

Тъй като най-вероятно сте забравили за какво се разказваше в епизодите от предишния сезон, ето малко подсещане:
Le Bourget 2009 (Part 1) - LBSF-LOWW OS806 F70 + 1/2 трансфер
Le Bourget 2009 (Part 2) - LOWW-LFPG OS417 321 + 2/2 трансфер
В тази част - Бурже - static exposiotion + flight demos!
До летището стигнахме с RER до гара Бурже + безплатен автобус, осигурен от организаторите, въртящ без интервал между предградието и аеродрома. Между опашките от хора, разделени в 2-3 потока, чакащи за рейс, много предвидливо се разхождаха млади момичета и момчета, продаващи входни билети за изложението, в случай че някой е пропуснал да се сдобие с такъв (и в частност - ние).

Първото впечатление, когато се влезе в изложбените площи, е че ти трябва цял живот, за да можеш да обходиш всички места и да се запознаеш с всички детайли, заготовки, компоненти, системи де що имат употреба в авиацията и са представени зад по-малки и по-големи витрини, на стойки и поставки, та дори и висящи от таваните. Затова тази работа я оставихме за след полетните демонстрации, защото имаше опасност да изгубим представа за времето и да пропуснем дългоочакваното шоу.
Излизайки от въпросните летищни хангари, човек се озовава сред откритата експозиция. Тук спирам да говоря и оставям фотоапарата да го направи вместо мен

Bell Helicopters





Този беше с интересна регистрация



Falcon-и









Имаше изложена както летателна техника, така и техника за свалянето й



Това е платформа за симулиране на нулева гравитация на базата на самолет Airbus A300




















На средата сме! Още толкова, но малко по-късно!
И така, продължаваме!
Ретро Air France






Ето го и highlight-а на салона














Флотски Ф18 със сгъваеми крила


Да довършим започнатото!
F35 JSF (Joint Strike Fighter)










Започнаха въздушните демонстрации. Самолетите, които бяха изложени на статичната експозиция, но по-късно трябваше да изпълняват полети бяха прекарвани през публиката, което си беше бая тръпка



Нисък fly-by направи този AWACS



Без колебание мога да кажа, че най-зрелищната демонстрация принадлежеше на Rafale



Дойде и моментът, който вероятно 90% от обикновената публика са чакали с най-голямо нетърпение



Наред беше Спартан-а

Това са по-стойностните кадри от въздушните изпълнения - разбира се имаше още безброй леки и ултралеки летателни апарати, както и исторически самолети като P-51 Mustang, B-25 Mitchel, Consolidated Catalina и др., които лично на мен не ми бяха толкова интересни. В дните от изложението, закрити за широката публика е имало и други интересни самолети като 773 на Jet airways и Q400.
За десерт ви предлагам тези кадри, с които ви пожелавам да имате шанса да присъствате на това грандиозно за световната авиация събитие




Ами това е от мен за авиосалона. Надявам се да е било увлекателно.
Коментари и отзиви са добре дошли

P.S. Последната част е от връщането + бонус материал от закритата експозиция, затова следете блог-секцията
