Дупките в сиренцето или до Франкфурт и обратно (FB)
Eто "графика" на движение:
07.02.08
SOF-FRA
FB437
1550-1730
B737-500
13.02.08
FRA-SOF
FB438
1830-2155
B737-500
И ето ни: отиваме на терминал 2 на Летище София час и половина по-рано от полета. Чекираха ни багажа, избрахме си място до прозореца. Всичко по плана дотук, освен, че приятелите, на които възложихме резервацията на полети резервираха полет за България Ер. Отивам, поразмотвам се покрай самолетите, виждам CRJ 200 на Луфтханза и в далечината C-5 Galaxy и 737 на TNT:

Оказа се че не сме на ръкав, но това нямаше значение, тъкмо щях да направя повече снимки.

Качиха всичките пътници (около 90% фраш) през само една, единствена стълбичка.


Няколко профила на Боингчето:




Качвам се и с УЖАС установявам, че мястото ми е, наистина до стената, но не и до прозорец! Просто поредната дупка в сиренцето. Излетяхме и в 16ч. самолета се издигаше в небето над България. Като цяло полета беше спокоен, макар че самолетът беше старичък. Нещата се влошиха наистина след като сервираха храната. За цената си един сандвич (отвратителен) и чаша вода ( е все пак е нещо)е унизително, ама все пак не съм уверен, че в Луфтханза щеше да е различно, пък и полета беше съвсем малко над 2 часа, пък и никой не ни опря нож в гърлото да го ядем,я


За сметка на това екипажът беше доста любезен. Прелетяхме над Унгария, или поне така ни каза пилота. Аз обаче не можех да видя това. Измислих хитър план как да заснема кацането . Отпуснах седалката максимално назад (доно хората зад мен не са се разсърдили


Прелетяхме над града, така че във видеото можете да видите някои от небостъргачите на града
Кацнахме и паркирахме на стоянка, където ни залепиха стълбичка и бързо-бързо ни източиха. Багажа пристигна бързо и излязохме. Ама толкоз бързо, че нямах време дори за една снимка а и спряхме надалече от другите самолети.
На 13-ти вечерта пак отидохме на летището във Франкфурт за обратния полет. Отидох по-рано и направих само две снимчици:
Тълпа от 343 Луфтханза, 744 Ер Чайна и 777 на авиокомпания, чиято окраска не познах:

И една снимка от Sky Rail-а на Франкфурт с надпис: Fraport Twin Star Management.

Този път бяхме на ръкав. Натовариха ни в машината (пак 735-ца), Пак толкоз стара и очукана. Когато тръгнахме да излитаме вече се стъмни и видеотата от излитане и кацане са на тъмно и ако ви интересуват кажете, ще ги пусна, не се стеснявайте


Към 21:40 ни казаха че "започваме снижение към Летище София-Враждебна" а на мен ми хрумна, че е много добре че не снижаваме към някое друго цивилно летище в София, поради липса на такова. Бързо се снижихме и кацнахме по полоса 27, мисля. Ако някой е бил свидетел на кацането и е сигурен, че е било по 09 нека не се сърди, просто беше късно и тъмно и може и да греша. И та кацнахме (има и видео ако някой иска, просто да ми каже, аз ще го upload-на в You Tube и ще ви пратя линк, просто вече беше тъмно и не стана много добре. Паркирахме на ръкав. На стоянката прет Т1 се виждаше 73W на Sky Europe, а от едната страна докато вървях към изхода на самолета се чу звук от излитащ самолет, оказа се 763-ката на ELAL, която мина твърде бързо и не можах да реагирам.
Е това е за този път. Забележки биха били добре дошли, коментари и въпроси също. Съжалявам за по-малкия брой снимки, но както разказах, бях възпрепятстван от времето и от стената без прозорец.

До нови срещи
Dreamliner