BKK-HKT-KBV-BKK-DXB-CDG

Продължавам с втората част. На 02.02 рано в 10.15ч. трябваше да продължим до Пукет с Тай. Предните няколко седмици следях статистиката и очаквах малко закъснение, което е обичайно. Има много опции за полет от Банкок до Пукет, Тай имат може би 5 полета на ден като летят с 747, 777 или А300. Това е информацията от сайта, когато купувах билетите - към 60Е на човек за еднопосочен. Винаги съм искал да пробвам Тай, затова и го избрахме. Отделно ЕърАзия, Банкок еър и подобни имат още общо десетина полета на ден. Линията е доста натоварена в разгара на сезона. Летището е сравнително ново и голямо. Няма влак до там но мисля, че работят по въпроса. Такситата са евтини в цял Тайланд, до града сметката е около 5-6Е с таксите за магистралите.

имаше обаче хубава градина, но така и не видях никой да се разхожда там

Снимките на Краля са навсякъде и хората много го уважават и обичат.

вътре в летището, климатиците работят на макс

На чек-ин може би от недоспиване, може би заради слабия английски на агента нещо не се разбрахме. Само разбрах "Майлс анд Мор и мор майлс"
. Попитах го с какъв самолет ще летим и той отговори с А300. Супер! Не бях летял никога на такъв самолет, а и в Европа трудно може да се намери вече. Минахме секюрити без проблем и се стоварихме на гейт В6 навреме и изненада...
Тай еър TG207
19 K и J
Mae Hong Son delivered on 29/10/2008
A 340-642
За мое голямо очудване самолетът не приличаше на А300
, а на най-новия А340 във флотата на Тай. Супер, не бях пътувал и на А340...

навън прииждаха най-различни птички и някои екзотики






стана време да се качваме, навалицата бавно започна да се размърдва

Потърсихме си местата и с голямо очудване видяхме, че местата ни са в бизнес класа, йееее. Проверих три пъти дали не съм се объркал, даже питах и стюардесата наблизо, но всичко беше точно. Ето това беше момент, за който ще си спомням с огромен кеф
. Естествено никога не бях летял и бизнес...
Настаних се удобно, имаше предостатъчно място да си опъна краката, големи монитори и седалки, колкото диван от Икеа



излетяхме лежерно за близо 1ч и 15мин полет. Пристигна и храната

по пътя се откриха някои добри гледки


някак си неусетно започнахме да се снижаваме над острова


и кацнахме леко на летището в Пукет. Обичайните заподозрени бяха вече тук


бързо си взехме багажа и после такси до хотела в Ката бийч, на около десетина километра от прословутия Патонг с всичките му нощни екстри и клубове..
Една седмица излежаване по плажовете и сериозно ядене на диня, стана време да тръгваме към следващата ни спирка - Краби. Краби се намира на континента, на около 3 часа път с кораб. Място с най-страхотните плажове, корали и идеално за гмуркане. Правихме еднодневни екскурзии до съседните острови, някои от тях без постоянни жители, но с невероятни плажове. Неусетно стана време да се прибираме към Банкок, този път решихме да заложим на лоу-кост класиката в Азиа - ЕйрАзия. Билетите с предварително запазени места, храна и застраховка
бяха към 40Е на човек. Бордовите карти на ЕърАзия са като касови бележки от бензиностанция
FD 3166
А320 15.40
7 Е и F
на летището в Краби всичко беше спокойно, имаше само един полет до Стокхолм.


интересното тук беше, че се минава през секюрити преди да влезеш в сградата на летището, после минаваш още веднъж.
Полетът беше пълен и излетяхме навреме


интериора на самолета и да, потвърждавам, страхотни стюардеси

скоро започнахме да се снижаваме към Банкок



меко кацане и рулиране до стоянката. Извозиха ни с автобус.





Такси до хотела, този път останахме за 2 дни в Банкок да разгледаме града. Отседнахме в Байок Тауър на 47-ия етаж, където ресторанта за закуската е на 74 етаж, ако не се лъжа. Разгледахме двореца на Краля, храмове, тук-тук-ци и неусетно пак летяхме по магистралата към летището.
ЕК 385 01.05 часа
Боинг 777-300
21 G и F
Самолетът пристигаше от Хонконг и имаше малко закъснение заради здравословен проблем на един пасажер. След около 30 мин. медиците решиха, че е по-добре да го свалят от самолета, и човека си слезе. Излетяхме бързо, сервираха храната и се опитах да гледам някой филм. Навън естествено, нищо не се виждаше, но поне този път не се усещаха никакви турбуленции и можех да се разхождам. Полетът беше към 6 часа и нещо и кацнахме в Дубай към 4 и 50 сутринта. Бързо обиколихме безмитната, запасихме се с високоакцизни стоки и почти стана време за излитане.
ЕК 073 08.00ч
49 K и J
Вече беше сутрин и слънцето приятно грееше. Нямам снимки на самолета, пак заради слънцето и защото леко подремвах на една седалка. Като цяло, полетът беше значително по-празен. Веднага след като излетяхме, се видяха постиженията на дубайската икономика, щедро финансирани от наивни, предимно европейски инвеститори
. Дубай е странно място... Тази снимка съм я кръстил - Мордор
.

Много висока сграда, ей... по средата на пустинята, но бъдещето ще покаже какво ще стане с нея. Острови за продаване има много

След като закусихме, направо отнесох плувката
и се събудих точно, когато навлизахме над Румъния. Този път не пресякохме България.


Този път полетът беше по-продължителен, но след 7 часа и нещо кацнахме в снежен Париж. За всички полети не успях да направя една читава снимка на А380, но поне докато рулирахме се разминахме с колегите от Сингапур... ей голям самолет...

Взехме багажа, после РЕР, чакахме 4 часа на северната гара в Париж, която е по-студена и от северния полюс и само 1ч и 22 минути по-късно си бяхме в снежен Брюксел.
Няколко думи за Тайланд - изключително красива страна, макар че има още много какво да се види. Пътува се много лесно и като цяло е сигурно. Навсякъде беше пълно с млади хора, нарамили раниците и семейства, предимно от Скандинавия с цяла банда хлапета. Аз лично бих препоръчал поне 3 седмици, защото има много, което да се види. Може да се пътува и с нисък бюджет - около 10Е на ден за храна и пиене са достатъчни, а хотелите са на много ниски цени. В Байок Тауър платихме 50Е за двама, като това си е известен 4-звезден хотел. По плажовете 4 звезди са към 50-60Е със закуска и екстри - като например гледка към морето, джакузи на терасата, или пък собствен басейн, продължение на терасата. Сравнително скъп е билета до там, но винаги има промоции. Пожелавам на тези, които не са ходили, да отидат, а онези, които вече са били там, да се върнат отново.
От мен - Наздраве!


имаше обаче хубава градина, но така и не видях никой да се разхожда там

Снимките на Краля са навсякъде и хората много го уважават и обичат.

вътре в летището, климатиците работят на макс

На чек-ин може би от недоспиване, може би заради слабия английски на агента нещо не се разбрахме. Само разбрах "Майлс анд Мор и мор майлс"

Тай еър TG207
19 K и J
Mae Hong Son delivered on 29/10/2008
A 340-642
За мое голямо очудване самолетът не приличаше на А300


навън прииждаха най-различни птички и някои екзотики






стана време да се качваме, навалицата бавно започна да се размърдва

Потърсихме си местата и с голямо очудване видяхме, че местата ни са в бизнес класа, йееее. Проверих три пъти дали не съм се объркал, даже питах и стюардесата наблизо, но всичко беше точно. Ето това беше момент, за който ще си спомням с огромен кеф

Настаних се удобно, имаше предостатъчно място да си опъна краката, големи монитори и седалки, колкото диван от Икеа




излетяхме лежерно за близо 1ч и 15мин полет. Пристигна и храната

по пътя се откриха някои добри гледки


някак си неусетно започнахме да се снижаваме над острова


и кацнахме леко на летището в Пукет. Обичайните заподозрени бяха вече тук


бързо си взехме багажа и после такси до хотела в Ката бийч, на около десетина километра от прословутия Патонг с всичките му нощни екстри и клубове..
Една седмица излежаване по плажовете и сериозно ядене на диня, стана време да тръгваме към следващата ни спирка - Краби. Краби се намира на континента, на около 3 часа път с кораб. Място с най-страхотните плажове, корали и идеално за гмуркане. Правихме еднодневни екскурзии до съседните острови, някои от тях без постоянни жители, но с невероятни плажове. Неусетно стана време да се прибираме към Банкок, този път решихме да заложим на лоу-кост класиката в Азиа - ЕйрАзия. Билетите с предварително запазени места, храна и застраховка


FD 3166
А320 15.40
7 Е и F
на летището в Краби всичко беше спокойно, имаше само един полет до Стокхолм.


интересното тук беше, че се минава през секюрити преди да влезеш в сградата на летището, после минаваш още веднъж.
Полетът беше пълен и излетяхме навреме


интериора на самолета и да, потвърждавам, страхотни стюардеси


скоро започнахме да се снижаваме към Банкок



меко кацане и рулиране до стоянката. Извозиха ни с автобус.





Такси до хотела, този път останахме за 2 дни в Банкок да разгледаме града. Отседнахме в Байок Тауър на 47-ия етаж, където ресторанта за закуската е на 74 етаж, ако не се лъжа. Разгледахме двореца на Краля, храмове, тук-тук-ци и неусетно пак летяхме по магистралата към летището.
ЕК 385 01.05 часа
Боинг 777-300
21 G и F
Самолетът пристигаше от Хонконг и имаше малко закъснение заради здравословен проблем на един пасажер. След около 30 мин. медиците решиха, че е по-добре да го свалят от самолета, и човека си слезе. Излетяхме бързо, сервираха храната и се опитах да гледам някой филм. Навън естествено, нищо не се виждаше, но поне този път не се усещаха никакви турбуленции и можех да се разхождам. Полетът беше към 6 часа и нещо и кацнахме в Дубай към 4 и 50 сутринта. Бързо обиколихме безмитната, запасихме се с високоакцизни стоки и почти стана време за излитане.
ЕК 073 08.00ч
49 K и J
Вече беше сутрин и слънцето приятно грееше. Нямам снимки на самолета, пак заради слънцето и защото леко подремвах на една седалка. Като цяло, полетът беше значително по-празен. Веднага след като излетяхме, се видяха постиженията на дубайската икономика, щедро финансирани от наивни, предимно европейски инвеститори



Много висока сграда, ей... по средата на пустинята, но бъдещето ще покаже какво ще стане с нея. Острови за продаване има много

След като закусихме, направо отнесох плувката



Този път полетът беше по-продължителен, но след 7 часа и нещо кацнахме в снежен Париж. За всички полети не успях да направя една читава снимка на А380, но поне докато рулирахме се разминахме с колегите от Сингапур... ей голям самолет...

Взехме багажа, после РЕР, чакахме 4 часа на северната гара в Париж, която е по-студена и от северния полюс и само 1ч и 22 минути по-късно си бяхме в снежен Брюксел.
Няколко думи за Тайланд - изключително красива страна, макар че има още много какво да се види. Пътува се много лесно и като цяло е сигурно. Навсякъде беше пълно с млади хора, нарамили раниците и семейства, предимно от Скандинавия с цяла банда хлапета. Аз лично бих препоръчал поне 3 седмици, защото има много, което да се види. Може да се пътува и с нисък бюджет - около 10Е на ден за храна и пиене са достатъчни, а хотелите са на много ниски цени. В Байок Тауър платихме 50Е за двама, като това си е известен 4-звезден хотел. По плажовете 4 звезди са към 50-60Е със закуска и екстри - като например гледка към морето, джакузи на терасата, или пък собствен басейн, продължение на терасата. Сравнително скъп е билета до там, но винаги има промоции. Пожелавам на тези, които не са ходили, да отидат, а онези, които вече са били там, да се върнат отново.
От мен - Наздраве!

