както всичко хубаво, така и престоя ми в Норвегия приключи , а аз съм си вече в България. Сядам да пиша този блог с малко разочарование. Тръгването ми от Осло стана малко на юруш и не ми остана време да си заредя батерията на фотоапарата, а на летището не продаваха, така че ми стигна само до Прага. Добрата новина е, че беше тъмно и нямаше какво толкова да се снима, но както и да е длъжен съм да се извиня. Дано това, което съм успял за заслема ви хареса.
И така часа беше вече 13.15 и беше време за тръгване. Този ден беше сравнително топъл



Непочистените квартални улици не са само в България. те са нещо обичайно в Европа, разликата е, че там хората не мрънкат, а разбират че е просто зима!

Последна гледка към центъра на Осло

Ледена пързалка в квартала-Безплатна!



Гарата от която тръгва влака стерла за летището (40км-15мин !)

Липсата на задръствания в Осло са бозбройте еднопослочи тунели.

На прав път сме!

Подминаваме и тяхното МЕТРО





Обратно на снега, който се увеличаваше, температурата падаше и на летището беше -20!




Пристигнахме на Летище Гардермуен




Логото на летището:


Този покрив дали пада...


Багажът с общо 5 кг свръхтегло




ОГРОМНО летище изглежда

Тази снимка излезе малко размазана, но до колкото може да се види тожа всичкото са машини за self-check in


Check in

Часа вече е 14.оо, и слънцето почти е залязло

Последни целувки и прегръдки и....



Вътрешни полети- У лево

И международни- У десно

А ето какви посетители имаше днес на летището


Всяко свободно кътче е заето от магазин или ресторант, цените са по-ниски от в Осло-а как е на Софийското











SAS, Norwegian, SAS, Norwegian и токувиш някой друг






Погледнете полета до Ню Йорк! Новото време е 17.00! Ей на това му се вика ГОЛЯМО закъснение.

Моят гейт е:


А каква изненада SAS

Запоянали са да махат коледната украса

Стана време да се качваме



Сговорна дружина планина повдига


CSA OSLO-PRAGUE 15.55-17.55


Подготовка кипи в пилотската кабина

САС за Париж

Много ми харесва това летище

Хм, Мислех си че Чехите имат нещо по-интересно!


Както казах преди малко САС Норвегиан, Сас, Сас....

Красота, но и тъгата не беше малко! Дано пак да се върна........


Чао Ослооооо

Много внимателно прочетох какво пишеше и то беше Eat before 04.01.2010-Така, че това не е датата на производство както се твърдеше в коментарите на един друг блог.


От тук нататък освен този красив двигател нищо друго интересно не можах да заснема

За малко да пропусна да кажа, че затоварването на полета беше около 9-10%!- пътувахме почти празни! Може би за това не ми направиха проблем за свръх багажа.
Неуспешен опит да заснема светлините на Прага


Ии, точно навреме, даже с няколко минути по-рано кацане на Летище Прага

Прагското летище също не е лоше, но Гардермуен си ми остава любимото. Някак си ми е най-уютно и мило. Все пак до там ми беше първият полет!


Време за качване на Полета за София

Гейт А4
Ето тук батерийте тотално здадоха поста.
Самолетът за София беше най-хубатия от четирите до сега. ( Аirbus 319) С екрани и много място за краката. Излетя и кацна навреме.
До мен седеше един Чех,който работел за ЧЕЗ и често пътувал до Виена. Или с Австрийските Авиолиний, или с България еър. На въпроса ми коя компания предпочита, той ми отговори: Най-евтината. Също допълни, че България еър му харесвала, за разлика от много негови колеги, които постоянно плюели по нея, но разликата била в професионализма. Нещото, което го дразнело били шлаещите се служители на родните ни превозвачи и ракъсненията им . Според него те не осъзнават, че да си точен е професионално.
Аз съм на същото мнение. Естествено бих предпочел да използвам тях от чист патриотизъм.
Надявам се блогът ми да ви е харесал! Отново се извинявам за липсата на снимки от последния полет. Чао и до скоро!