Страница 1 от 1

.....и назад.

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2008 00:56
от PHL
неделя, 31 Август 2008 г.

NW1136 ORD-DTW, Airbus A320-211, reg. N321US, места 9А и Б
NW1776 DTW-PHL. DC-9, reg. N*****, места 12 Е и Ф

След три отлично прекарани дни, някои (аз) бяха готови да се прибират вкъщи.
Рано сутринта в неделя, този път наистина рано, около 04:30 се вдигнах, обадих се да докарат автомобила и се приготвихме. За разлика от четвъртък този път нямаше никой по пътищата и стигнахме за няма и 25 минути. Върнахме колата и се озовахме на Т2, където мнозинството още спеше. Бяхме подранили, та си избрах местата за първия полет, не знам защо девета редица. Чекирахме куфара (пак 15 кинта, pimps), и се закотвихме на гейта, Е15.
O'Hare още спи:
Изображение
United heavy metal:
Изображение
Нашия Ербъс го приготвяха:
Изображение
Тоя мърляв А319 направо го намразих - докато го снимах един МД-11 на Луфти излетя без да ме предупреди:
Изображение
Тия двамата ме накараха да се почуствам малко като у дома:
Изображение
А този почти нямаше да го постна, докато не забелязах уинглети. Да не е 767 случайно?
Изображение
Веднага след него рядкия USA 3000, също успя да се покрие:
Изображение.
Бординга започна и приблизително бързо бяхме настанени. Дали поради ранния полет (07:07) или поради безбройните полети до Детройт между American, United, и Northwest, но самолета беше полу- празен. Един E-Jet би свършил работата по-ефективно, поне този полет. Самият Ербъс си личеше че е от по-старичките, доста поизносен, но иначе удобен, в сравнение на 320 на United, на който летях през февруари, ми се стори определено по-просторен:
Изображение
Както и да е, излетяхме, разнесоха по една кола и аз се загледах. Капитанът се обади да съобщи, че ще летим на височина 21,000 фута. Дали поради краткия полет? Снимка от излитането:
Изображение
Забравих да отбележа, че по-мръсен прозорец не ми се е падал, затова е малко трудно да се различи тук, но това в далечината от лявата страна на реката е центъра на Детройт, от дясно - Канада.
Изображение
Крилото:
Изображение
Кацнахме, реверса зави, а аз се опитах да направя видео, но не стана като за пред хора затова няма да го слагам тук. Паркираха ни на А75, а следващият ни полет беше чак от другата страна, на А17, затова се наложи да използваме влакчето:
Изображение
Терминала:
Изображение
Нямах време да видя, камо ли да снимам ДЦ-то с което летяхме. Най-вероятно -40, но не съм сигурен, но пак късмет с аварийните изходи и се получи едно доста комфортно пътуване. Излетяхме на време, забелязах това, което реших, че е авто писта:
Изображение
Ще го потърся на Гугл, както и това летище:
Изображение
Не след дълго се появи и дестинацията, PHL, и за моя радост открих, че ще кацнем по любимия ми маршрут.
PHL:
Изображение
Покрай северната страна на центъра:
Изображение
После завиваме на юг, по реката Делауер:
Изображение
После на запад, покрай спортния комплекс(явно мачове днес няма):
Изображение
Летището се пада точно срещу нас.
Десет минути по-късно вече чакахме един другар да ни вземе:
Изображение

Общо взето съм много доволен от Northwest. Предлагат добър продукт, и малкото негативни (15 долара за куфар) бързо биват забравени от професиналното изпълнение. Нито един от полетите не закъсня, дори с минута.

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2008 01:35
от george_mnt
Супер блог :)) Направо като ги гледам тия skylines и се чудя кога ще имаме и ние такива небосъргачи :)) Една приятелка ходи във Филаделфия и ми е разправяла мн. за града... Определно е в листа ми за бъдещи пътувания след 15-тина години :-D

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2008 16:10
от Stoyan
Уинглетите са на 757 :-)

МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2008 23:49
от PHL

Re: .....и назад.

МнениеПубликувано на: 03 Сеп 2008 04:37
от Делян