Две в едно пътуване , до Дюселдорф и Дрезден :
LX1861 24Aug София Цюрих
LH3771 24Aug Цюрих Дюселдорф
LH866 26Aug Дюселдорф Дрезден
LX975 29Aug Берлин Цюрих
LX1860 29Ауг Цюрих София
Още предния ден се чекирах онлайн на полета на Луфтханза . За полета на Суис , обаче , въпреки сроковете публикувани на сайта трябваше да чакам до 10 часа на 24-и ... По късно стана ясно защо – 100% натовареност и 4-5 оп-ъпа

Но да не избързвам ...Полета до Цюрих на Суис заминава малко след обедната офанзива на Т2.
Ето какво се виждаше през прозорците :

Към Т1 обаче беше по оживено:

Убих малко време в бизнес салона долу , но като видях че нашия самолет пристига се качих на гейта (С1 този път) :

Бординг навреме , даже може би по рано от обявеното.
LX1861
24AUG
SOF-ZRH
Airbus 320 , HB-IJK
1A
TOOK OFF 1711
PASSENGERS ON BOARD 158
AIRCRAFT LANDED 1805
На бординг се оказа че единият от щастливците с оператоивен ъпгрейд съм аз.
Настаних се на 1А и след обявеният „Boarding complete” се оказа и че едно от двете свободни места е до мен (освен средното което остава празно в бизнес класа така или иначе)
Рулирахме бързичко и излетяхме:
http://www.youtube.com/watch?v=OVCNI1rlfZE
Леко мъгливо над София , само кубето на Ал.Невски блестеше :

Стадион Локомотив

А нататъка облаци.
Суис не ни оставиха да скучаем , аперитив :

После топла храна :

Накрая Линдт

Облаците се разнесоха над Алпите :

Но си беше все така мъгляво .
Снижение над езерото Констанц ( това летище ли е?)

Града Констанц :

Водопадите Шафхаузен :

ВЕЦ :

И кацане :
http://www.youtube.com/watch?v=-ek_3uCD6Jw
На Цюрих обичайните заподозрени :



И не толкова обичайни :

Обиколих набързо летището , позяпах , хапнах сладолед в бизнес ложата и хайде към полета на LH . Автобусен гейт който ни докара до едно „класическо” CRJ :

LH3771
24AUG
ZRH-DUS
CRJ 200 , D-ACHE
5A
TOOK OFF 2001
AIRCRAFT LANDED 2054
Тук затовареноста беше не повече от 30-40% .
Рулирахме покрай това Авро на AF :

И бръъъъъм :
http://www.youtube.com/watch?v=h3iCkWleYvA
Много хубава гледка към летището след излитане:



Някъде над Германия слънцето залезе:

Два дни по късно , вечерен полет до Дрезден
Ето единствената снимка , докато чаках :

Автобусен гейт , който ни докара до CRJ 200 , вместо планувания 900.
Поне регистрацията беше интересна:
LH866
26AUG
DUS-DRS
CRJ 200 , D-ACRJ
10Ф
TOOK OFF 1941
AIRCRAFT LANDED 2030
Затоварване около 60% , което обяснява смяната на самолета.
Проблеми с APU-то , та почакахме 20-ина минути докато докарат външен генератор.
Рулирахме и излетяхме вече по тъмно :
http://www.youtube.com/watch?v=tkPxF0K9rfU
В Дрезден времето беше отвратително – дъжд и вятър – малко ни подруса на кацане.
За навръщане – ранно ставане в Дрезден , 200 км до Тегел , закуска по пътя , оставяне на рент-а-кара и две снимки по пътя към гейта :
Еър Балтик :

И пътя към А гейтовете :

LX975
29AUG
TXL-ZRH
Airbus 320 , HB-IJN
12F
TOOK OFF 1020
PASSENGERS ON BOARD 134
AIRCRAFT LANDED 1132
Пак затоварване над 90% , излитане навреме :
http://www.youtube.com/watch?v=XhKnIOXqWsA
Много ясно време :

Приятен полет , сандвичи и безалкохолни .
Кацаме :
http://www.youtube.com/watch?v=5ozzNHojzqQ
Рулирахме покрай Е (longhaul) терминала на Цюрих:


Интересното на полета до София че се чекирах онлайн на 1А – нямаше бизнес клас на този полет

LX1860
29AUG
ZRH-SOF
Airbus 319 , HB-IPT
1A
TOOK OFF 1314
PASSENGERS ON BOARD 130
AIRCRAFT LANDED 1558
Затоварване пак над 90% .
На паралелната с нас писта този също излиташе :

Ние по RWY28 :

http://www.youtube.com/watch?v=LKM--TLtdM4
Пак гледки (още по хубави) към летището :


Пак сандвичи , поспах и катосе разбудих вече снижавахме към София.
Много странно снижение , бих казал :
Ето Левски Г :

Враждебна :

Прелетяхме над пистата докато едно Бае (май) излиташе :



После рязък завой , доста скоро след като подминахме летището :

И меко кацане :
http://www.youtube.com/watch?v=8oYNQUmsNX4
Ако някой може да хвърли повече светлина - защо така ?
Това е засега, очаквам вашите въпроси и коментари !