100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Dreamliner » 07 Сеп 2009 17:14





Всичко започна с една организирана екскурзия в Прага, която струваше 199€ и включваше самолетен билет, застраховка и хотел, без посещения за 4 дни/3 нощувки. Впоследствие това изчезна от posoka.com и реших да намеря друг вариант и благодарение на click4sky.com и venere.com и цената за 5 дни/4 нощувки излезе 98+96=194€. Самолетните билети бяха за редовни полети на CSA, просто бяха на по-изгодна цена. Всъщност цените в click4sky.com винаги са 49€ еднопосочния с таксите, не се вдигат, а просто определени полети излизат от продажба. И така, полетния план беше следния:

28-AUG-2009 Czech Airlines flights 857 Изображение
Depart: Sofia Vrajdebna Terminal 2; 15:10
Arrive: Prague- Ruzyne Terminal 1; 16:05
Flight time: 1h55min Aircraft: Boeing 737-500

01-SEP-2009 Czech Airlines flights 854 Изображение
Depart: Prague-Ruzyne Terminal 1; 20:10
Arrive: Sofia Vrajdebna Terminal 2; 22:55
Flight time: 1h45min Aircraft: Boeing 737-400

На 28-ми сутринта се събудих, за да стегна багажа си. От предния ден се бях чекирал онлайн и се бях уредил с места D,E&F, така че да съм до прозореца. Бяхме си набелязали маршрути и забележителности по пътеводител и чрез интернет и културната програма беше готова. Закараха ни до летището и бяхме там около час и половина преди полета. По това време на летището е час пик – полети на LOT, Lufthansa, British Airways, Air France, Bulgaria Air, Austrian и CSA. Ето снимка при захода към Т2 :)

Изображение

Изображение

Бързо си взехме бордните карти, минахме през паспортния контрол и security-то и моите хора се заплеснаха в Duty Free-то, а аз се отправих към стъклото, където се бяха намърдали боинга на Lufthansa за FRA и Ембраера на ЛОТ

Изображение

Изображение

Изображение

Поглед към Т1:

Изображение

Fokker-ът на Austrian

Изображение

British за Лондон (защо е със спуснати предкрилки? :roll: )

Изображение

Изображение

Иззад Гуго-то на Air France избутаха LZ-FBA (за Лондон май). Направи ми впечатление, че при полетите на ЕърБег-ите по високоговорителя вече не казват „полет”, а „рейс” :lol:

Изображение

Изображение

В бордната карта пишеше boarding time 14:25, часът в който самолета пристига от Прага. Полетът подрани и пристигна боядисания в новите цветове OK-EGO, един от най-новите 737 Classic, с първи полет на 26/01/1999

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Наземната техника веднага го наобиколи

Изображение

Изображение

Три дена преди полета влязох в csa.cz за да проверя дали няма някаква промяна в полетите и видях, че за OK 857 нищо не пише и се притесних, но предположих че е бъг или sold out… И сега видях много малко хора на опашката за влизането в заграждението за нашия полет при гейт B7 и реших, че полетът няма да е много зает. Оказа се, че въобще не стояхме в заграждението, а направо хората си влизаха в ръкава, въпреки че оставаше повече от половин час. Имаше доста карго и само две колички с куфари

Изображение

Изображение


Date 28 August 2009
Dep. Sofia, Vrajdebna T2; Scheduled: 15:10, Actual: 15:16
Arr. Prague-Ruzyne T1; Scheduled: 16:05, Actual: 15:51
Flight time Scheduled: 1h55min, Actual: 1h35min
Flight OK 857 operated by Изображение
Aircraft Boeing 737-55S Reg. OK-EGO Jindřichův Hradec c/n 28475/3096
Plane history Flown for CSA since 27/02/1999. Hasn’t flown for any other airline
Seats 14D, 14E, 14F (14F за мен)

Изображение

Влизаме на борда, красиви стюардеси любезно ни поздравяват с „Dobrý den” и ни насочват към седалката, макар че и сами бихме се оправили. Ето какво се виждаше от моето място 14F (частните за Мадона ли са? :) )

Изображение

Хора не спираха да прииждат и по едно време стана ясно, че икономическата класа е 100% пълна и наистина полета е бил sold out… :)

Изображение

В около 14:50, British потегли за Лондон

Изображение

Протича записано съобщение за добре дошли на чешки, английски и накрая български. В българския запис се извиняват ако никой от екипажа не говори български. След това push-back и пуснахме задкрилките

Изображение

Изображение

В далечината се видя пристигането на Wizz по 27-ма

Изображение

Изображение

Пилотите включват двигателите, а екипажа започна със safety briefing-а. Самолета потегли покрай Т2 и зави по H към старта на 27-ма за излитането ни към Прага

Изображение

В 15:16 самолетът вече беше на старта на полоса 27 и изчака издигането на полет 2686 на Air France, след което плавно ускори и някъде около складирания Ту-134 на Балкан отлепи гуми от пистата и започна изкачване в кристално чистото небе над София. Секунди след излитането, с глух тропот се чува затварянето на колесниците и самолетът продължава да набира височина, прави завой на север. Ето цялото излитане обобщено във видео ()

Секунди след излитане, прелитаме на север от летището, над Ботевградско шосе

Изображение

Поглед назад към летището и „Герена”, моята любима снимка

Изображение

Изображение

гр,Нови Искър и летището Доброславци

Изображение

Изображение

Стара планина

Изображение

Издигаме се над облаците и съвсем скоро след излитането, светлинните знаци за коланите са изгасени

Изображение

Изображение

Тъй като за economy класа, CSA предлага само безплатен сандвич и избор от сок или вода и чай или кафе, на гърба на салфетките с логото на CSA имаше оферти за ядене и пиене с доплащане

Изображение

Пуснаха пердето на бизнес класата, а нашия екипаж започна да пълни количките

Изображение

Някъде над Сърбия

Изображение

Кое ли е това летище?

Изображение

Изображение

На места се заоблачаваше

Изображение

И сървиса почна

Изображение

Доста малък сандвич и само сокче, защото не схванах навреме, че едновременно минават и за чай или кафе. За сметка на размерите, сандвичът на вкус беше приличен… Все пак полета е малко повече от час и половина и без храна също бих могъл да мина… :)

Изображение

Над Централна Сърбия

Изображение

Дунав се виеше под нас чак до Братислава

Изображение

Масичката на средната седалка беше сгъната на две, но самата седалка изглеждаше по-широка от тази до прозореца и до пътеката

Изображение

Над Унгария (?)

Изображение

Изображение

Изображение

След това се видя Братислава и летището

Изображение

Изображение

Изображение

Въпреки че видимо още не снижавахме и нямаше турболенция, командира светна сигналите за закопчани колани, след което co-pilot-ът даде информация за височината, температурата и оставащите километри и време, а след това изреди специално за прекачващите се пътници изходите за полетите за Амстердам, Лондон, Париж, Брюксел, Копенхаген, Барселона и т.н.

Изображение

Започнахме снижение към 15:35 и ни казаха, че ще кацнем след около 17-18 минути. Започнахме да завиваме и да снижаваме доста рязко и бързо да смъкваме височина и да завиваме на север

Изображение

Изображение

Изображение

Информираха ни, че сме на север от Прага, където местното време е един час назад от София или +1 по Гринуич

Изображение

Драматични гледки през прозореца, но небето беше сравнително спокойно и нямаше турболенции или въздушни ями... Въобще беше перфектен ден за летене…

Изображение

Изображение

Скоро пуснахме задкрилките и прелетяхме над Вълтава и селата Suchdol и Sedlec

Изображение

Изображение

(Строеж на магистрала)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След това плавно снижавахме и застанахме на финален заход към писта 24, която най-често се използва на летище Ружине. Меко докоснахме земята и самолетът наби спирачки и с мощен реверс забави ход, но доста преди да достигне taxi speed затвори спойлерите, след което и реверса (доколкото се виждаше от моето място) и забави съвсем чак докато напускахме пистата по руьожката. Ето кацането, обобщено във видео ()

Пресякохме пистата 13/31, която страшно рядко се използва

Изображение

И спряхме тук и изчакхме рулирането на А320 на Air France

Изображение

След това изрулирахме до ръкав на Терминал 2, който се ползва за полети от/до Шенген и за мен беше голяма изненада. Като спряхме, капитанът ни информира, я освен ако не се прекачваме на Т2, трябва да слезем по стълбите от ръкава и щяло да ни вземе автобусче и да ни отведе до Терминал 1

Изображение

Изображение

Близо до нас пристигна easyJet (отзад можете да видите опашките на пенсионирани Ficher-и)

Изображение

Изображение

И така, минахме през целия ръкав и от началото на неподвижния коридор към терминала слязохме по затворено стълбище с кръгли люкове, от които можах да снимам това

Изображение

Значи, не по тази стълба, която се вижда на снимката, а все едно зад мен

Изображение

А защо стана така се питам… Може би като CSA лети и от Т1 и от Т2 им е трудно да си организират самолетите и вместо да ги спират на Т1, после да го теглят до Т2 и да го спират на втори ръкав, те преценяват че този самолет ще лети за държава от Шенген после и направо го спират на Т2 и карат пътниците до Т1 да си получат багажа… Прав ли съм? Изключвам липса на свободни ръкави при Т1, защото както ще видите после имаше празни ръкави… :roll: Качваме се на автобусчето и се сбогуваме с Jindřichův Hradec

Изображение

Снимка от бусчето: А319 на CSA

Изображение

Push&pull на боинг на Seagle Air

Изображение

Изображение

easyBus от Бристол, с който бяхме заедно на една лента за получаване на багаж… :)

Изображение

Т1 отвътре е доста модерен… Е, не като 2, ама все пак…

Изображение

Тук си изчакахме багажа си

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

А отвън ни поздравиха с добре дошли в Прага :wink:

Изображение

Вече набралия известност във форума OK-KGF

Изображение

Поглед към Departure зоната

Изображение

И към ATC кулата на Прага

Изображение

Оттук до центъра е лесно – за 26 Kc (крони) = 1€ (билет за 75min. пътуване) с автобус 119 до Дейвицка, откъдето с метро А се стига почти дo навсякъде… Очакваха ни неповторими дни в Златна Прага…

---------------

А сега малко sightseeing.

За посещаващите скоро Прага (и не само :) ):
По съвет от пътеводителя, предварително обмених крони от България, като курсът сега е по БНБ 100CZK=7,68…BGN, но единствено по Change бюрата се предлага за около 100CZK=7,85 BGN. Билетите за градски транспорт могат да се закупят по павилионите за цигари и тобако магазинчетата. Билет „Ограничен” за 20 min трамвай/автобус или 30min/5станции метро е 18Kc/9Kc-за деца и т.н. Стандартния е за 75min всякакъв транспорт и струва 26Kc/13Kc. През уикенди и обществени празници възрастен притежател на билет може безплатно да вози със себе си едно дете до 15г. За повече инфо за градския транспорт и други работи, пишете на ЛС :)

Malostranske namesti

С един от по-старите, но модернизирани трамваи, които в София въртят по 20&22
Изображение

И с един от по-новите, някаква Skoda

Изображение

Карлов мост

Изображение

Гледка към Narodni divadlo (Народния театър)

Изображение

И към Hradcany (Пражкия замък)

Изображение

Staromestke namesti – най-големия и най-красивия площад в Прага

Староместкото кметство и Астрономическия часовник

Изображение

Изображение

След което се качихме догоре по стълбите (но има и асансьор) и се видя следното:

Изображение

Изображение

Църквата „Св.Микулас” (св. Николай) :)
Изображение

Изображение

И отново гледка към Hradcany

Изображение

Tyn church

Изображение

и разни други хубави, но неизвестни за мен

Изображение

Obecni dum – Обществения дом: хубава сграда, иначе нищо забележително

Изображение

Na Prikope – нещо като Витошка, но старите сгради са доста по-поддържани… :roll:

Отвежда ни до Narodni divadlo (театърът)

Изображение

Набрежи (Крайбрежната улица)

Изображение

И Fred&Ginger, по-известна като танцуващата къща

Изображение

Една екскурзия до замъка Карлщайн, започваща от гара „Смихов”, която е по-окаяна и от Централна гара в София, но има от старите табла по гарите… Нали знаете, които се сменят и щракат като се прехвърлят буквичките… Абе я направо гледайте :)

Изображение

Регионалните влакове на Чешките железнци са двуетажни мотриси “City Elephant” и нашия влак бе от този тип… Тука е по-скоро за Trainspotting темата, ама… нали е към това пътуване

Изображение

Изображение

После пристигна някакъв международен от Германия

Изображение

И до него нашия

Изображение

И малко снимки от Карлщайн… Впрочем, редовно прехвръкваха някакви витлови дребосъчета в небето и се сетих за блога на пепси за полета над Карлщайн, сигурно е от същото летище… :)

Изображение

Изображение

Изображение

Единственото Хард Рок кафе в Източна Европа е в Прага :wink:

Изображение

Sightseeing балон с регистрация ОK-0010, според нета модел Ballonbau Worner Aerophile 380 (Aero 2) на Balon centrum Praha

Изображение

Хипи-стена – едни от малкото графити в Прага

Изображение

Пътят към Храдчани

Изображение

Лозички

Изображение

Входа на замъка

Изображение

Златната уличка (вътре в замъка)

Изображение

Хълма Петржин

Докъдето се качваш с funicular (изкачващи се вагончета, теглени от въжета), тъй като парка е по склона и билото на стръмен хълм. Най-голямата атракция е кула с подобна конструкция като тази на Айфеловата кула, но доста по-малка (около 45m) и от нея има страхотна гледка към Прага.

Изображение

Карлов мост

Изображение

Храдчани и църквата „Св.Вит”

Изображение

И малко нощни снимки от площада

Изображение

Изображение

---------------

Точно 100 часа без 5 минути след като кацнахме, трябваше да излетим обратно, но с подраняването при пристигане и малкото закъснение при заминаване, престоят ни се удължи до около 100 часа и 21 минути. След приятното прекарване, дойде за нещастие време за тръгване. С метро и автобус стигнахме до Терминал 1. Решихме да се възползваме от безплатното опаковане на багаж за пътници на ČSA, при условие че покажеш билета си или номера на електронния билет, в зависимост от вида на билета. След това продължаваме към чек-ин, където чакахме дълго някакви англичани, които доста дългооо обясняваха нещо на жената. Бяха отворени само две гишета за всичките полети на ČSA – едното економи, а другото бизнес и като за бизнеса нямаше чакащи, а видяха че ние чакаме вече десетина минути, ни повикаха. Дадоха ни бордните карти, с предварително избраните от нас места 09А,B&C. Оттам продължаваме към слятата проверка на бордни карти и паспорти и директно към самолетите…

Изображение

Сградата за заминаване

Изображение

Такси стоянката – почти като на Софийското летище… :)

Изображение

Веднага като ни провериха паспортите и преминахме границата, пред нас се показа стъклото и зад него на първа линия един Boeing 737-400 на ČSA… Погледнах бордната карта и гейта беше отбелязан А1, същия, на който беше спрял OK-DGN, самолетът за София

Изображение

Изображение

Изображение

Това за зареждане на горивото ли е? Не, то май маркучът за зареждане е по-дебел... :?:

Изображение

Сменят пликчетата за боклук

Изображение

Отзад пристигна един А320 на Travel Service

Изображение

Слънцето започна да се спуска към хоризонта

Изображение

Изображение

Коридорът към “A” гейтовете

Изображение

Стана време да влизаме в кошарката за полета и минаваме пред security-то, чиито служители бяха доста любезни, както и на чек-ин. Бързо минаваме и се наместваме сред пътниците – предимно българи и транзитни пътници от Испания. Ето малко снимки:

Изображение

Един 737-500 отсреща (за Манчестър, ако не се лъжа)

Изображение

и един А319

Изображение

Заминаването на Triple Seven на Korean Air (772 май) зад току-що пристигналия еърбъс на Аерофлот

Изображение

и зад А319ката

Изображение

Красив залез над Ружине

Изображение

Отново нашия самолет, малко преди да се наредим на опашката

Изображение

Междувременно push&pull на самолета за Манчестър

Изображение

Секси задник

Изображение

Изображение

Бординга започна в около 19:45, по левия екран ТВ реклама на ЧСА, макар че така или иначе ще е лети с тях, очевидно :)

Изображение


Date 01 September 2009
Dep. Prague-Ruzyne T1; Scheduled: 20:10, Actual: 20:22
Arr. Sofia, Vrajdebna T2; Scheduled: 22:55, Actual: 22:55
Flight time Scheduled: 1h45min, Actual: 1h33min
Flight OK 854 operated by Изображение
Aircraft Boeing 737-45S Reg. OK-DGN Třebíč c/n 28474/3028
Plane history Flown for CSA since 18/05/1998. Hasn’t flown for any other airline
Seats 09A, 09B & 09C (09C за мен)

Освен че подобно на Софийския квартал, самолетът ни се казваше Требич :) (Самолетите на ЧСА са кръщавани на чешки села или градове. Понякога има съвпадения на имена на чешки с имена на български градове. Напр. Мелник в България е и името на популярен чешки винен курорт) , той е със сериен номер 28474, предишния пред този на OK-EGO, самолетът който ни докара (28475)

В ръкава

Изображение

Изображение

Ред 9 и 8 се оказаха с глухи места (стеничката без прозорец), но ЧСА са ги наредили така, че до главата ти точно има около 7/8 от прозорец и legroom-ът е направо като в бизнес класа ;)

Изображение

Поглед към VP-BWI

Изображение

Ето и излаза на прозорец

Изображение

Така или иначе, самолетът беше около 60% пълен и можех да си сменя местото, но другите свободни бяха там, където не се вижда двигателя, и навън е само тъмнина и реших че няма смисъл

Изображение

След малко избутаха Travel Service-а и ние трябваше да го изчакаме, което ни натрупа известно закъснение

Изображение

Изображение

Последва safety брийфинг, push&pull и рулиране към писта 24, по която щяхме да излетим за София. Почакваме кацането на АТR 42 и излитането на Travel Service, след което излитаме скоростно и малко след като пресичаме другата писта 13/31, се отлепяме и поемаме плавно в най-спокойния полет, който съм имал някога. Ето ни на holding point-а преди RWY 24

Изображение

И едно видео, което макар и на тъмно, си струва според мен да се изгледа, заради добрия звук и гледка към летището:

Веднага след излитане

Изображение

Гледка към нощна Прага – на живо е красиво, но заради тъмнината не мога да ви го покажа така, както съм го видял…

Изображение

Бързо се издигнахме, без почти нито едно разклащане, небето беше много спокойно, без никаква турболенция при излитане. Зачетох се в бордното списание и по-точно раздела за авиокомпанията, където отбелязват пристигането на нов А319 и боядисването на един ATR в цветовете на SkyTeam. Салона бавно замлъква за кратко, докато тишината не е прекъсната от дрънченето на количките между седалките. Скоро прелитаме над един голям град, като капитанът съобщава, че летим над Будапеща, дава подробности за времето в София и за оставащия полет. Полета тече спокойно, като изключим честите завои

Изображение

Тъй като е време за вечеря, сандвичът беше по-голям от на отиване :)

Изображение

Прелитаме над Унгария и Сърбия, междувременно екипажът минава за skyshop, след което стюардесата прави announcement за офертата да се включим към програмата OKplus, и та как ни влияят рекламите – взех че станах член и сега чакам да ми преведат милите за полета (А всъщност ще превеждат ли нещо, щом съм резервирал през click4sky, моля кажете ми). Полетът, както вече трети път отбелязвам, е много спокоен, някъде към 22:30 българско време светва сигналът за закопчаване на коланите, включват се пилотите и съобщават че до 25 минути ще сме на земята. Самолетът направи няколко плавни завоя, последва видимо снижение и леки турболенции, нищо особено. Прелитаме над няколко светли петна, след което под нас се показват светлините на София. Пробиваме последните облаци, светваме лампите на двигателя и сме на финала на 09. Докато захождаме се вижда Централна гара и тъмния силует на стадион „Герена”, Ботевградско шосе и тъмно петно под нас, където явно беше летището. Кацаме сравнително меко, но с як реверс и след кратко забавяне освобождаваме пистата по Echo. Ето кацането, обобщено във видео: (

Движим се по H, минаваме покрай Т2 и натрупалите се на него нощуващи самолети: А318 Air France, A320 British на remote position, F70 Austrian, A319+737 LH, LZ-BOQ, един все още в старие цветове на FB 737 (кой?) и някоя от белите А320ки. Гейтовете на ръкавите са заети и се паркираме на възможно най-близкия до терминала автобусен гейт.

Изображение

Изображение

Двигателите изгасват и светлините в салона се включват, хората бързо стават и вземат багажите от багажниците над седалките. Екипажът изпраща пътниците, „включва алармата на боинга” и го оставя да спи, защото утре програмата ще е натоварена и започва още в 6:55 с излитане от София

Изображение

Изображение

Изображение

Хангара на LH Technik беше отворен и вътре се виждаше някакъв А321

Изображение

Автобусчето ни отвежда до терминала, където слизаме и минаваме през паспортната проверка заедно със тълпа хора от полета на Austrian от Виена. Нашия екипаж сънливо минава през гишето за екипажи и продължава към изхода, а Австрийските пилоти и стюардеси нахлуват в Duty free-то и купуват цигари (Хм, а нали трябваше да са в добра физическа форма, а?! :) ). Другите от нашия полет също влитат, а ние си взимаме багажа сред първите и уморено поклащаме крака и колела към изхода. Посрещат ни и ни откарват, но и сега, една седмица по-късно все още сме заредени с емоции от това пътуване

Изображение

Надявам се, че блога ви е харесал! Очаквам вашите коментари, критики, отговори и въпроси. И честито метро на всички софиянци (макар че днес от две метро линии стават на една :) )

Поздрави
Dreamliner :smt024
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Делян » 07 Сеп 2009 17:53

хубав блог, доста подробно....
в източна Европа има и други Hard Rock Cafe-та, има в Букурещ, Варшава, Краков, Москва, Атина.
надявам се и в София да отворят едно! :D
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4713
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KJAX, Jacksonville, Florida, USA

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Dreamliner » 07 Сеп 2009 18:04

Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Raptor » 07 Сеп 2009 18:38

Блога е много хубав. Как ти се стори Прага? На мен ми изглежда доста средновековно. :-D
Аватар
Raptor
спотър
 
Мнения: 14
Регистриран на: 27 Апр 2009 16:16
Местоположение: Враца

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот randi » 07 Сеп 2009 18:42

Браво хубави снимки :wink:
SWITCH OFF or FUCK OFF
SaVe TheIr pLaNeT
CuT yOuR eMiSsIoN




Аватар
randi
супер спотър
 
Мнения: 2183
Регистриран на: 13 Дек 2007 16:50
Местоположение: София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Dreamliner » 07 Сеп 2009 19:05

Последна промяна Dreamliner на 08 Сеп 2009 01:21, променена общо 1 път
Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот ATC man » 07 Сеп 2009 20:29

Браво приятно за четене "блогче" :drinkers:
Изображение
Аватар
ATC man
най-спотър
 
Мнения: 386
Регистриран на: 05 Май 2009 17:02
Местоположение: LBBG

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот akair » 07 Сеп 2009 20:47

Страхотен блог. Поздравления! Снимките са много хубави.
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот airdimov » 07 Сеп 2009 20:50

Браво, браво!Много добри снимки!
Също тъка съм доволен за цялата информация която споделяш с нас.Надявам се да ни бъде полезна!
Поздрави и успех!
Аватар
airdimov
спотър
 
Мнения: 80
Регистриран на: 07 Сеп 2008 20:42
Местоположение: Sofia

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Емо » 07 Сеп 2009 21:38

и на мен ми хареса, като Deja Vu е: бях в край на юли за 4 дни с почти същите полети в Прага, на почти същите забележителности. :)

Поздрави
Емо
Аватар
Емо
супер спотър
 
Мнения: 1221
Регистриран на: 14 Яну 2006 01:06
Местоположение: MUC

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Dreamliner » 08 Сеп 2009 01:33

Аватар
Dreamliner
супер спотър
 
Мнения: 1130
Регистриран на: 13 Авг 2007 11:59
Местоположение: SOF/LBSF Летище София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Nine » 08 Сеп 2009 07:08

Страхотен разказ :D
Аватар
Nine
супер спотър
 
Мнения: 892
Регистриран на: 22 Окт 2008 12:14

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот milend » 08 Сеп 2009 08:38

И от мен едно голямо БРАВО :)
milend
най-спотър
 
Мнения: 302
Регистриран на: 14 Яну 2009 21:36

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот pepsii » 08 Сеп 2009 09:51

супер супер ! а в кой хотел бяхте ?

мили май няма за класовете в които буква click-4-sky .

още една интересна подробност - много от продавачите на сувенири по центъра (и по пътеката към Карлщайн) са нашенци . Чуят ли ни обаче - стискат устни - не знам защо !

На мен добро впечтление ми направи KFC-то на PRG - преди го нямаше !
Аватар
pepsii
супер спотър
 
Мнения: 948
Регистриран на: 09 Дек 2005 14:35
Местоположение: София

Re: 100 часа в Прага (provided to you by me & click4sky.com)

Мнениеот Jair » 08 Сеп 2009 12:13

Супер, само да не стане така че хората да ги е срам ако тръгнат да пуснат блогове под 200 снимки :))

За продавачите на сувенири потвърждавам, сувенирната мафия в Прага са само българи.
- Блог за авиация и пътешествия
- форум за пътешествия
Jair
супер спотър
 
Мнения: 702
Регистриран на: 21 Ное 2007 03:35

Следваща

Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта

cron