За съжалние при първия постинг нямах врме да сложа и малко детайли за самото събитие. От години се опитвам да посетя това събиране и всяка година нещо пречи. Лейкланд е на около 4 часа път с кола. тъй като пътывах по работа до атланат всяка седмица, реших да излетя до тампа рабо сутрина, после с кола до лейкланд, после обратно до тампа и вечерта до долетя до атланта. интересно че сутрешния полет от Форт лодърдейл до тампа е избор межды саутуст и спирит. аз избрах саутуест защото от години съм се зарекъл да не петя със спирит. саутуест понякога се смята за лоу кост, не знам по каква причина. полета ми беше в 7, аз бях на летището малко порано и ги питах дали ще ме земат на предния полет в 6 на който б 737 имаше само 9 пътника. казаха ми да, но ако доплатя. малко ме раздразни това отношение. Аз имам платинен статус с делта ( 100 сегмента в една година) и там се качвам на който полет пожелая. както и да е, пллета до тампа е 45 минути. от там с кола то лейкланд, около един час. ежегодното шоу там е на много голямо широко просттанство около летището, събират се чора от цял свят, всеки производител на лека авиация или свързан с леката авиация е там по палатки, каравани. много неформална и отворена за вскички атмосфера. деня беше добър с добра светлина. откакто а рино имаше катастрофа авио шоутата в САЩ имат много ограничения в летенето. шоенните самолети летяха на далече, маневрите бяха доста по скромни отколко в миналото. самолти има за хиляди и хиляди снимки, само да ти се снима.
забележете двигателя зад кабината на пилота. този кобри са доставени на СССР през войната
единствения летящ б-29 беше там
KC-135:
този самолт е участвал в берлинския еърлифт. пилота му ми показа прах от въглища на пода останал от тези операции
ето военния вариант на ДЦ-3! ползвани във виетнам AC-47 Gunship
Гаврон с LZ в регистрацията
за какво служи това моторче?
1948-MA:
добро летене (F-5N):
як-9 от серията произведени през 90-те години с двигател алисън
запуск
Рапортуване пред главнокоманването:
това е п-51 от комплект с малко двигателче
Ф-16 лети вертикално отстрани
производителя прави благотворителни полети за медицинска помощ на ветерани
този буш самолет може да лети побавно и от ан-2
посетих шоуто в поледния му ден. следобеда обратно до тампа и на самолета за атланта. понеделник отново на работа