Малка ваканция из плажовете на южните щати завърши с два дни работа в Атланта, след което набързо резервирах един полет обратно със стари познайници AirTran Airways, НТА базиран в страната на Делта. Самите Делта, а и домашните US Airways летят по тази отсечка по няколко пъти на ден, но не можаха да бият цената на AirTran - 89 USD
Час преди полета върнах колата на Авис и се качих на шътъла. Последва ходене, прекачване на влакче и още ходене, докато най накрая стигнах където трябваше да бъда, набързо през секюрити и бях на гейта.
Оттам се виждаше един CRJ:

А малко по-напред друг:

"стар" 757:

"нов" 757:

AirTran оперира 717 и 737. Моят се оказа новичък 737-700, с удобни Рекаро седалки. Накачиха ни, отлепихме се от ръкава и после баааавно започнахме да рулираме
Тоя ни изчака:

Малко опашки:

Skywest CRJ-900, облепен:

Winglet:

Тоя го подминахме.......

Да внимаваш, нали:

След което излетяхме, с 30-минутно закъснение. Пилотът се извини, каза че "ще се опитаме да наваксаме", и оттам до дупка през какви ли турболенции и прочие, все едно го караше горкия Боинг по околовръстното. Наваксахме, леко казано - кацнахме навреме. По принцип двучасов полет отне час и половина. Затоварване около 50% (може би):

Изглежда по-тясно отколкото иначе е:

След приземяване, подминаваме карго терминала:

Зад нас все по-рядко срещания 727:

Пред нас следобедния трафик на PHL:

Един позира:

Оттам на ръкав, на бегом през терминал Д, взех багажа, такси, вкъщи.
Няколко дни по-рано, Charleston Air Force Base:

С извинения за малобройните не толкова добри снимки