Мексико предполагам е интересна държава, хората изглеждат сравнително дружелюбни, повечето обичат да си мързелуват с биричка в ръка и все още си спомнят Стойчков и 1994

Както и да е, стана време за връщане, до ранния следобяд бяхме на плажа, взехме душ и бързо такси до летището за полета. На връщане решихме за 8 долара повече да се ширим на ред 11 места Е и F. Летяхме, както на идване, с 737-800 N905AN- Flagship liberty.
АА 2122 CANCUN MON 08APR 6:10 PM - MIAMI INTERNTNL 8:50 PM,


летището си изглежда точно ваканционно, с магазинчета и фаст фууд.

аз застанах на прозореца да погледам малко екзотичен трафик






тъй като бяхме платили за по-удобни места, ни сложиха в група 1 за бординг, но влязохме почти последни. Самолетът беше пълен и персоналът беше доста приказливи, по американски

рулиране



ретро сектора

ако се вярва на информацията в интернет, този DC-9 трябва да е на 45 години и да лети


излетяхме абсолютно навреме

най-южната част на (полу)острова и едни от първите хотели, оттам четиринадесет мили бели пясъци.

отвътре, приятен полет от час и няколко минути

мястото за краката


по време на кацането вече беше тъмно, и заходихме от океана. Мащабите са огромни...

влязохме отново в САЩ, без проблеми и без опашки, хапнахме и взехме шатъла до нашия доста базов и леееко мръсен Холидей инн. Все пак за една вечер ставаше, а и 80-годишната лелка на закуска имаше страхотно чувство за хумор. На другия ден трябваше да потеглим обратно за Белгия, този път със Суис. Отидохме към 4 часа по-рано на летището, имаше доста хора, но организацията беше на ниво и бързо минахме секюрити и си намерихме място за последна Корона

LX 2667 operated by: SWISS INTERNATIONAL A 09 April -10 April MIAMI FL MIAMI INTL ZURICH CH ZURICH AIRPORT 16:40 h 07:55 h
LX 778 operated by: SWISS EUROPEAN AIR LINES 10 April ZURICH CH ZURICH AIRPORT BRUSSELS BE BRUSSELS AIRPORT 09:10 h 10:30 h
намерихме си тук едно местенце

и погледахме






Дългият полет трябваше да се извърши от новите А330, но всъщност ни се падна A340-300 (HB-JMM) на повече от 16 години. Места 37J и K
Излетяхме навреме, а през цялото време се надявах да минем над даунтаун, така и стана



към Саутбийч- това са Венецианците

Саутбийч


и бавно поехме на изток, близо до Бахамите

Самолетът беше пълен, бизнес на 100%, не знам за първа, но на слизане и там имаше признаци на живот. Економи, ясно беше пълна. Полетът беше стандартен, вечерен, чистичко и удобна седалка с малък дисплей.


Единственият проблем беше, че човекът пред мен реши, че е в бизнес и се излегна върху мен. Опитах се да преговарям, но с добитък не се преговаря. Сгърчих се доста сериозно за следващите 9 часа.
Над Франция ни посрещна изгрева

закуската

и маршрута

това вече е близо до Цюрих


места

и това беше в бизнес, първа наистина не изглеждаше както очаквах. Стилно и изчистено, но някак си швейцарски


хубав ден в Цюрих, слънце...

До Брюксел щяхме да си полетим на стандартния AVRO RJ100, бързо се ориентирахме на паспортен контрол, хванахме влакчето и отидохме на гейта. Местата ни бяха, 12 А и B, а самолета наполовина празен. Вече ни се прибираше, а аз трябваше дори и да отида на работа следобяда. Това всъщност е доста добре, защото се справяш с джетлага почти веднага. Излетяхме навреме


ииии след час и няколко минутки вече си личи, че наближаваме Брюксел




разглобяваме крилото

И кацнахме в мъглата и дъжда. Когато видях камион на Бринкс, се надявах да стана свидетел на поредния диамантен обир на летището, но сигурно просто товареха само злато


Сега, когато пиша тези редове и гледам навън, виждам че нищо не се е променило от средата на април. Отново вали, 10 градуса е и небето е бяло, но това е Белгия - обичаш ли я или не, на никой не му пука

Благодаря за четенето и се надявам да ви е харесало! Живи и здрави.