над облаците пак имаше двойно слънце :

Полетното време беше обявено за 1 час и 10 минути.
И ето нещо с което Austrian са не една крачка а километри напред. Ето какво ни поднесоха за този кратък , intra EU полет:

И беше вкусно !!!
Съдейки по турбуленциятя при кацане във Виена духаше доста по силно.
Но пък дъжда си беше дъжд , а не примесен със сняг.
Ето последната част от Даш сагата: Кацане във Виена.
http://www.youtube.com/watch?v=ML9iaTaTUeQ
Ето и главния герой след кацането :


До него по голямото му братче:

И тръгнахме на автобусна обиколка на Виенското летище на път към терминала.
Минахме покрай :
Eva Air:

SkyEurope:

OS с цветовете на StarAliance:

Qatar:

Имах достатъчно време във Виена да направя дежурната обиколка + бизнес салона в А терминал.
Бординга беше 10-ина минути по късно , качиха ни в автибуса където леденият вятър правеше всякакъв опит за отопление безнадеждно смешен. Попътувахме до далече паркирания Фокер и , тъкмо постоплили се пак замръзнахме докато се изкатерим на борда. Страшно духаше!
10 Ноември 07 г
OS797
Fokker 100
OE-LVB
6A
Този път seat request-а беше непокътнат , до прозореца доста напред , идеално чисти прозорци!
Ето какво премина покрай тях:
Някакъв американски странник:

Еgypt Air

Emirates and Iran Air

На заден план се вижда почти завършения нов терминал .
Излетяхме доста турбулентно (както обеща и капитана):
http://www.youtube.com/watch?v=IXm-cG_B3Ak
По пътя обаче нещата бяха покойни , полет но време 1 час и 15 минути , заради силният tailwind. Топла храна ,отново много вкусна ! Някъде след Белград облачетата си смениха типа и на снижение отдолу се белна :
Това според мен е Перник:

Божурище?

Тук реших че не е зле да мина на видео:
Ето снежна софия от (кой ще се опита да определи) Х хиляди метра височина :
http://www.youtube.com/watch?v=NCel0ooYmZU
Видя се и летището :


После завой , снежния елин пелин :

Някакво поделение до (може би) Кривина?

И не толкова турбулентно колкото излитането , кацане :
http://www.youtube.com/watch?v=VdMTfYKhfKg
София ме посрещна снежна (първи сняг за мен тук тази година

Спряхме на ръкав и след няма и 10ина минути и куфара дойде.
Пред терминала с изненада забелязах че 91280 са преборили монопола на ОК Супертранс при такситата. Дано да е за добро!
Това е , засега , честито на издържалите до края.
Утре до Барселона с Алиталия през Милано , и (на връщане) Рим.
Другата седмица до Лондон с Уиз.
Междувременно , очаквам вашите въпроси и коментари.