Страница 1 от 1

Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2010 17:51
от BOOMER
22.12.2009г.

Глава 1: Събуждане по телефона- уплаха- щастлива развръзка

Часът е 5:35 сутринта, когато се събуждам от звъна на телефона ми. На отсрещтната линия е един приятел, който трябва да ме откара до ЖП- гарата, за да се кача на влака за Цюрих.

"Какво става? Идваш ли?" са репликите, които имат един от най- големия коефициент на събуждане, ако човек закъснява за самолета си (равен на нещо от сорта на 12 кафета). А пък, ако багажът не е на 100% готов, както в случая, напрежението става още по- голямо.

Реално погледнато имам тридесет минути да се облека, обуя, натъпкам всички кабели, фотоапарат и подобни дреболии в багажа си, заключа стаята си, пропътувам 12- минутната отсечка до гарата с автомобил и се кача на влака.

Когато съм вече във влака, 3 минути преди той да потегли, успявам да преборя неспокойството си и да се концентрирам върху мисълта, че ме чака едно приятно пътуване.

Глава 2: Ние сме на всеки километър- полет

Часът е 7:20, когато се чекирам и поемам към гейта на нашия полет. Намираме се на стоянка А04. Невероятното там е, че липсват хора, с изключение на две момчета и едно момиче, които говорят на неочаквано познат език. Реално погледнато, четирима българи на полет от Цюрих до Виена, не е точната представа за структурата на пътниците, която би имал човек. Още по- малко, че, за момента, това бяха всички пътници за този полет.

Откривам снимачния ден с няколко несполучливи изображения.

Изображение

7:40ч.
Бордингът започва.

Колегата отсреща бива буксиран

Изображение

След малко следваме и ние. По вътрешна рульожка и Алфа стигаме до изпълнителен, полоса 28 (очаквано).

Излитането става по схема DEGES1W, която се състои, накратко, от много продължителен ляв крен (от 255* до 054*) и два десни, по- плавни. Последната точка от схемата е между градчетата Обарглат и Флавил (Oberglatt, Flawil), на около 50 км. източно от Цюрих. Изкачването е доста стръмно- леки сме, а и Алпите са наблизо и ще е по- здравословно да прелетим над а не в тях.

Изображение

Изображение

Минаваме южно от Алтенрайн и трябва да прелетим северно от Залцбург.

Скоро пред очите ми се разкрива гледката на изгрев над (последователно) Швейцарските и Немско- Австрийските Алпи.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Стюардесите бързат да почерпят пътниците с по кафе и някакво кексче. След това се приготвяме за процедура GAMLI2W- североизточно от Гафленц, заемаме курс към Зийгхартскирхен, откъдето с десен прехващаме ILS-a за полоса 11.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Или иначе казано:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Кацането е по учебник: http://www.youtube.com/watch?v=4IrfzgrMwok

Акостираме на 35-а стоянка.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

The End
-----------------------------------------------
Info
Aircraft: OE-LDC
Empty seats: 0%
Take- Off Time: 08.10 (local time)
Landing Time: 09.00 (local time)

Re: Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2010 18:02
от veseliak
Браво!

Очаквам с нетърпение глава 2 :D

Re: Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 07 Яну 2010 22:10
от Nine
Красиво е!

Re: Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 08 Яну 2010 03:58
от bulgarosf
Прекрасни снимки!

Re: Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 12 Яну 2010 20:57
от Dreamliner
Браво :!: Великолепни снимки :mrgreen:

Колко струваха билетите?

Re: Алпийски дисциплини с Austrian (Zurich- Vienna)

МнениеПубликувано на: 13 Яну 2010 14:53
от BOOMER