Страница 1 от 2

До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 07:23
от tu-134
Не пиша такива неща много и това ще е ми е първото. Докато пътувах си поснимах и сега докато разглеждах форума ми хрумна да се пробвам да напиша едно с снимките които имам. Полета ми е на Northwest Airlines от Чикаго до Остин с междинно кацане в Детройт. Така излезе по ефтино пък и моя приятел който щеше да ме чака в Остин не можеше по рано и реших вместо да вися на летището 2 часа да се повозя малко повече. Деня започна с ходене до училище и след това направо тръгнах за летището. Чикагските задръствания са неизбежни и след час бях на летището. Баща ми ме срещна там и ми откара колата за да не я оставям на паркинг. Полета ми е от втори терминал. За 5 мин се чекирах и после чаках на опашката за проверка около 20мин. Багаж не съм чекирал...имах само един сак с ръчен багаж и раницата с фотоапарата. След половин час вече бях на ръкава. Concourse E ръкав Е12. Там доста хора си чакаха полетите.

Изображение

Малко от местните посетители. Ако летя с American поне докато чакам минава доста трафик покрай ръкавите. United и Northwest са на други терминали и тук не минава нищо освен тези А-320 боядисани с грозните нови цветове на United.

Е-170:

Изображение

А-320. Поне е с старите цветове. Много по добре изглежда според мен.

Изображение

Това е Concourse C. Част от първи терминал. Всичко там е United. Там има 32 ръкава. Оттам тръгва и Луфтханза. По принцип Луфтханза пристига на пети терминал и после го буксират до първи терминал от където тръгва.

Изображение

Един А-320 на Jetblue спря на ръкава точно пред моя прозорец и блокира всичко. Пилота гледаше смешно...

Изображение

Най накрая дойде и моя самолет. DC-9-51 на Northwest Airlines. Този вече е пребоядисан с цветовете на Делта. След като Northwest и Делта стнаха една компания всичките самолети постепенно почнаха да ги пребоядисват. Според мен ливерията на Northwest е много по готина но уви...от сега нататък ще трябва да гледаме Делта. Този DC-9 е от по-новите и е само 30-годишен.

Изображение

Не мина много време докато го приготвят...може би около 25 минути. Време да се качваме. Аз бях от първите понеже имам място най отзад. Мисля че беше 30F. Ето и как изглеждаше през прозореца след като ни избутаха.

Изображение

Салона...не е зле за 30 годишен самолет.

Изображение

Седалките също. И мястото за краката не беше зле.

Изображение

Запуснахме и изрулирахме към писта 22L. Двигателите издаваха едно ритмично "боботене" което честно казано беше малко зле. Незнам дали на всички DC-9 e така. Иначе е голям кеф да се седи до двигателя. Пред нас имаше 5-6 самолета и след като ги изчакахме беше наш ред. Излитане. Вижда се част от товарния терминал:

Изображение

И ето малко влакове за феновете:

Изображение

Ляв завой към Детройт ни прекарва върху града.

Изображение

Минаваме малко встрани от центъра. Виждат се небостъргачите и основната магистрала която върви през града. Точно по нея отидох до летището.

Изображение

Над езерото Мичиган се изкачихме над облаците.

Изображение

Дадоха ни по едно питие. Така летяхме около половин час и почнахме завой към Детройт:

Изображение

Уцелих и залеза. Забележете дъгата над облаците. За пръв път виждам дъга в полет.

Изображение

Наближаваме Детройт. Ето някаква писта за състезания.

Изображение

Снижаване. На снимката може да не се вижда но според мен Детройт не е кой знае какво. Не напразно казват че е голяма дупка.

Изображение

Кацане и реверс:

Изображение

След доста дълго рулиране най накрая спряхме. Още много DC-9 имаше наредени. Е тоя поне е с старите цветове...

Изображение

Снимка на пилотската кабина. Пилота почна да ми разправя как самолета има технологии от втората световна война и че е строен като танк :lol: . Не се и съмнявах...

Изображение

Тука вече стана зле. Полета от Чикаго закъсня а връзката ми беше само 50 минути. Почна едно бягане...а терминала е почти 2км дълъг. Трябваше да мина през едно подземно тунелче за да стигна до другия терминал от където тръгва полета до Остин. Нямаше време за снимки. Стигнах когато вече качваха хората в самолета. Качихме се в един CRJ-900 на Northwest Airlines(този път боядисан с техните цветове :D ). Оказа се че самолета е много тежък и че трябвало да слезнат към 5 човека. После пилота се обади и каза че въпреки че сме на границата са им позволили да летят без да слиза никой. Това отне поне 25 минути. През това време екипажа реши да ни развлече и каза на всеки да напише на едно листче колко кутийки с газирано мисли че са взели на борда. После събра листовете и преди да ги прочете каза бройката. Беше 154. Аз написах 160....Ако някой беше отгатнал даваха безплатни билети до Хаваите. Никой не отгатна. Някой друг беше казал 158 и спечели една бира за това че бил най близо до точния отговор.

Както и да е. Тръгнахме най после. Дълго рулиране и чакане за други самолети. Поне 10 самолета излитнаха преди нас. Вече беше тъмна нощ и нищо не снимах. Най накрая наш ред. Не се шегуваше че сме претоварени...доста време засилка и отлепихме доста надолу по пистата почти стил Ил-86 в Тайланд. Пилота се обади и каза че трябвало да летим по заобиколен път защото имало много бури. Снимах салона набързо. Пак не беше зле...доста уютен.

Изображение

Летяхме около 4 часа. Пак по едно питие и едни фъстъци. Останалото се заплаща отделно. По едно време ни удари такава турбуленция че един човек който ходеше по пътеката изхвърча настрани и падна на колене. Нищо му нямаше :lol: . Вятъра доста леко подхвъря такива самолетчета. В интерес на истината точно тогава и аз бях на пътеката(така и видях него) и успях да се държа на крака. Кацнахме в Остин много спокойно и слязохме. Щракнах една снимка на кабината:

Изображение

Моя приятел ме чакаше. След няколко дни беше време за обратния полет. Този път бях с American Airlines директен полет до Чикаго. Станах рано...полета беше в 6:45 сутринта. Отново бързо чекиране. Ето така изглеждаше

Изображение

После минах през проверките и се запътих към ръкава. Летището е доста скромно сравнение с чикагското. Ето как изглеждаше терминала:

Изображение

Изображение

Стигнах до ръкава 10 минути преди да почнат да викат хората. Вече ме чакаше бясното куче:

Изображение

По големия(но по млад) брат на DC-9. Пак бях от първите и добре че стана така защото свърши мястото за ръчен багаж...е кофти за тия които бяха принудени да го чекират. За това винаги си взимам места най отзад(и защото е много по яко до двигателите особенно на такива самолети :D ). До нас чакаха други кучета и слънцето тамън изгряваше:

Изображение

Бързо рулиране и излитане без да спираме:

Изображение

Центъра на Остин:

Изображение

Ето и една снимка на салона. Пак не е зле според мен:

Изображение

Обаче по малко място за краката.

Изображение

Дадоха ни по едно питие безплатно. Друго ядене и пиене отново се заплаща отделно. Аз заспах и се събудих чак след два часа. Започнахме снижение към Чикаго. Обиколихме малко за да се наредим на опашката за кацане. Отново над града и сутришното слънце. Пак се вижда центъра.

Изображение

Магистралата и задръстването което ме чака за да отида на училище след като кацнем:

Изображение

Снижаваме над града. Един от последните квартали, тука живеех преди 9 години.... Готови за кацане на писта 28.

Изображение

Друга магистрала. Този път без задръстване:

Изображение

Кацане. Терминал 2 и кулата.

Изображение

Спряхме на първи терминал. Той е на American. След като слязох мернах 777 на Аmerican с специалните цветове на "Oneworld". Щракнах му носа. Чакаше полет до Токио май. Както казах когато летя с American винаго има нещо интересно.

Изображение

Ето и част от втори терминал. С много знамена:

Изображение

И така....отново вкъщи

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 09:05
от milend
Бравос! Много приятно се е получило. Да вземеш да пишеш по-често :)

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 09:47
от ATC man
Ейй!
Красота :-D

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 14:59
от Nine
Много е хубаво!

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 15:03
от harrier
Браво, браво! Много приятен разказ :)

Това с претоварения CRJ май често се случва, но все съм си мислил, че този проблем го има предимно при CRJ100/200 и че новите версии да ги доизмислили.

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 15:30
от Dreamliner
Приятно за очите... :) Много готини снимки особено бясното куче... :-D CRJ също е хубав самолен, много бих искал да летя с него, ама гледам прозорците са толкова нарядко, че има "глухи" стени... Някои редове просто не попадат на прозорец... Или може би само ми се струва? :roll:

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 17:11
от merlin
На мен блога ти ми хареса, извод: пиши като имаш възможност!

Аз също бих заложил на цветовата схема на NWA, Delta ми стои много постно.

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 18:51
от LZB123
Много приятен блог! Да пишеш повече! :wink:

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 18:51
от randi
Много готино , сега се надявам , че ще видя и друг блог от теб и то скоро :wink:

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 06 Ное 2009 19:09
от milend
United наистина са ги нашарили като стъклена витрина на магазин за хранителни стоки от соц. времето :D

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 07 Ное 2009 21:06
от airdimov
Много, много готин блог!
Наистина ти пожелавам по-често да пишеш тук и да ни показваш хубави снимки!
Искам да те питам:
-кой от трите самолета ти хареса най-много?
-какви са цените на трите полета?
Поздрави и успех!

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 08 Ное 2009 00:53
от tu-134
Общо беше $259.80
Полетите през Детройт бяха общо $150.20
Директния полет от Остин до Чикаго беше $109.60

В интерес на истината ако бях избрал билет отиване и връщане само с American или Northwest излизаше същото но директния полет от Чикаго до Остин пристигаше там или много рано или много късно. CRJ-900 возеше най тихо и приятно обаче това може да е защото бях седнал отпред. Иначе DC-9 беше най голям кеф.

Ако в бъдеще се сетя да снимам докато пътувам може пак евентуално да напиша такова нещо :wink:

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 08 Ное 2009 18:37
от kriskris94
Ах колко е подредено, ах колко е чисто, аххххх БРАВО! С нетъпение очаквам лятото, когато пак ще отида в Щатите.

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 09 Ное 2009 02:51
от Делян
Хубав блог.
Снимката в Детройт на пистата за състезания е всъщност някаква тестова писта, според мен. Нали това е Детройт все пак, там са базирани трите американски смятащи се за автомобилни компании. :wink:

Re: До Тексас с отбивка

МнениеПубликувано на: 10 Ное 2009 23:47
от Anto
Браво много интересен блог и с по-интересни смаолте!! Много ми харесват и снимките. Аз смятах да пусна дц-9 блог , но ти ме испревари! Мисля че боботенето е нормално за този самолет.