някои промени в полетите и часовете.FB си преместиха полета с 1 час по - рано а Spanair направо ми анулираха полета ,
като ме преместиха на следващия който беше доста късно и се наложи да се свържа с тях за да ме преместят на предишния
който беше по обед.
Bulgaria Air
FB471 SOF - MAD 07:20 - 09:45,Airbus A319 LZ - FBA
На chek-in - а нямаше почти никакви хора и аз реших , че полета ще е празен....
Вече в терминала

Бяхме на ръкав , като отвън ни чакаше LZ-FBA на който вече бях летял.За моя радост бординга започна навреме.Мястото ми е
16А.Слънцето вече беше леко изгряло.

Салона на самолета не беше особено чист на предната седалка имаше дъвка
както и на бордното списание , но за нея разбрах твърде късно....

Рулиране към 27 с лека мъгла по пистата....


Докато се отправяхме към старта на 27 кацна El Al.Излетяхме точно в 07 : 30
като се откри готина гледка към София , която се огряваше от първите
лъчи на изгряващото слънце.





Седалките на FBA са удобни и не са толкова тесни заради джоба на предната седалка
, който е качен отгоре на седлаката.Полета беше запълнен на около 95 %


Полета беше спокоен без турболенция,сандвичите бяха познатите ни , нищо ново.
Лошото беше , че пред мен имаше някъв мизерник който не се беше къпал доста време
и буквално се разнасяше смрад от него.Стюардесите нещо не бяха много на кеф , но не са се държали зле просто
явно им се спинкаше още.
Започнахме снижение към Barajas.


Кацнахме по 33R на подскоци в 09 : 31 местно време и се отправихме към T4S.




АА 767


El Al пристигна след нас.

Паркирахме до този А340 - 313 и ни пуснаха Губя контрол на Миро....

На слизане попитах дали може да снимам пилотската кабина като ми се обясни , че
след 11 септември това никога нямало да ми се случи и никъде няма да ме пуснат.
Вече в терминала , който е приятен но не е кой знае какво чудо на архитектурата.

Това е двигателя на А340 - 600 много як самолет

След малко освежаващи процедури и раздвижване се отправихме към Т2 от където
оперираха Spanair.Т4S няма ленти за багаж и багажа се получава на Т4.До там стигнахме
с валкче под земята , което вървеше на много малък интервал.След това излезнахме
пред терминала качих ме са на един рейс , който ни отведе на Т2 за около 15 мин.

Т2 беше доста по - зле от Т4 не ми допадна много.Обаче си намерих едно местенце
от което се виждаха кацащите по 33 L и рулиращи към Т 1 и 2.

757 на Continental

След малко се зададе 767 - 432 на Delta


Непознат 757 Cargo


TAM пристигна с А330 - 223


Aireuropa имат доста 737 , но видях и А330







Aeromexico кацнаха с 777 - 2Q8ER доста голям самолет с огромни двигатели.



И за да видим кой е по - голям дойде и този красавец 747 - 412 на Pullmantur Air
ex.Singapore Airlines.




Дойде време за бординг като отново бяхме на ръкав.
Spanair
JK5617 MAD - PMI 13:20 - 14:35 Airbus 321 EC-HQZ
Испанците също се блъскат и се
ръгат като невиждали като дойде време за качване/напускане на самолета.Обаче тук
ни викаха по места като първо се почна с хората които седят в задната част на
самолета.A321-232 с първи полет 20/09/2000 скоро е имал РД.

помислих , че ще съм над крилото но се оказа че 321 е доста дълъг и
съм преди крилото.Spanair имат 4 класи BUSINESS , AVANT , ECONOMY + и ECONOMY
при което самолета е раздален съответно на 4 зони , но се спазваше само бизнеса.
Самолета беше меко казано отвратителен адски захабен салон , мръсен.Машината
не беше мита , дори и за РД - то му не са го измили

много мръсен а предния беше надраскан с ключове целия

е с по 3 седалки но блокират средната.Обслужване с/у заплащане.От този полет нямам
снимки поради прозореца и факта , че ме болеше адски много главата вече.
Затоварването беше слабо 40 % , но имаше и в бизнес класата.Самолета
имаше екрани които се спускат и са разположени над главите на пътниците.Полета
беше 1 час като спускането към PMI беше доста бързо и рязко.Кацнахме по 24L като
първо опряхме с десен колесник после и левия.


.................................................................................................................
Времето беше много хубаво и си изкарах добре , но рано сутринта в понеделник от към 5
започна гръмотевична буря като не спря да вали до 10 и след това е продължило.Трансфера до летището беше
доста бърз за 30 мин бяхме там с чакането на рейса.На chek - in ни предупредиха , че ако
продължи бурята полета може да закъснее , но гръмотевиците отминаха.


На проверката имаше доста хора , но минахме бързо.
Кулата


След това хапнахме и аз се поразходих.

Тук най - много се вижда Air Berlin и Condor


На нашия ръкав беше паркиран един 320 и това никак не ми хареса,защото ми беше
заложен MD - 83 ,но за моя радост 320 изчезна и дойде това

EC-GVO първи полет 15/10/1987.

Бординга на време , място 16B пада се преди крилото от страната с 2 седалки.
Направи ми впечатление , че прозорците са по - големи отколкото на Airbus и Boeing.
На борда бяхме 96 човека.Този път самолета беше доста чист и с много запазени
седалки и въобще изглеждаше много по - нов от 321 - цата.Push - наха ни и запалихме
двигател 1 и какво да се случи в САЛОНА ЗАПОЧНА ДА ВЛИЗА ДИМ
http://www.youtube.com/watch?v=OQ0eL60mtqA
Е естесвено , че това не е дим а водни изпарения , предполагам заради голямата влажност , но
усещането беше просто невероятно и не може да се опише изкефих се адски много

Излетяхме по 06R полета продължи 1 час.




На Barajas кацнахме по 33R.Ето го и нашия самолет

Пак застанах на онова място да поснимам малко преди да се отправим към Т1.

Embraer 195LR Air Europa

Отново Delta

TAM и те се намесиха





Тръгнахме към Т1 и на chek - in - а на Easyjet ни направиха проблем заради една чанта
запрез рамото , която не беше никак голяма и се наложи да тапчем по раниците , но се
оправихме де.Минахме проверката и се озовахме в Т1.Тук беше кофти за снимки ,
защото стъклата бяха синкави и двойни , но се поразходих малко.







30 мин. преди времето за бординг започна да се извива опашка и хората да се ръгат
за съжаление и аз трябваше да застана там за да мога да си хвана място до прозорец,
че с Wizz ми се случи подобно нещо и бях до пътеката....но като отвориха казаха , че
имат строги правила за бординг и ни разделиха на група А и B аз бях в А и бях в първите
10 влзенали в самолета и добре си огледах къде да седна и избрах 19А , перфектно място
целия прозорец е при мен

Една бърза снимка преди самолета да се запълни на 98 %
Easyjet Airbus 319 G-EZFF първи полет 12/03/2009

Седалките бяха удобни , м/у другото най - кофти седалки има LZ - FBF

Рулирахме към 36L

LAN 767

Самолета беше изключително чист и запазен.Затовареност 98 %.3 - ма стюарда и 1
стюардеса усмихнати , разговорливи , учтиви.Единия стюард сподели , че много харесва
полетите до София и Букурещ.


Хапнахме по един сандвич който беше затоплен и много по - вкусен от тези на Bg air.




Красива светлина от залеза....


Кацнахме с 15 мин по - рано и аз видях , че пилотите отвориха кабината и изчаках да съм
последен и попитах дали може да снимам и казаха ДА и бяха толкова учтиви , че чак
имам чувството че и те се изкефиха даже искаха да ме снимат мене в кабината

лудница


и салона.....

Като обобщение бих казал , че полета на Easyjet беше с най - чист самолет и с
най - дборо обслужване от страна на персонала,на второ място се нарежда
Bulgaria air и на края Spanair.