Trip report SOF-TXL-SOF с FB

Дълго време се чудех да ли ще ви е интересно отново да говорим за Берлин, но накрая се реших да пиша.
На 22 Септември трябваше да ходя до Берлин. За пръв път от доста време използвах услугите на България Ер.
Тъй като беше почивен ден и единствената ми работа беше пътуването отидох малко по рано на летището и понеже си мислех за вас направих няколко снимки на птиците които присъстваха.
Аерофлот с Ту5:
Това BAE го бяха разтворили отвсякъде.
Поглед към Т1
От някъде кацанa LZ BOY.
После се оказа че това ще е машината на която ще се возя.
Полета беше на 100 % запълнен. Екипажа на командир Йордан Станев беше любезен и като изключим малко вехтия салон на LZ BOY (момчето
) всичко беше О.К. Интересно на коланите беше гравирно логото на Varig.
За съжаление по време на полета си говорехе с едно 5 годишно момче и съвсем се отплеснах да правя снимки пък и мястото ми беше откъм пътеката. На летище Тегел Берлин, командира направи изключително меко кацане при силен cross wind и мокра писта, което ме надъха допълнително да се возя само от български пилоти.
На 22 Септември трябваше да ходя до Берлин. За пръв път от доста време използвах услугите на България Ер.
Тъй като беше почивен ден и единствената ми работа беше пътуването отидох малко по рано на летището и понеже си мислех за вас направих няколко снимки на птиците които присъстваха.
Аерофлот с Ту5:

Това BAE го бяха разтворили отвсякъде.

Поглед към Т1


От някъде кацанa LZ BOY.


После се оказа че това ще е машината на която ще се возя.
Полета беше на 100 % запълнен. Екипажа на командир Йордан Станев беше любезен и като изключим малко вехтия салон на LZ BOY (момчето

За съжаление по време на полета си говорехе с едно 5 годишно момче и съвсем се отплеснах да правя снимки пък и мястото ми беше откъм пътеката. На летище Тегел Берлин, командира направи изключително меко кацане при силен cross wind и мокра писта, което ме надъха допълнително да се возя само от български пилоти.