През началото на Май имах удоволствието да летя до България за една седмица. Избрах България Ер заради одобни часове и се интерисувах да летя с новите Ербъси
Макет на А380 на чйто място имаше Конкорд до миналате година. Емиратс дават $7 милйона годишно за тази реклама:

Ето гледка на терминал 2 където имам много спомени (предимно от Балкан). За съжеление има планове да се махни тази година, заедно с първи терминал :


Ниския таван на чекин раоина:



Чек-ин гишето на България Ер изпълнен от Алиталя персонал:

Заминаващи:

Европейските превозвачи на Т2:


Тунисер:

Моя самолет:

За съжеление бяхме закъсняли малко за чек-ин и ни казаха че няма места до прозореца.
На самолета бяхме посрещнати от много лябезна стуардеса която беше гримирана в добър стил като в 60те години. Вътре самолета беше много, много чист и приятен и имаше спокойна chillout музика. бях седнал до Българин на който му беше писнал шивота в Англия и каза че парите не са всичко, бях съгласен. Погрешно го цапнах много силно с лаката по главата като слагах багажа горе, всеки погледна и се засръмих.

След като бординга завирши, забелязах че Алиталийката ме беше излъгала, самолета е само около 50% пълен и се приместих по-отпред до прозорец.




Полета беше изпълнен от 3 стуардеси и един стуард. Всички спретнати, красиви и с добри маниери. Първа класа беше празна и за съжелние нямаше широки седалки. В економи мястото за краката не беше огромно, но имаше просторно чувство (повече от колкото на Уизз). Имаше места за слушалки.
След като тръгнахме минахме тези самолети:
Белвйу 767:

БА 744

БА 767:

DC-10/747:

Kацащ А340-600:

И след обичайната опашка за излитане, тръгнахме по 27R.
http://www.youtube.com/watch?v=vT_ugEe78gk
Windsor след излитане:

Инструкций за безопасност:

Duty-free списание:

Храната :

Харесвам логото на чашите надявам се да го използват някъкси на ливерията (вълните)
Майка ми лакомно яде:

през полет:




Виждаха се местата за IFR, но за съжеление не бяха активизирани. Само предния екран имаше компутерно лого на България Ер.



Бързо се стъмнява докато летим на изток

След около три часа започнахме спускане

Минахме през буря над София в околко 23:30
Кацнахме твърдо по 09 и използвахме средно-силен реверс
http://www.youtube.com/watch?v=ZmJCsevDnZc
Салона след кацане. Сигурно искаха по-бързо да се махам.



Пътуването беше супер! Полета от начало до край правише много добро впечетление, главно заради изискания кабинен състав и одобния самолет.
Също имаше нещо много Българско , което ме спомена за Балкан, но Морденизирано. Голямо подобрение от 2007. Единственно могат да подобрят
храната. И може би да боядисат самолетите!