Страница 1 от 2

Дъ Хонг Конг Мега Блог (част 3 от 4)

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 12:30
от pepsii
Дъ Хонг Конг Мега Блог (част 3 от 4)

Предишни части:

Sofia Frankfurt Helsinki (LH) part 1 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35699#35699

Helsinki-Amsterdam-Hong Kong (KL) 2 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?t=2236


Тази част :

Hong Kong-Amsterdam-Helsinki (KL) 3 of 4

Следва :

Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4
http://forum.bgspotters.net/viewtopic.php?p=35895#35895

Цялото пътуване започна преди месеци когато букнахме за общо EUR652 това:

Mon 28 Apr KL 1164 Helsinki (Helsinki) to Amsterdam (Schiphol)
Mon 28 Apr KL 0887 Amsterdam (Schiphol) to Hong Kong (Hong Kong)

Thu 8 May KL 0888 Hong Kong (Hong Kong) to Amsterdam (Schiphol)
Thu 8 May KL 1171 Amsterdam (Schiphol) to Helsinki (Helsinki)

2 седмици преди полета взех с мили тези:

Sat 26 Apr 14:35 Sofia 16:00 Frankfurt LH3357
Sat 26 Apr 19:10 Frankfurt 22:30 Helsinki LH3106

Sun 11 May 15:20 Helsinki 16:50 Munich LH3113
Sun 11 May 19:25 Munich 22:15 Sofia LH3438


За капак на Хонг-Конг ската част от ваканцията последните две вечери бяхме взели сюит на последния етаж в Новотел Ситигейт , точно до летището . Така че за полета в 10:15 станахме в човешко време , закусихме като бели хора и се метнахме на шатъл буса в 08:00 . Точно след 15 минути бяхме вече на чек-ин а. Куфарите (увеличени с 1 ) и натъпкани до пръсване от какви ли не изделия на китайското и прочие производоство дръннаха общо 78 кг. Хм . При 20 кг на човек служителката на чек-ина направо се опули и пона да смята пак. Да ама грешка няма.
„Ами , сър , виждам че ръчния багаж ви е малко – ако искате си купете два малки куфара и преместете част за да не ви таксуваме за свръхбагаж”

Аз , обаче (ларж) :
„О ,18 килограма свръхбагаж ( МайЕър от Милано ме таксуваха (май) 20 евро за цял допълнителен куфар) – ами дайте ще платим свръхбагаж ако трябва „
„Ами , хм ... 540 евро ... „

На което аз пък се опулих и и казах че ще препакетираме.
Пред смаяните погледи на ей тия чичковци

Изображение

Разтворихме сергията , извадихме 3 раници от вътре натъпкахме ги порядъчно и 12 минути по късно кантара дрънна 66 кг. (за добро или за лошо – българи сме ние) 66-те килограма бяха приети с усмивка от служителката на чекина със заканата че този път става , но следвашия път да сме по внимателни.

Този път не ни препечатаха бордните карти от онлайн чек-ина.

Като нанасяше FF картата , момичето се усмихна и каза – Я – ама вие можеше да платите с мили за свръхбагажа – имате повече от достатъчно . Е – следващия път ще знам.

Оттук , секюрити чек , влакче до някакъв сателитен терминал – като се добрахме до там , бординга вече беше започнал! Настанихме се и бързо бързо потеглихме .

8 May 2008
KL888
HKG-AMS
Boeing 747 combi
PH-BFO
38A,B,C

Ето покрай какво рулирахме ( и пробите на новия обектив на жената) ;-)

Много обичат шареното :

Изображение

747 на JAL

Изображение

A340 на Еър Канада

Изображение

На тази снимка ИМА самолет ;-)

Изображение

КЛМ всеки ден с комби + отделен карго 747 !

Изображение

Неизвестен 747 карго :

Изображение

МартинЕър 747 карго:

Изображение

Много яки цветове на Катай :

Изображение

Government Flying Service :

Изображение

Пак Катай :

Изображение

А това кой ще го издири по опашката? Аз не можах :

Изображение

Бях учуден да видя Континентал само със 777 (или те по голямо нямат?)

Изображение

Това в средата да не е нова светова схема на Катай? :

Изображение

Драгонеър:

Изображение

Любимите SQ :

Изображение

E , ревюто свърши и излетяхме, шляпайки с крила ;-)

KLM Boeing 747 taking off Hong Kong

http://www.youtube.com/watch?v=3cR-i1mZS7E

Видно е че влажността е висока:

Изображение

Завой на изток и част от супер чаканите гледки :

Част от Tsing Ma и Tsing Long Bridge – отгоре не изглеждат толкова големи.

Изображение


Изображение

Бързо развиващите се New Territories :

Изображение

Уинглетите ни :

Изображение


Tsuen Wan:

Изображение

Уви , не прелетяхме над Kowloon и Hong Kong Island , може би следващия път ;-)

Оттук поехме по доста странен маршрут , завой на север

над този язовир

Изображение

Изображение

Последен поглед назад:

Изображение

Та значи продължихме на север почти до Beijing , после 90 градуса на запад и по доста по северен маршрут от на идване.

Може ни се дължи на времето ( имаше тайфун покрай Тайланд, Бирма) или че беше дневен полет. Не знам. Обявеното полетно време беше над 11 часа .

100% пълен полет . Пак филми , ядене , сладолед , четене .

Абе кой каквото го влече - ето с какво си уплътни част от полета половинката :

Изображение

Аз дори и поспах 2-3 часа .

На снижение към Амстердам беше мъгливо.


Що е то ( някакво малко летище и още нещо ?):

Изображение

Уви , лалетата са ги обрали вече :

Изображение

Помахахме с крила и на кацане:

KLM Boeing 747 landing Amsterdam

http://www.youtube.com/watch?v=a9f-HIPamkg

Air Brakes:

Изображение

Изображение

Рулирахме покрай домакините :

Изображение

Изображение

До гейт Е18:

Изображение

Веднага се заловиха с разтоварването:

Изображение


Имахме 3-4 часа , така че последни покупки , хапване , спрягане на глагола мотам се по Schiphol.

Като пристигнахме на гейта , 737-цата вече ни чакаше :

Изображение

8 May 2008
KL1171
AMS-HEL
Boeing 737-400
PH-BDN
4A,B,C

Суперски места (заради ранния онлайн чек-ин – бяхме номера 2,3 и 4 ).

Пуш – бак по разписание.
И се започна най дългото рулиране в живота ми (досега) .

Покрай SQ карго :

Изображение

Мартинеър:

Изображение

По мост над магистралата :

Изображение

И после едно буквално автобусно пътуване покрай канали по селски пътчета до Polderbaan.

Цветно излитане , огряно от залязващото слънце :

KLM Boeing 737 take off Amsterdam

http://www.youtube.com/watch?v=foNvrP_9hXY

Изображение

Изображение

Малко след като стигнахме крейсерска височина , слънцето съвсем се скри :


Изображение

В Хелзинки кацнахме малко след полунощ , проблеми с такситата нямаше , натовариха ни (със всичкия багаж) , чекирахме се в хотел който е бил истински затвор до 2001 и захъркахме.

Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари.


Coming soon :

Helsinki - Munich – Sofia & Bonus (LH) 4 of 4

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 12:48
от george_mnt

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 13:09
от A330-200

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 13:37
от randi

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 13:46
от fonque

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 13:50
от silversurfer

тх!

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 14:07
от pepsii

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 14:22
от cedar jet

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 18:49
от Dreamliner

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 19:10
от mitkobiker

МнениеПубликувано на: 04 Юни 2008 19:43
от pepsii

МнениеПубликувано на: 11 Юли 2008 17:07
от pilot013

МнениеПубликувано на: 11 Юли 2008 17:24
от pepsii

МнениеПубликувано на: 19 Дек 2008 12:24
от Кристиян Благоев

МнениеПубликувано на: 19 Дек 2008 12:59
от richi_air