Да започнем с България ер:

Ама сме много и сме бели:

Без много хора на летището:

Ура! Нормалини цени за вода:

Я кой идва:



30.11.2010 10:08-10:45
SOF-VIE HG8543
805 km
Embraer 190 OE-IHE
1F/Window


Още бели птици:




Поднесоха обичайния вкусен сандвич:

Снижаване:




На земята:



Виена:




И хайде пак на Schwechat за обратния полет:


30.11.2010 16:50-19:10
VIE-SOF HG8544
805 km
Embraer 190 OE-IHB
7A/Window


Само 5 евро:

Като излезнах изненада:

Още по-приятна изненада:

Дойде петък:


Пак спокойствие:

На чек-ин стана една опашка и разправия, защото имаше много пътници с бордни карти на Иберия и те трябвало да се слагат в друга купчинка..........
За първи път щях да летя със А320 на България ер при това с новото лого:


Дали заради отменения полет на Easyjet, дали заради многото пътници към USA полета беше над 90% пълен.
Даже имаше 2-3 души в бизнес класа. Цената за този полет на обяд е била 100 евро, а малко преди аз да тръгна към летището на air.bg стигна 140 евро, изводите оставям на вас.

03.12.2010 19:05-20:05
SOF-LHR FB851
2,043 km
LZ-FBE Airbus 320
11E/Window
Пристигнах много късно на летището и не успях да се сдобия с място до прозореца и за това предпочетох авариен изход та дори и средно място. Просто не можех да рискувам да пътувам 3 часа на онези седалки.

Торбата с изненадите:

Този път сандвича беше добър. За сметка на това когато по късно за втори път помолих за чаша вода, стюарда реши, че не е нужно да я носи. Това ми стана традиция с България ер, явно водата на борда е много скъпа....

Както се казва в един култов филм:"You know, fish, chips, cup of tea......bad food, worse weather,Mary-fu***-Poppins. London!"

Други снимки от Лондон няма, защото установих по-трудния начин, че контактите в UK са различни от тези в България.
Guess who?

Дано снимащия гъски качи нещо


Изкарах си страхотно, но дойде времето да се прибирам.
Станстед:

Трябва да проверя този лозунг на Anadolujet:


Как без Ryanair


Easy:





Тълпа чакащи нашия самолет:

Ето го:




05.12.2010 13:05-19:10
STN-SAW PC 502
2,521 km
TC-AAY Boeing 737
15A/Window

Направо бизнес класа:

Към 80% затоварване, на фона на половина пълен полет по-същото време до същото място на Anadolujet.

Доста забавно(Можете да го видите tv.flypgs.com):

Ex Air Berlin:






Възможно ли е да летим с почти 1000 км в час:

Вече над България:




Пътниците които продължаваха до някакъв турски град бяха помолени да останат по местата си.
Тези за останалите вътрешните полети трябваше да минат гранична проверка. Отидох на Тransfer desk на които получих нова бордна карта. След 10 минути дойдоха двама митничари провериха ни паспортите и ни пуснаха на втория етаж.

Мечти:

05.12.2010 20:15-21:16
SAW-SOF PC0747
529 km
TC-AAZ Boeing 737
14A/Window


Около 40 човека на борда:


Оказа се, че и Gentelmen от форума е също на този полет. Той ме зарадва с новината, че на отиване полета е бил пълен, значи все пак има хляб за тази ежедневна линия.

Задача за финал: Дали отговаряме на условията на Шенген с това?

След тези полети с NIKI мога наистина да кажа, че имат стандарт и той наистина е много добър.
От полета с България ер останах доволен. Kолкото до Pegasus малко трансфера им куца. За сметка на това бият Anadolujet(разделят пътниците си на А и В групи за бординг) и Easyjet с това, че дават места на борда и няма опашки пред гейтовете.
Вече успях да летя и от петте летища на Лондон и Станстед много ми хареса, радвам се за Пловдив, че има връзка до там.
Чакам коментари.