Всичко започна през Октомври, когато запланувах това пътуване. Самото му организиране си беше доста трудно и рисковано. Най-голямото препятствие бяха часовете на кораба, на който прекарахме 90% от времето си. M/S Color Fantasy пътува между Осло и Кил(Германия) като тръгва от Осло в 14.00, а на check-in затваря най-късно в 13.00. Така че трябваше да се намери възможно най-ранния полет. В крайна сметка всичко се нареди и си уредихме билети с СSA.
Departure
Sofia
Bulgaria (SOF)
22.12.2011 07:10 Prague
Czech Republic (PRG)
22.12.2011 08:05 OK 0855
Czech Airlines
Time between change: 1hr 15min
Prague
Czech Republic (PRG)
22.12.2011 09:20 Oslo
Norway (OSL)
22.12.2011 11:20 OK 0446
Czech Airlines
и 9 дни на круиза.
И така след много чакане 22 Декември дойде! Предишния ден четох, че се очакват силни снеговалежи и това малко ме стресна, защото до сега никога ама НИКОГА не съм имал спокоен полет от София :d все нещо се случва. Станахме в 4.30, а навън едва се виждаха мааалки снежинки. Таксито дойде и право към Аеропорта, а навън започна да вали малко по-силно. На чек-ин всичко беше наред почти нямаше хора.
Поднасям извинение за качеството на снимките, но фотоапарата ми не е добър има някои добри попадения,но са рядкост
Дори не знаех, че има гейтове под ръкавите
Е не е като да няма украса
Едва след като седнахме на изхода забелязах, че отвън вече е заваляло здраво и дори е бяло
Доста голяма птица за Виена тази сутрин
А навън продължава да трупа
А там в далечината се вижда и нашият самолет
Пътувайки към самолета едва успях да уловя строящата се контролна кула
Доста старичък боинг, зачудих се дали и България еър все още имат от тези
Оттук всъщност започна и цялостното ми разочарование от Чехите
Иначе подготовката в кабината тече на макс
След десет минути чакане съобщиха,че ще закъснеем съм 30 минути, а снегът не спираше, дори и през стъклото едва се виждаше
Вече бяха минали над 40 минути, когато съобщиха, че закъснението ще бъде 50 минути
От нерви малко снимки и на флота
И така след 50 минути самолетът беше почти на пистата, ноо преди това
С час и 20 минути закъснение най-накрая във въздуха.
Преди 3 години отново пътувах към Осло, но с Луфтханса и по идентичен начин самолетът закъсня с повече от трансферния ми прозорец в Мюнхен, тогава обаче за разлика от сега стюардесите обясниха да всички с трансфер възможните варианти. За това се наложи аз да извикам стюард и да попитам дали самолета за Осло ще изчака пътниците от този или ще има друг вариант(който обаче беше крайно неизгоден за нас) та отговорът беше следния: I have no idea sir, it may wait for you it may not! Е те такъв отговор не бях си помислял, че ще получа някога След секунди на осмисляне учтиво помолих да отиде при пилота и да помоли да се свърже с наземните служби и да попита. След 10 минути съобщиха гейта и, че пътниците до Осло ще бъдат изчакани. Слава богу отдъхнах си!
Според мен този самолет изпълняваше един от последните си полети, дооста беше стар и окаян
Ии снижаваме към Прага
Величествена Прага
Сами се досещате какво тичане падна до изхода за Осло, а и непрекъснатото повтаряне по говорителите Last calling for passengers flying to Oslo допълнително покачва адреналина
Самолетът към Норге беше дооста по-нов и чист абе Еърбъс
Бонжур
мммх
Иии с 40 минути отгоре заради предишния полет сме във въздуха
Дооста оскъдна закуска, ноо поне я има
За жалост всичките ми видеа от кацанията и излитанията са изтрити незнайно как останали са само някои снимки от Осло
Исландци! Мноого бих желал да се возя с тях някой път!
Ии естествено САС!
Това е първата част от рИпорта, надявам се да ви е харесал! Скоро ще кача и Осло-София. КАто крайна оценка по десетобалната система не бих дал повече от 5 за Чехите. Цялостното им отношение беше изключително непрофесионално, самолета до Прага беше развалина, единствено мога да съм благодарен за това, че ни изчакаха, ноо не го направиха от разбиране а по финансови причини, просто бяхме 12 човека за Осло