Ами трябваше преди този да има един по кратък трип репорт от пътуването до Истанбул с Туркиш , ама този се буташе да излезе пръв и ето го.
Нямам вече фантазия по този дъвкан маршрут , а и като Austrian са сред вариантите ми е много труден избора та маршрута се получи този :
OS 796 V 24MAR 1 SOFVIE
OS 213 V 24MAR 1 VIEDRS
OS 218 V 28MAR 5 DRSVIE
OS 795 V 28MAR 5 VIESOF
Деня започна доста ветровит със сумати излетяло пране от балкона.
Mitkobiker ми обади че въртят самолетите преди да кацнат и включих скенера да послушам. При мен обаче само кулата се чува ясно , самолетите зависи от позицията и типа ...
Еми послушах ги , AZ , 2xFB и EasyJet бяха , Easy тъкмо се отказаха(и заминаха към Солун) и 5 минути след това обърнаха кацанията по 27.
Тогава се сетих че още не съм си разопаковал багажа от Турция , та изпуснах част от екшъна. Малко преди да тръгна видях че са отменили ше обедния полет на Austrian , въпреки че Fokera си кацна благополучно. Така и не разбрах каква беше драмата с него.
Въпреки вятъра , слънцето грееше , трафика беше поносим и час преди полета бях на чек-ина.
Естествено бях се чекирал онлайн още предния ден и бордните карти бяха разпечатани.
Кафе и кроасан в бзинес салона. Нищо интересно не се виждаше от прозорците.
Еър Франс (тези кога ще пуснат повече честоти?)

И нашия А319:

Набързо довърших кафето , да разгледам и отгоре , но и там скука :
Луфтханза - поне с готина регистрация D-ABXX

Гейта беше автобусен на долното ниво.
От там се виждаше и British:

Oт другата страна персонала на Суиспорт отмаряше

Почнаха да ни товарят на автобусчето . Бях един от първите , тъкмо влязох във въртящата врата и чух да ме викат – врътнах се обратно и – ха . Ъпгрейд ! и с място до прозореца

Ето и какво се видя от прозореца на автобуса:
ФарнЕър:

ОЕ-LDG , А319 на Austrian:

Пред Т1 беше доста шарено:
Easy ,МyAir,KLD,чий е тоя Як-42,TNT,още някой , DHL

24 Мар 2008
ОS-796
SOF-VIE
Airbus 319
OE-LDG
3F
100% пълен полет. Неясно дали нямаше и бъмпнати за още по късно.
Push and then Pull :

Рулирахме покрай Т2 , там тъкмо идваше Лот:

Наредихме се за излитане по 27 . Преди нас кацна 737 на FB , доста поклащайки се.

Излетяхме с вой .
Austrian Airbus 319 Take Off Sofia
http://www.youtube.com/watch?v=3LwuxF7AqAs
През по голямата част от времето бяхя облаци отдолу.
А и аз бях зает с Do&Co

Капитана обяви Полетно време час и 25 минути и доста по-добро време във Виена.
На снижение се видя малко сняг.

Меко кацане:
Austrian Airbus 319 landing Vienna
http://www.youtube.com/watch?v=wJRQpQGdO3U
Докато рулирахме покрай почти завършената нова част на терминала забелязах този самолет на Vueling , с червена лепенка върху името.

OM-NGK – чест гост в София

Червено белите опашки на Austrian:

Нямаше много време , но достатъчно за бърза обиколка по дюти фрий.
Както винаги гейта беше от автобусните на долното ниво.
Кога ли ще мога да се похваля че съм летял на всички австрийски Даш 8 ?
Този път беше пак (за втори път) OE-LTP :

24 Мар 2008
ОS-213
VIE-DRS
Dash 8 300
OE-LTP
3F
Oколо 70% пълен полет ( повече от половината продължиха за Лайпциг).
До нас недоносчето Еърбъс 318 на Таром:

Рулирахме и излетяхме навреме
Austrian Dash8 taking off Vienna 2008
http://www.youtube.com/watch?v=FPmeqHdlpEM

Полетно време 55 минути , залез , лека салатка с пиле и вече се снижавахме над Дрезден. И тук имаше снежна покривка.
Ето последната снимка от този ден:

Три дена валя сняг , дъжд и в почивките грееше слънце.
В деня на връщане се дигнах в ранни зори. Тъй като този път хотела беше в Дрезден - имаше време за закуска. Заредих , върнах колата и дори имаше време за редовната обиколка. За съжаление по това време перона е пуст.
По едно време дойде нашето Дашче:

Натовариха ни на автобусчето и по празния перон ни закараха до OE-LTD :

И друг път съм снимал дървените трупчета на Дрезденското летище:

28 Мар 2008
ОS-218
DRS- VIE
Dash 8 300
OE-LTD
5A
60% пълен полет. Натовариха ни и пилота обяви че ще почакаме 25 минути преди да стартираме двигателите заради “задръстване” над Виена.
В късия даш първите два реда са един срещу друг :

През това време пристигна и замина GermanWings:

Стартираха двигателите:
Austrian Dash8 starting engines
http://www.youtube.com/watch?v=KF1P1aZK0ng
Блесна слънце:

И излетяхме:
Austrian Dash8 take off Dresden 2008
http://www.youtube.com/watch?v=x0eY7xnud-w
Набрахме височина над Дрезден:

Снега беше малко повече :

70 минути полетно време , лека закуска и вече се снижавахме:
Austrian Dash8 landing Vienna 2008
http://www.youtube.com/watch?v=Tq6jBGjqQKw
Отново автобусна обиколка , но без особени гледки през прозореца:

Заради закъснението , време нямаше така че направо към гейта.
Пак автобусен.
Вижте регистрацията на този Bristish , без малко G Bush


Минахме и покрай SAS с класическа ливерия. (Вижте и на видеото от излитането се вижда за малко един Austrian с ретро ливерия – мноого готин)

28 Мар 2008
ОS-795
VIE-SOF
Fokker 100
OE-LFK
5F
Хубаво място до супер чист прозорец.
Докато рулирахме .минахме покрай Делта:

McDonalds logo jet:

Пак А318 на Таром:

ОЕ-LTD , който ме докара вече тръгваше нанякъде.

Още един лого джет – този път за 2008 европейско(?) по футбол :

Пистата:

А 319 ( ?) на ФинЕър:

После бръм бръм :
Austrian Fokker 100 take off Wien
http://www.youtube.com/watch?v=TzJjuT4U-1M
Около 50% пълен полет .
По безоблачно време от на идване . Прелетяхме над това летище:

И този завой на Дунав (?):

За голяма моя радост , снижение над София:
Хайде да видим кой къде живее

Хиподрума до Банкя:

Люлинското околовръстно:


Западен Парк:

K.Величков:

Шатрата на цирка до Мола.

Мола:

Витошка и НДК:

Жълтите павета:

Ал.Невски:

Лиляна Димитрова и част от Парка Заимов:

Моста на Черковна:

Ситняково(и изкопа):

Гео Милев:

И кацането :
Austrian Fokker 100 landing Sofia
http://www.youtube.com/watch?v=gRJ1rRpJkZU
Рулирахме покрай бившия Asian Spirit (вече с нова регистрация):

Автобусна стоянка:

Автобуснаха ни покрай oще паркирания ФарнЕър :

И такаааа...
Очаквам вашите въпроси и коментари.
Ще опитам да скалъпя и Истанбул по късно тази седмица
