Страница 1 от 1

BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 17:34
от charlotte
Това е вторият ми рипорт, този път от Брюксел до Тайланд, за двуседмична ваканция през февруари. Предварително се извинявам, ако неволно направя някоя грешка-човешка :D . Пътуването беше замислено и организирано за около две седмици като приоритетите бяха както обикновено - ниска цена и качествено прекарване. Заради второто беше взето решение да не потеглим от Брюксел, а от Париж само, за да пътуваме с Емирейтс А380, което си е една сбъдната мечта. Билети намерихме на прилична цена - 550Е от Париж като направихме и един 23-часов престой в Дубай, за което спестихме около 200Е на човек, приблизително толкова, колкото похарчихме за визи, хотел и разкарване в Дубай, но искахме да разгледаме и там, тъй като не бяхме ходили никога. Тръгнахме на 30.01.2010 като до Париж пътувахме с влак. Не много рядко с Талиса има билети за първа класа на неприлично ниски цени от 29Е за еднопосочен. Влакът е супер, има интернет и скоро след като потеглихме ни сервираха високооктанова закуска - много добро начало на деня. Навън валеше сняг, а ние бяхме с пролетни дрехи, така че трябваше само да стигнем до CDG и там щяхме да размразим :D .
Изображение
От северната гара взехме РЕР до летището и скоро седнахме да изпием по едно кафе. Навън беше слънчево и приятно, но слънцето печеше точно срещу нас. Любимците се готвеха за доооста дълъг полет през LAX... леко припалваха двигателите :D... някой ден ще го хвана този полет...
Изображение
Наредихме се на серпентините за секюрити и така си висяхме повече от час, имаше много хора и нещата ставаха бавно. Веднага след това се залепихме за прозореца. Слънцето пречеше да направя добра снимка, но...
Изображение
Изображение
и фен клуба :D
Изображение

EK 074 14.30h.
А 380-800, А6-ЕDB
места 49 А и В

Винаги съм искал да пътувам с Емирейтс. Прочетох всички рипорти в Airliners.net и определено мога да кажа, че всичко си заслужаваше. Страхотен самолет, страхотно обслужване, комфортни седалки, супер IFE - iCE. Капитанът, съдейки по името му, беше от нашия край на Европа, включи се само два пъти за целия полет и имаше българка стюардеса. Закъснението не беше повече от 30 минути и скоро потеглихме.
Изображение
Изображение
много място за краката, супер седалка
Изображение

Изображение
Изображение
топлите кърпи бяха събрани малко преди излитане
Изображение
Изображение
Изображение

Самолетът е изключително тих и единственото, което се чува беше вентилационата система. Плавно набирахме височина и сигналът за коланите беше изключен много скоро. Съвсем скоро раздадоха и първата дажба :D - "The Big Bang Theory" и Хайнекен, какво друго му трябва на човек :-D .
Изображение
от самолета
Изображение
Изображение
Изображение
сервираха ни вечеря и пътуването беше супер...
Изображение
Изображение

бяхме в самото начало на коридора, съвсем близо до Стълбището към Рая :-D
Изображение

Два дни преди полета ни предложиха ъпгрейт за бизнес класа за 230Е на човек. Много се замислих и реших евентуално да се възползвам от офертата на връщане, но за съжаление това не се повтори. Трудно е да се прецени колко хора има в самолета, но на мен ми изглеждаше прилично пълен. В предната част на коридора има 4 тоалетни и място да се разтъпчеш.
Скоро пресякохме България. Хоум, суит хоум :D
Изображение
Изгледах няколко филма, музика, ровене из iCE... Навън се стъмни и скоро наближихме Дубай. Кацнахме към полунощ. Нямахме много време да се разходим из летището...
Изображение
Изображение
Изображение
Бяхме си чекирали багажа директно до Банкок, тъй като престоят ни беше под 24 часа и нямаше проблеми. Събрахме малко дрехи и камерата в една раничка, една камара документи за виза и отпрашихме към паспортния контрол. Визите за Дубай са цяло преживяване и много трудно може да се намери хотел, който да ти съдейства за издаване на виза за такъв кратък престой. В нашия случай използвахме някаква агенция, която намерихме на сайта на Емирейтс, та визата беше мисля около 70Е на човек. На гишето на тази агенция, откъдето взехме разни формуляри, ни поздрави един индийски образ на чист български. Оказа се, че другата агентка, след като се оправим с визите, и която трябва да ни посрещне и даде ваучерите и уреди трансфера до хотела, е българка и го е научила да казва "Здравей". Всичко беше супер и към 2 часа си бяхме в хотела. Няколко часа сън, после такси до плажа , МОЛъ, хотели, Бурж Дубай-Халифа, където по подобие на фонтаните пред Беладжио във Вегас има шоу в стил "Звук и светлина" :D, като звука е, разбира се, традиционо арабско диско и от време на време индийски шлагери, да се радва обслужващия персонал. Цел ден се изниза и трябваше отново да бягаме към летището този път за полета до Бангкок.

EK 374 23.10h.
Boeing 777-300
38 A и В

Замотахме се на безмитната зона и нямах никакъв шанс за добра снимка на самолета. Тове беше първият ми полет на 777, другият полет по същата линия се обслужва от А 380. Местата, които избрахме не бяха най-добрите, но все пак става. Полетът отне към 5ч и 30мин, като през последните два часа сигналът за коланите остана включен и се полюляхме малко над майка Индия и Бенгалския залив.
Изображение
Изображение
Така и не успях да дремна през целия полет, та си говорих със Саид, който отиваше за 7-ми път на почивка в Тайланд, тъй като сега било студено в Дубай. Въпреки че пътуваше с трите си деца и жена си, беше особено информиран за кръчмите по Бангла роуд в Пукет :-D. Кацнахме към 8 и 10ч. сутринта на
Suvarnabhumi airport
Изображение
Изображение
Изображение
Лека мъгличка, лек смог, бързо взехме раниците и тръгнахме към такситата. В момента, в които вратите на летището се отвориха, жегата и влагата на Банкок те смазват. След няколко дни естествено се свиква, даже не ти се прибира обратно, но първото впечатление е най-шантаво. Взехме си такси до хотела и пътувахме към 1 час в задръствания на четирилентовата магистрала и след като поспахме за първи път от около 3 дни, излязохме да се разходим из нощен Банкок. С няколко думи - пълна лудница, точно такава, каквато ни харесва :-D. Готви се на улицата, тям се яде, масажира, пазарува, кибичи и т.н. На следващият ден в 10.15 ч. трябваше да продължим за Пукет с Тай...
Край на първа част. Дано да ви е харесало.

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 20:29
от george_mnt
Доста екзотично :) А както е казал мъдрецът - българите сме навсякъде :-D

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 21:16
от ATC man
Гледам А380 доста луксозно чудо поне за първи път виждам снимки на А380

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 21:39
от Nine
Браво, браво! Очаквам и втората част.

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 22:08
от Делян
е, честито, трябва да си първият (ако не се лъжа) от форума който е летял на А380. :D

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 22:44
от charlotte
само да вметна, че на една съседка дъщеря и работи за Емирейтс та предварително помолих разузнаването да проучи къде лети в момента. Оказа се, че лети по австралийските линии, та поне българките са 2 :D
Самолета е доста луксозен, тоалетните в економи са със всичките му джунджурии, лакирани дървени плотове, малки стъклени шишенца уиски и т.н. на стълбите имаше опънато въже като за някои луксозен частен клуб, но без фейс контрола :D . Така се прави имидж! Страхотен самолет! Страхотно изживяване е да се лети на него..
Мисля че, има и друг рипорт за А 380, така че едва ли съм първия.

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010 23:51
от george_mnt

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2010 02:30
от EricEntrena

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 15 Мар 2010 10:45
от pepsii
ехаааа , чакаме и връщането ! :mrgreen:

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 22 Мар 2010 05:08
от Jair
супер! Дано си се регнал за Skywards, доста мили се събират на такова пътешествие :)

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 22 Мар 2010 12:19
от mmitov
Поздравления за страхотния пътепис!
В ЕК работят поне 50-60 стюардеси българки (всяка година правят минимум по 1 подпор на cabin crew), а аз лично познавам и един пилот, който има бревет и за А380.

Re: BRU-CDG-DXB-BKK

МнениеПубликувано на: 27 Сеп 2011 01:01
от r0v3r
Много детайлен блог, сигурно си си изкарал добре.

Казваш, че името на капитана е звучало като че ли е от нашия край на Европа. Има само двама капитани на А380 които са от Балканския полуостров. Единият е българин, а другият сърбин. Щеше да познаеш, ако беше българина, защото името му си е абсолютно българско :) . Колкото до сръбския капитан, казва се Милан Козанович. Мисля, че това му беше второто име, но не мога да бъда на 100 процента сигурен. Знам със сигурност, че освен капитан е и TRI ( Type Rating Instructor ) на А380 :) .