Дъ Хонг Конг Мега Блог (част 3 от 4)

Дъ Хонг Конг Мега Блог (част 3 от 4)
Предишни части:
Sofia Frankfurt Helsinki (LH) part 1 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35699#35699
Helsinki-Amsterdam-Hong Kong (KL) 2 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?t=2236
Тази част :
Hong Kong-Amsterdam-Helsinki (KL) 3 of 4
Следва :
Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35895#35895
Цялото пътуване започна преди месеци когато букнахме за общо EUR652 това:
Mon 28 Apr KL 1164 Helsinki (Helsinki) to Amsterdam (Schiphol)
Mon 28 Apr KL 0887 Amsterdam (Schiphol) to Hong Kong (Hong Kong)
Thu 8 May KL 0888 Hong Kong (Hong Kong) to Amsterdam (Schiphol)
Thu 8 May KL 1171 Amsterdam (Schiphol) to Helsinki (Helsinki)
2 седмици преди полета взех с мили тези:
Sat 26 Apr 14:35 Sofia 16:00 Frankfurt LH3357
Sat 26 Apr 19:10 Frankfurt 22:30 Helsinki LH3106
Sun 11 May 15:20 Helsinki 16:50 Munich LH3113
Sun 11 May 19:25 Munich 22:15 Sofia LH3438
За капак на Хонг-Конг ската част от ваканцията последните две вечери бяхме взели сюит на последния етаж в Новотел Ситигейт , точно до летището . Така че за полета в 10:15 станахме в човешко време , закусихме като бели хора и се метнахме на шатъл буса в 08:00 . Точно след 15 минути бяхме вече на чек-ин а. Куфарите (увеличени с 1 ) и натъпкани до пръсване от какви ли не изделия на китайското и прочие производоство дръннаха общо 78 кг. Хм . При 20 кг на човек служителката на чек-ина направо се опули и пона да смята пак. Да ама грешка няма.
„Ами , сър , виждам че ръчния багаж ви е малко – ако искате си купете два малки куфара и преместете част за да не ви таксуваме за свръхбагаж”
Аз , обаче (ларж) :
„О ,18 килограма свръхбагаж ( МайЕър от Милано ме таксуваха (май) 20 евро за цял допълнителен куфар) – ами дайте ще платим свръхбагаж ако трябва „
„Ами , хм ... 540 евро ... „
На което аз пък се опулих и и казах че ще препакетираме.
Пред смаяните погледи на ей тия чичковци
Разтворихме сергията , извадихме 3 раници от вътре натъпкахме ги порядъчно и 12 минути по късно кантара дрънна 66 кг. (за добро или за лошо – българи сме ние) 66-те килограма бяха приети с усмивка от служителката на чекина със заканата че този път става , но следвашия път да сме по внимателни.
Този път не ни препечатаха бордните карти от онлайн чек-ина.
Като нанасяше FF картата , момичето се усмихна и каза – Я – ама вие можеше да платите с мили за свръхбагажа – имате повече от достатъчно . Е – следващия път ще знам.
Оттук , секюрити чек , влакче до някакъв сателитен терминал – като се добрахме до там , бординга вече беше започнал! Настанихме се и бързо бързо потеглихме .
8 May 2008
KL888
HKG-AMS
Boeing 747 combi
PH-BFO
38A,B,C
Ето покрай какво рулирахме ( и пробите на новия обектив на жената)
Много обичат шареното :
747 на JAL
A340 на Еър Канада
На тази снимка ИМА самолет
КЛМ всеки ден с комби + отделен карго 747 !
Неизвестен 747 карго :
МартинЕър 747 карго:
Много яки цветове на Катай :
Government Flying Service :
Пак Катай :
А това кой ще го издири по опашката? Аз не можах :
Бях учуден да видя Континентал само със 777 (или те по голямо нямат?)
Това в средата да не е нова светова схема на Катай? :
Драгонеър:
Любимите SQ :
E , ревюто свърши и излетяхме, шляпайки с крила
KLM Boeing 747 taking off Hong Kong
http://www.youtube.com/watch?v=3cR-i1mZS7E
Видно е че влажността е висока:
Завой на изток и част от супер чаканите гледки :
Част от Tsing Ma и Tsing Long Bridge – отгоре не изглеждат толкова големи.
Бързо развиващите се New Territories :
Уинглетите ни :
Tsuen Wan:
Уви , не прелетяхме над Kowloon и Hong Kong Island , може би следващия път
Оттук поехме по доста странен маршрут , завой на север
над този язовир
Последен поглед назад:
Та значи продължихме на север почти до Beijing , после 90 градуса на запад и по доста по северен маршрут от на идване.
Може ни се дължи на времето ( имаше тайфун покрай Тайланд, Бирма) или че беше дневен полет. Не знам. Обявеното полетно време беше над 11 часа .
100% пълен полет . Пак филми , ядене , сладолед , четене .
Абе кой каквото го влече - ето с какво си уплътни част от полета половинката :
Аз дори и поспах 2-3 часа .
На снижение към Амстердам беше мъгливо.
Що е то ( някакво малко летище и още нещо ?):
Уви , лалетата са ги обрали вече :
Помахахме с крила и на кацане:
KLM Boeing 747 landing Amsterdam
http://www.youtube.com/watch?v=a9f-HIPamkg
Air Brakes:
Рулирахме покрай домакините :
До гейт Е18:
Веднага се заловиха с разтоварването:
Имахме 3-4 часа , така че последни покупки , хапване , спрягане на глагола мотам се по Schiphol.
Като пристигнахме на гейта , 737-цата вече ни чакаше :
8 May 2008
KL1171
AMS-HEL
Boeing 737-400
PH-BDN
4A,B,C
Суперски места (заради ранния онлайн чек-ин – бяхме номера 2,3 и 4 ).
Пуш – бак по разписание.
И се започна най дългото рулиране в живота ми (досега) .
Покрай SQ карго :
Мартинеър:
По мост над магистралата :
И после едно буквално автобусно пътуване покрай канали по селски пътчета до Polderbaan.
Цветно излитане , огряно от залязващото слънце :
KLM Boeing 737 take off Amsterdam
http://www.youtube.com/watch?v=foNvrP_9hXY
Малко след като стигнахме крейсерска височина , слънцето съвсем се скри :
В Хелзинки кацнахме малко след полунощ , проблеми с такситата нямаше , натовариха ни (със всичкия багаж) , чекирахме се в хотел който е бил истински затвор до 2001 и захъркахме.
Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.
Coming soon :
Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4
Предишни части:
Sofia Frankfurt Helsinki (LH) part 1 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35699#35699
Helsinki-Amsterdam-Hong Kong (KL) 2 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?t=2236
Тази част :
Hong Kong-Amsterdam-Helsinki (KL) 3 of 4
Следва :
Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35895#35895
Цялото пътуване започна преди месеци когато букнахме за общо EUR652 това:
Mon 28 Apr KL 1164 Helsinki (Helsinki) to Amsterdam (Schiphol)
Mon 28 Apr KL 0887 Amsterdam (Schiphol) to Hong Kong (Hong Kong)
Thu 8 May KL 0888 Hong Kong (Hong Kong) to Amsterdam (Schiphol)
Thu 8 May KL 1171 Amsterdam (Schiphol) to Helsinki (Helsinki)
2 седмици преди полета взех с мили тези:
Sat 26 Apr 14:35 Sofia 16:00 Frankfurt LH3357
Sat 26 Apr 19:10 Frankfurt 22:30 Helsinki LH3106
Sun 11 May 15:20 Helsinki 16:50 Munich LH3113
Sun 11 May 19:25 Munich 22:15 Sofia LH3438
За капак на Хонг-Конг ската част от ваканцията последните две вечери бяхме взели сюит на последния етаж в Новотел Ситигейт , точно до летището . Така че за полета в 10:15 станахме в човешко време , закусихме като бели хора и се метнахме на шатъл буса в 08:00 . Точно след 15 минути бяхме вече на чек-ин а. Куфарите (увеличени с 1 ) и натъпкани до пръсване от какви ли не изделия на китайското и прочие производоство дръннаха общо 78 кг. Хм . При 20 кг на човек служителката на чек-ина направо се опули и пона да смята пак. Да ама грешка няма.
„Ами , сър , виждам че ръчния багаж ви е малко – ако искате си купете два малки куфара и преместете част за да не ви таксуваме за свръхбагаж”
Аз , обаче (ларж) :
„О ,18 килограма свръхбагаж ( МайЕър от Милано ме таксуваха (май) 20 евро за цял допълнителен куфар) – ами дайте ще платим свръхбагаж ако трябва „
„Ами , хм ... 540 евро ... „
На което аз пък се опулих и и казах че ще препакетираме.
Пред смаяните погледи на ей тия чичковци

Разтворихме сергията , извадихме 3 раници от вътре натъпкахме ги порядъчно и 12 минути по късно кантара дрънна 66 кг. (за добро или за лошо – българи сме ние) 66-те килограма бяха приети с усмивка от служителката на чекина със заканата че този път става , но следвашия път да сме по внимателни.
Този път не ни препечатаха бордните карти от онлайн чек-ина.
Като нанасяше FF картата , момичето се усмихна и каза – Я – ама вие можеше да платите с мили за свръхбагажа – имате повече от достатъчно . Е – следващия път ще знам.
Оттук , секюрити чек , влакче до някакъв сателитен терминал – като се добрахме до там , бординга вече беше започнал! Настанихме се и бързо бързо потеглихме .
8 May 2008
KL888
HKG-AMS
Boeing 747 combi
PH-BFO
38A,B,C
Ето покрай какво рулирахме ( и пробите на новия обектив на жената)

Много обичат шареното :

747 на JAL

A340 на Еър Канада

На тази снимка ИМА самолет


КЛМ всеки ден с комби + отделен карго 747 !

Неизвестен 747 карго :

МартинЕър 747 карго:

Много яки цветове на Катай :

Government Flying Service :

Пак Катай :

А това кой ще го издири по опашката? Аз не можах :

Бях учуден да видя Континентал само със 777 (или те по голямо нямат?)

Това в средата да не е нова светова схема на Катай? :

Драгонеър:

Любимите SQ :

E , ревюто свърши и излетяхме, шляпайки с крила

KLM Boeing 747 taking off Hong Kong
http://www.youtube.com/watch?v=3cR-i1mZS7E
Видно е че влажността е висока:

Завой на изток и част от супер чаканите гледки :
Част от Tsing Ma и Tsing Long Bridge – отгоре не изглеждат толкова големи.


Бързо развиващите се New Territories :

Уинглетите ни :

Tsuen Wan:

Уви , не прелетяхме над Kowloon и Hong Kong Island , може би следващия път

Оттук поехме по доста странен маршрут , завой на север
над този язовир


Последен поглед назад:

Та значи продължихме на север почти до Beijing , после 90 градуса на запад и по доста по северен маршрут от на идване.
Може ни се дължи на времето ( имаше тайфун покрай Тайланд, Бирма) или че беше дневен полет. Не знам. Обявеното полетно време беше над 11 часа .
100% пълен полет . Пак филми , ядене , сладолед , четене .
Абе кой каквото го влече - ето с какво си уплътни част от полета половинката :

Аз дори и поспах 2-3 часа .
На снижение към Амстердам беше мъгливо.
Що е то ( някакво малко летище и още нещо ?):

Уви , лалетата са ги обрали вече :

Помахахме с крила и на кацане:
KLM Boeing 747 landing Amsterdam
http://www.youtube.com/watch?v=a9f-HIPamkg
Air Brakes:


Рулирахме покрай домакините :


До гейт Е18:

Веднага се заловиха с разтоварването:

Имахме 3-4 часа , така че последни покупки , хапване , спрягане на глагола мотам се по Schiphol.
Като пристигнахме на гейта , 737-цата вече ни чакаше :

8 May 2008
KL1171
AMS-HEL
Boeing 737-400
PH-BDN
4A,B,C
Суперски места (заради ранния онлайн чек-ин – бяхме номера 2,3 и 4 ).
Пуш – бак по разписание.
И се започна най дългото рулиране в живота ми (досега) .
Покрай SQ карго :

Мартинеър:

По мост над магистралата :

И после едно буквално автобусно пътуване покрай канали по селски пътчета до Polderbaan.
Цветно излитане , огряно от залязващото слънце :
KLM Boeing 737 take off Amsterdam
http://www.youtube.com/watch?v=foNvrP_9hXY


Малко след като стигнахме крейсерска височина , слънцето съвсем се скри :

В Хелзинки кацнахме малко след полунощ , проблеми с такситата нямаше , натовариха ни (със всичкия багаж) , чекирахме се в хотел който е бил истински затвор до 2001 и захъркахме.
Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.
Coming soon :
Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4