Страница 1 от 2

SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 20:22
от randi
Ето едно дългоочаквано пътуване с Bulgaria air , Spanair & Easyjet.Билетите ги купих преди доста време и естествено имаше
някои промени в полетите и часовете.FB си преместиха полета с 1 час по - рано а Spanair направо ми анулираха полета ,
като ме преместиха на следващия който беше доста късно и се наложи да се свържа с тях за да ме преместят на предишния
който беше по обед.

Bulgaria Air
FB471 SOF - MAD 07:20 - 09:45,Airbus A319 LZ - FBA

На chek-in - а нямаше почти никакви хора и аз реших , че полета ще е празен....
Вече в терминала

Изображение

Бяхме на ръкав , като отвън ни чакаше LZ-FBA на който вече бях летял.За моя радост бординга започна навреме.Мястото ми е
16А.Слънцето вече беше леко изгряло.

Изображение

Салона на самолета не беше особено чист на предната седалка имаше дъвка
както и на бордното списание , но за нея разбрах твърде късно.... :lol:
Рулиране към 27 с лека мъгла по пистата....

Изображение

Изображение

Докато се отправяхме към старта на 27 кацна El Al.Излетяхме точно в 07 : 30
като се откри готина гледка към София , която се огряваше от първите
лъчи на изгряващото слънце.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Седалките на FBA са удобни и не са толкова тесни заради джоба на предната седалка
, който е качен отгоре на седлаката.Полета беше запълнен на около 95 %

Изображение

Изображение

Полета беше спокоен без турболенция,сандвичите бяха познатите ни , нищо ново.
Лошото беше , че пред мен имаше някъв мизерник който не се беше къпал доста време
и буквално се разнасяше смрад от него.Стюардесите нещо не бяха много на кеф , но не са се държали зле просто
явно им се спинкаше още.
Започнахме снижение към Barajas.

Изображение

Изображение

Кацнахме по 33R на подскоци в 09 : 31 местно време и се отправихме към T4S.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

АА 767

Изображение

Изображение

El Al пристигна след нас.

Изображение

Паркирахме до този А340 - 313 и ни пуснаха Губя контрол на Миро....

Изображение

На слизане попитах дали може да снимам пилотската кабина като ми се обясни , че
след 11 септември това никога нямало да ми се случи и никъде няма да ме пуснат.
Вече в терминала , който е приятен но не е кой знае какво чудо на архитектурата.

Изображение

Това е двигателя на А340 - 600 много як самолет

Изображение

След малко освежаващи процедури и раздвижване се отправихме към Т2 от където
оперираха Spanair.Т4S няма ленти за багаж и багажа се получава на Т4.До там стигнахме
с валкче под земята , което вървеше на много малък интервал.След това излезнахме
пред терминала качих ме са на един рейс , който ни отведе на Т2 за около 15 мин.

Изображение

Т2 беше доста по - зле от Т4 не ми допадна много.Обаче си намерих едно местенце
от което се виждаха кацащите по 33 L и рулиращи към Т 1 и 2.

Изображение

757 на Continental

Изображение

След малко се зададе 767 - 432 на Delta

Изображение

Изображение

Непознат 757 Cargo

Изображение

Изображение

TAM пристигна с А330 - 223

Изображение

Изображение

Aireuropa имат доста 737 , но видях и А330

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Aeromexico кацнаха с 777 - 2Q8ER доста голям самолет с огромни двигатели.

Изображение

Изображение

Изображение

И за да видим кой е по - голям дойде и този красавец 747 - 412 на Pullmantur Air
ex.Singapore Airlines.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Дойде време за бординг като отново бяхме на ръкав.

Spanair
JK5617 MAD - PMI 13:20 - 14:35 Airbus 321 EC-HQZ

Испанците също се блъскат и се
ръгат като невиждали като дойде време за качване/напускане на самолета.Обаче тук
ни викаха по места като първо се почна с хората които седят в задната част на
самолета.A321-232 с първи полет 20/09/2000 скоро е имал РД. :D Място 14B
помислих , че ще съм над крилото но се оказа че 321 е доста дълъг и
съм преди крилото.Spanair имат 4 класи BUSINESS , AVANT , ECONOMY + и ECONOMY
при което самолета е раздален съответно на 4 зони , но се спазваше само бизнеса.
Самолета беше меко казано отвратителен адски захабен салон , мръсен.Машината
не беше мита , дори и за РД - то му не са го измили :lol: .Моя прозорец беше
много мръсен а предния беше надраскан с ключове целия :!: Бизнес класата
е с по 3 седалки но блокират средната.Обслужване с/у заплащане.От този полет нямам
снимки поради прозореца и факта , че ме болеше адски много главата вече.
Затоварването беше слабо 40 % , но имаше и в бизнес класата.Самолета
имаше екрани които се спускат и са разположени над главите на пътниците.Полета
беше 1 час като спускането към PMI беше доста бързо и рязко.Кацнахме по 24L като
първо опряхме с десен колесник после и левия.

Изображение

Изображение
.................................................................................................................

Времето беше много хубаво и си изкарах добре , но рано сутринта в понеделник от към 5
започна гръмотевична буря като не спря да вали до 10 и след това е продължило.Трансфера до летището беше
доста бърз за 30 мин бяхме там с чакането на рейса.На chek - in ни предупредиха , че ако
продължи бурята полета може да закъснее , но гръмотевиците отминаха.

Изображение

Изображение

На проверката имаше доста хора , но минахме бързо.

Кулата :-D

Изображение

След това хапнахме и аз се поразходих.

Изображение

Тук най - много се вижда Air Berlin и Condor

Изображение

Изображение

На нашия ръкав беше паркиран един 320 и това никак не ми хареса,защото ми беше
заложен MD - 83 ,но за моя радост 320 изчезна и дойде това :wink:
EC-GVO първи полет 15/10/1987.

Изображение

Бординга на време , място 16B пада се преди крилото от страната с 2 седалки.
Направи ми впечатление , че прозорците са по - големи отколкото на Airbus и Boeing.
На борда бяхме 96 човека.Този път самолета беше доста чист и с много запазени
седалки и въобще изглеждаше много по - нов от 321 - цата.Push - наха ни и запалихме
двигател 1 и какво да се случи в САЛОНА ЗАПОЧНА ДА ВЛИЗА ДИМ

http://www.youtube.com/watch?v=OQ0eL60mtqA

Е естесвено , че това не е дим а водни изпарения , предполагам заради голямата влажност , но
усещането беше просто невероятно и не може да се опише изкефих се адски много :-D
Излетяхме по 06R полета продължи 1 час.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

На Barajas кацнахме по 33R.Ето го и нашия самолет

Изображение

Пак застанах на онова място да поснимам малко преди да се отправим към Т1.

Изображение

Embraer 195LR Air Europa

Изображение

Отново Delta

Изображение

TAM и те се намесиха 8)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Тръгнахме към Т1 и на chek - in - а на Easyjet ни направиха проблем заради една чанта
запрез рамото , която не беше никак голяма и се наложи да тапчем по раниците , но се
оправихме де.Минахме проверката и се озовахме в Т1.Тук беше кофти за снимки ,
защото стъклата бяха синкави и двойни , но се поразходих малко.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

30 мин. преди времето за бординг започна да се извива опашка и хората да се ръгат
за съжаление и аз трябваше да застана там за да мога да си хвана място до прозорец,
че с Wizz ми се случи подобно нещо и бях до пътеката....но като отвориха казаха , че
имат строги правила за бординг и ни разделиха на група А и B аз бях в А и бях в първите
10 влзенали в самолета и добре си огледах къде да седна и избрах 19А , перфектно място
целия прозорец е при мен :wink:
Една бърза снимка преди самолета да се запълни на 98 %

Easyjet Airbus 319 G-EZFF първи полет 12/03/2009

Изображение

Седалките бяха удобни , м/у другото най - кофти седалки има LZ - FBF

Изображение

Рулирахме към 36L

Изображение

LAN 767

Изображение

Самолета беше изключително чист и запазен.Затовареност 98 %.3 - ма стюарда и 1
стюардеса усмихнати , разговорливи , учтиви.Единия стюард сподели , че много харесва
полетите до София и Букурещ.

Изображение

Изображение

Хапнахме по един сандвич който беше затоплен и много по - вкусен от тези на Bg air.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Красива светлина от залеза....

Изображение

Изображение

Кацнахме с 15 мин по - рано и аз видях , че пилотите отвориха кабината и изчаках да съм
последен и попитах дали може да снимам и казаха ДА и бяха толкова учтиви , че чак
имам чувството че и те се изкефиха даже искаха да ме снимат мене в кабината :lol:
лудница :D

Изображение

и салона.....

Изображение

Като обобщение бих казал , че полета на Easyjet беше с най - чист самолет и с
най - дборо обслужване от страна на персонала,на второ място се нарежда
Bulgaria air и на края Spanair.

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 20:50
от makler

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 21:05
от akair

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 21:06
от ATC man
Браво за снимките! :-D :-D

Хубав блог :rock:

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 21:35
от ivozet
много напред си седял в МД-83, друго си е на 50-ти ред, всичко се смалява отпред , егати като тръба е.
На излитане е най смешно, едните са високо горе(летят),а другите още са на колесници (тепърва излитат) :lol:

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 22:58
от Емо
Браво, супер снимки!!!

засега не се и навивам да летя с БГ Еър. Сигурно ще ме овикат, че съм ги поздравил при качване на борда... ;)
Логоджетът на Spanair един-единствен ли е? Защото доста често го засичам да идва от Валенсия...

Хареса ли ти "Малорка"? ;)
На мен ми се видя твърде... туристише... ;) :(

Поздрави
Емо

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 01 Окт 2009 23:57
от LZB123
Страхотни снимки и много интересно написано! Много ми харесва тази с Джъмбото и МД-то. :)

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 06:27
от Nine
Много хубави снимки!

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 10:16
от pepsii
подлъга ме с тоя "дим" ама снимките са top-notch - та ти е простено!

направо си се наснимал на самолети !!!

И аз като Емо се интересувам от малко повече инфо за Майорка !

:smt023

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 14:21
от randi

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 15:50
от pepsii
tx !!!

честити 24 часа във въздуха (според flightmemory де ) !

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 17:59
от merlin
И на мен за първи път в Испания ми се случи да видя този конденз от климатика при полет на Clickair, дори в българските жеги не съм го забелязвал. Ама вярно, че и мен озадачи с "дим" в заглавието... :lol:

В деншно време е чист късмет на какво обслужване ще попаднеш на различните компании, аз съм се отвръщавал от Lufthansa и мръсните и миришещи самолети, но пък такъв ми бил късмета, може би понякога поради името на авиокомпанията очакванията ни са просто по-големи.

Поздрави за блога.

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 02 Окт 2009 21:31
от nnnikolov
Явно това е типично за места с горещ и влажен климат. На 17 август 1999 г. /голямото земетресение в Турция/ в едно Ту3 на Хемус на летището в Анталия мъглата бе абсолютно непрогледна.
А стая на висок етаж в хотел Barcelo Albatros в Майорка - Илетас със Sea View е малък рай за спотърите. Самолетите за/от летището в Палма прелитат точно пред теб. А през залива пред хотела преминават корабите за пристанището. Така че едновременно да се прави air и ship spotting.
Жалко, че съм абсолютно некадърен фотограф. :D

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 03 Окт 2009 02:47
от Делян
хубав блог!
този Мадрид много сушав и пустинен изглежда!

Re: SOF-MAD-PMI-MAD-SOF с Bg Air,Spanair и Easy и "дим" в салона

МнениеПубликувано на: 05 Окт 2009 17:32
от Dreamliner
Хубав блог :!: Невероятни снимки и много яко самолети... :smt048

А димът направо би ми изкарал ангелите... На мен ми се е случвало само при запалване на двигателите да се разнесе остра миризма на керосин... :roll: