Та ситуацията беше следната, полетите ги купих Ноември месец и изглеждат така:
Lufthansa
MUC - SOF 15.02.08
13:10 - 16:15
SOF - MUC 02.03.08
16:50 - 17:55
Price: 97,00 EURO
Да не съм се объркал, това беше някаква промоция на Луфтханза, на която се натъкнах и не можах да повярвам, та значи и тук при този монопол върху тази линия можело да има такива цени...а вие си летете от София до Варна за 330 лева (въпреки, че WIZZ ще разбият монопола там, тук не виждам скоро някой да се престраши )...
Когато тръгнах от града, където живея времето, беше облачно и студено, но не очаквах това, което ще видя на летището-СНЯГ! Това ми провали малко плановете, тъй като си бях оставил време да се кача на терасата за посетители ( за 2 евро най-отгоре на Т2) и която бе затворена поради лошото време. Реших да огледам летището за времето, което планувах за терасата и се натъкнах на нещо добижаващо се до самолетите, за сега само като информационен макет, а след няколко години и няколко милиона( или милярда) евро в действие. Ето го МАГЛЕВ



Като съм почнал с немските произведения на високите технологии ето още едно:


А това е изгледа от входа на терасата за посетители, която беше затворена, заради лошото време:

След кратката разходка си купих един
вкусен немски дюнер, взех си от безплатното кафе на терминала (има и безплатни вестници-Financial Times, WSJ, FAZ и тнт.) и зачаках пред вратата, откъдето щяха да ни изведат. Беше пълно с англичани, тъй като имаше полет до Лондон на LH и тук в нешенгенския отсек нямаше много самолети, но се натъкнах на тези интересни аероплани:
United като член на алианса използва също Т2


Ето и Air Malta от далече

Постепенно започна да се чува доста българска реч, което е сигнал, че скоро ще ни качват на автобусите (или поне си мислих така...). Винаги е интересно като ние българите се съберем на едно място и весело разбира се- представете си картинката как 20 човека от нашите ширини разбират, че има безплатни работи на терминала и се втурват (буквално) на там


"Скъсаха" ни билетчетата и ни изпратиха да слизаме по стълбите към автобуса, но той не бе дошъл. За жалост една жена не успя да отвори отвътре, иначе отварящата се от шофьора на автобуса. отвън врата (ама бяха големи напъни, нещо като баба Илийца и кола...) ето ни вече отвън:


Минахме покрай огромни машини на Луфтханза, но се оказах по-бавен от шофьора и не ги снимах... разтовариха ни пред една от "маршрутките" на немците и каквото успях снимах:


От Авро-то мога само да се оплача...беше мръсно, спарено от предния полет, седалките скъсани, сякаш цената на билета оправдава и състоянието на самолета ( не им завиждам на тези които бяха платили на бизнес класа...), поне стюардите бяха вежливи и с топли чувства към изнервеното ни стадо- да изнервихме се понеже закъсня качването с 20 мин, явно са чистили самолета от предния полет, каквото и да е ставало там

Разбрахме, че ще закъснеем още поради, снеговалежа върху "маршрутката", който бе изискал обезледяване, бях си изключил телефона с който снимах, но реагирах бързо и ето резултата:




Интересно е, че двата камиона нямат долу шофьори, а хората, които обезледяват горе управляват и камионите от местата си, еех техника.

През това време ни изпревариха един регионален на Луфтханза и един
VIM ( нещо като руски ТИМ...) и дойде време ние да излетим...
Полета беше спокоен без турболенции, кацането ненормално меко за тази фирма!
Изненадата в София бе, че ни чака ръкав, за самолета, което ми се случва за първи път с този тип самолет. Абе колкото и да бях разочарован от Луфтханза с Авро-то бях си в България след 2 месеца изпити...

Утре втора част за пътя обратно и малко по-добри снимки.
Поздрави.