VIE-SOF-VIE AUA част 2.

След една двуседмична почивка в България, съпътствана от едно хем хубаво, хем от някои страни неприятно прекарване на Тр. Зарезан и Св. Валентин покрай 14.02 в Копривщица, главно заради намусените и негостоприемни домакини. Но то си е на моята т*па глава, понеже не се бях сетил по-рано да си купя билети до Милано и 2-3 дни да ям паста и пица в някоя ростичерия, хем на мен щеше да е хубаво, хем и блог щеше да има, но другата година съм 100% извън България. Просто думата "домакини" не им прилягаше на тези раститути, дори да са били големи хора прадедите им, то те не струват! Ако сетя ще ви пиша и къде НЕтрябва да ходите в Копривщица...
Преди време имаше спор за стабилизаторите до Ихтиман, които се ползват за реклама на голф игрището. Ето ви две снимки, правени с тел. докато карах, за да кажете от какво са:
Посока Пловдив-София.

Посока София-Пловдив.

Да се върна на темата. Поръчах си Yellow такси по-рано, за да имам време да се разходя из терминала, но заядливата диспечерка не ми прати смс, коя кола трябва да ме вземе... В 3 без 5, поглеждайки от терасата се натъкнах на чакащото ме такси и просто слезнах да питам дали е за мен.
След кратък път по "представителният" бул. "Брюксел" съм на летището. По пътя забелязах, че отклонението вече се строи и очаквам след 2-3 години този сложен проект да е готов...(трябва да го прекръстят просто на "Дружба", понеже в Брюксел такава разорана нива няма, имам чувството, че колкото да го рамонтират липсва око за качеството на ремонтните дейности при българските фирми или поне тези, които "печелят" търгове...)
Бърз чек-ин на този за бизнескласата
, просто жената като ме видя и си помисли че съм за там.
Не очаквах терминала да изгелжда така:



...туристите ще си помислят, че има бомбена заплаха. Сигурно ще чакат лятото, за да може на сухо да оправят покрива.
Ето и парка до терминала. Мисля че като се раззеленеее ще е доста красиво:


Пробвах се да снимам отдалече, но със сапунерката нищо не излиза:

Като забелязаха, че снимам тези "спотъри за нарушители" ме гледаха около 10мин.:

Проверка, сваляне на колана, добре, че не ни карат като жените да си сваляме обувките заради токовете...
Ето от Вътрешността на терминала:

Бизнесавиация.

В същото време пристигна самолета ми:



В България все още има деление между половете!
Жените работят:

Мъжете пият кафе:

Някой беше питал защо турците имат самолет на 18.02, който излетя към 16ч, ето го заедно с "ретро" окраската на националният превозвач:


В далечината чартъри и Уиз:

Това май е готово за използване:

Пълно надмощие на Star Alliance на софийска земя:





Кой каза, че няма техника за деайсинг:


В далечината миш-маш от типове самолети:

На новата птичка, в далечината й правеха нещо:

Бавно качване на самолета, място 14F, като ми беше тръгнало "ала" бизнес класа-мястото по средата между мен и един надут австриец беше свободно.
Около 3 места свободни, главно хора, пътуващи по бизнес. Двама народни избраници- Анастасия Мозер (много скромна жена) и Юнал Лютфи от ДПС и двамат в икономи класа (явно държавата не плаща...). Малко преди излитане:




Излитане (много лошо качество заради идващият мрак):
Бях от северната страна и зъжелявах, че пропуснах красивият залез, но ето някои снимки:


Будапеща:

Твърдо кацане при силен снеговалеж и бързане след това за багажа, че "парен-каша духа"
Това е, следващите месеци-работа и учение, а може и до Швехат за спотинг.
Преди време имаше спор за стабилизаторите до Ихтиман, които се ползват за реклама на голф игрището. Ето ви две снимки, правени с тел. докато карах, за да кажете от какво са:
Посока Пловдив-София.

Посока София-Пловдив.

Да се върна на темата. Поръчах си Yellow такси по-рано, за да имам време да се разходя из терминала, но заядливата диспечерка не ми прати смс, коя кола трябва да ме вземе... В 3 без 5, поглеждайки от терасата се натъкнах на чакащото ме такси и просто слезнах да питам дали е за мен.
След кратък път по "представителният" бул. "Брюксел" съм на летището. По пътя забелязах, че отклонението вече се строи и очаквам след 2-3 години този сложен проект да е готов...(трябва да го прекръстят просто на "Дружба", понеже в Брюксел такава разорана нива няма, имам чувството, че колкото да го рамонтират липсва око за качеството на ремонтните дейности при българските фирми или поне тези, които "печелят" търгове...)
Бърз чек-ин на този за бизнескласата


Не очаквах терминала да изгелжда така:



...туристите ще си помислят, че има бомбена заплаха. Сигурно ще чакат лятото, за да може на сухо да оправят покрива.

Ето и парка до терминала. Мисля че като се раззеленеее ще е доста красиво:


Пробвах се да снимам отдалече, но със сапунерката нищо не излиза:

Като забелязаха, че снимам тези "спотъри за нарушители" ме гледаха около 10мин.:

Проверка, сваляне на колана, добре, че не ни карат като жените да си сваляме обувките заради токовете...
Ето от Вътрешността на терминала:

Бизнесавиация.

В същото време пристигна самолета ми:



В България все още има деление между половете!

Жените работят:

Мъжете пият кафе:

Някой беше питал защо турците имат самолет на 18.02, който излетя към 16ч, ето го заедно с "ретро" окраската на националният превозвач:


В далечината чартъри и Уиз:

Това май е готово за използване:

Пълно надмощие на Star Alliance на софийска земя:





Кой каза, че няма техника за деайсинг:


В далечината миш-маш от типове самолети:

На новата птичка, в далечината й правеха нещо:

Бавно качване на самолета, място 14F, като ми беше тръгнало "ала" бизнес класа-мястото по средата между мен и един надут австриец беше свободно.

Около 3 места свободни, главно хора, пътуващи по бизнес. Двама народни избраници- Анастасия Мозер (много скромна жена) и Юнал Лютфи от ДПС и двамат в икономи класа (явно държавата не плаща...). Малко преди излитане:




Излитане (много лошо качество заради идващият мрак):
Бях от северната страна и зъжелявах, че пропуснах красивият залез, но ето някои снимки:


Будапеща:

Твърдо кацане при силен снеговалеж и бързане след това за багажа, че "парен-каша духа"

Това е, следващите месеци-работа и учение, а може и до Швехат за спотинг.
