Много болно ми стана.Да видиш една машина в такова състояние не е много приятна гледка, още повече, че Ка32 ми е слабост.
На 13.02 между два фронта излетяхме от София за Икралион.
След 4:45 часа кацнахме на остров Крит.
На 14.02 рано сутринта се подготвихме за полет до Александрия (Египет) и още с изгрева излетяхме.
След по-малко от 4 часа кацнахме в Александрия.
Минахме бързо граничните и митнически формалности, заредихме и излетяхме за Луксор.Маршрута ни минава над Кайро, където минималния ешалон е 100. Една не непосилна но доста трудна задача за Ми-8 в температурните условия на Египет където за много кратко време след излитането трябва да се заеме ешалона.
Над Кайро при не много добра видимост:
Полета ни до Луксор неколкократно преминава над река Нил, в далечината се виждат и пирамидите.
Над Нубийската пустиня:
След малко повече от 4 часа стигнахме до Луксор.
След дългия и горещ ден под палмовите сенки при басейна на биричка.
На другия ден 15.02 сутринта в натоварения трафик на летището се включихме и ние.
И отново над пустинята и Нил.Доста интересен е контраста на терена в близост до реката ,там до където достига водата има живот.И веднага след това рязко започват пясъците.
Преди границата със Судан летим над язовир „Насър” който е и в територията на Судан но под името „Нубия”
Непосредствено преди границата прелитаме над Абу Симбел.
Язовир „Насър”-550 км. дължина
Първото летище след границата е Донгола.Заредихме,оправихме всички формалности но не се разминахме с бакшиша на един служител на който ама „мнооого му трябваха 20$” –както се изрази той.Е успяхме да го уговорим за 5$.
След 3 часа полет над безлюден терен кацнахме в Хартум.
[URL=http://img692.imageshack.us/i/p1060920.jpg/]

Два дни почивка в Хартум ,поверки на вертолета от САА на Судан и WFP и на 18.02 сутринта тръгнахме за Джанена с междинно кацане в Ел Фашер за зарядка.
И с гръбен вятър след 4 часа ето го и Ел Фашер.
Зарядка и към крайната дестинация.Тук пустинята вече е малко по-благосклонна.
1:30 часа и прелитаме над новото летище на Джанена на което още не е готов перона и ползват уширението.
Града и летището което използваме.
На 19.02 LZ-ASM бе подготвен и на 20.02 тръгнахме по обратния маршрут.
На 21.02 сутринта по изгрев излетяхме от Хартум.
Някъде из пустинята мернахме и нещо невероятно за суданската действителност-електропровод.
Отново язовир „Насър” но този път при по-добра видимост
Този път над VOR-а на Кайро .
На 23.02 кацнахме отново на Ираклион
На другата сутрин заедно с колегите от L-410 излетяхме към София
Прелетяхме над VOR-а на Атина .
В северния край на Атина летище, най-вероятно за „general aviation” .
Преди Скопелос видяме под нас и повишената активност за която ни предупреждаваха.
Малко преди Evivi слоеста облачност и пресякахме границата визуално .
Сапарева баня и най-накрая кацанахме в София.