Понеже бях в командировка си избрах хотела в самото летище. Сега съжалявам, че не направих снимки и от там. Шум на реактивни двигатели. Интересното е че не видях самолети с перки. Трафикът е non-stop, започва от 5 сутринта до 12-1 през нощта. За първи път видях не двойно а тройно кацане, но разбира се като нямам снимка не мога да го докажа.

Вижда се базата на UPS. От другата страна на терминалите е на FedEx.

Това мисля е оригиналната антена или радар (специалистите да кажат) която разбира се не се ползва вече.

Забележете къде е високоговорителят!
7 писти.....

Това е паметник на загиналите през 1985 при катастрофа на Lockheed L-1011 точно преди кацане губи подем заради срез на вятъра (microburst), което по-късно е наложило разработката на наземни радари които могат да засичат този феномен.

Имаше доста товарни

Направи ми впечатление че доста от товарните идваха от Аляска

В далечината се вижда един 737 на Southwest, който пресича KDFW за да кацне на Dallas Love FIeld (KDAL), това си е нормална процедура в Далас

Още един 737 на Southwest в далечината пресича KDFW за да кацне на Dallas Love FIeld (KDAL)

Един местен спотър няколко пъти озвучи пространството с думата "fuck" като разбра, че се падна този 747 вместо 747-8 на Cargolux

Разбира се това е "хъб" на American Airlines

Носът му е разместван на този 767


Новата ливерия....

Един от малкото с телевизия на борда, другият е jetBlue

Този също се води за нискотарифен с ниска цена на билетите и за да компенсират таксуват всичко включително и ръчен багаж.

От Мексико разбира се идва възможно най-малкото самолетче защото всичко ползва коли (и камиони).....

И разбира се (по традиция) транспортът също трябва да се отбележи....