Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот Rumen » 27 Юни 2013 23:42

Здравейте,ето кратък разказ за един trip от тази седмица, който, макар и кратък като разстояние бе изпълнен със съдържание откъм спотърстване :)

Поредното служебно пътуване ни отведе до Прага, но ми се искаше да попътуваме и затова изнамерих следния маршрут за тази иначе кратка и не особено интересна дестинация:

LH1707 23JUN SOF-MUC 0710 0810
LH103 23JUN MUC-FRA 0900 1005
LH1396 23JUN FRA-PRG 1210 1310


Неделният ден започна рано - събуждане в 4:00 сутринта и такси до Т2. Дори и този ранен час се усещаше, че ще бъде горещ ден. В Т2 цареше доста голяма суматоха, имаше 4-5 полета за обработка, онлайн чекирането предния ден се оказа добра идея и така сравнително скоро бяхме пред секюрити проверката, където се беше формирала опашка от около 20-тина души. След успешното й преминаване бяхме на изход С1, където предната вечер беше акостирал D-AIZA - А320 на LH
Изображение

Неделният ден мързеливо се събуждаше

Изображение

Заедно с изгрева HA-LWG на WIZZ се изстреля към Дортмунд :)

Изображение

Нашият полет също не закъсня

LH1707 23JUN SOF-MUC 0710 0810

LH1707
SOF-MUC
Airbus 320-214
Reg: D-AIZA
Seat: 14A


Изображение

Любезно и много усмихнато момиче се появи на гейта и започна бординга

Изображение

Изображение

Традиционно ред 13 липсва

Изображение

Последва pushback

Изображение

All equipment removed !

Изображение

Рулиране по Н и В

Изображение

Изображение

Изображение

Излитане по 09, ляв завой и гледка към SOF отвисоко

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Вкусен немски кроасан за закуска

Изображение

Струва си да се отбележи, че междуредието в А320 и А321 е повече от прилично, няма никакъв дискомфорт дори и за по-високи хора, далеч по-добре е и от нискотарифна компания и от Bulgaria Air

Изображение

Полетът премина безметежно като интересно беше, че във втората му половина имаше много високи облаци, на практика бяха на нашия ешелон и летяхме отвреме на време в тях. След час и половина започнахме снижаване

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

В Мюнхен неделната сутрин бе значително по-хладна и с доста облаци

Изображение

Изображение

Кацнахме меко и след кратко рулиране се заковахме на стоянка 210

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Хубавото беше, че гейтът за следващия полет за FRA беше съвсем в съседство, така че след задължителната за non-Schengen полет паспортна проверка за нула време бяхме на старта на втория полет

Изображение

LH103 23JUN MUC-FRA 0900 1005

LH103
MUC-FRA
Airbus 320-211
Reg: D-AIQM
Seat: 11A


Изображение

Изображение

Изображение

До нас товареха D-AIRD - стандартен 321 с име Coburg :)

Изображение

Pushback, рулиране и изненада - машината, с която бяхме дошли преди час D-AIZA вече тръгваше за втората си ротация за деня :)

Изображение

Изображение

Постепенно трафикът се засили

Изображение

Изображение

Number 1 for takeoff

Изображение

Ние излязохме на 26R втори, а зад нас се формира опашка от излитащ трафик

Изображение

Изображение

Ускорихме и излетяхме неусетно, издигайки се бързо над голямото летище

Изображение

Изображение

Изображение

Полетът беше много кратък и премина на нисък ешелон, над дебели бели облаци

Изображение

Изображение

След кратко снижение под нас изникна нов равнинен пейзаж

Изображение

Немската пътна инфраструктура

Изображение

..след което ето го и огромния хъб FRA, на който по едно и също време се случват много неща и от всички страни - 767 на DELTA чакаше за излитане по 25R

Изображение

и неделната атмосфера погледната отвисоко

Изображение

Изображение

Финалният ни approach беше не много стабилен и като че с доста висока скорост, може би заради силния вятър. Приземихме се много твърдо и с много реверс и braking бързо напуснахме пистата

Изображение

Рулирахме много дълго, а навсякъде около нас беше оживено

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Откъм полетни дестинации и самолети не беше скучно :)

Изображение

Изображение

ETOPS сертифициран 777-200 на UNITED

Изображение

Изображение

Капитанът на този 777 правеше обиколка за check на самолета и нещо не му хареса на крилото, надойдоха цяла група сервизни техници и започнаха да дискутират

Изображение

Оставих ги да се чудят и погледах останалия трафик, като за следващите 40 мин. видях почти всички възможни актуални wide body-та и всякакви други машини от всички краища на света - което си е и очарованието на FRA

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Дойде време и за третия полет от дългия trip

Изображение

LH1396 23JUN FRA-PRG 1210 1310

LH1396
FRA-PRG
Airbus 321-231
Reg: D-AISV
Seat: 8A


Дестинацията е натоварена, Прага е изключително популярна туристическа дестинация за туристи от Америка и Азия, които явно основно минават през FRA. Полетът се обслужваше от А321 и беше пълен до краен предел. Бордингът протече бавно, наложи се да изчакаме и да се свали багажа на пътници, които не се бяха появили
На стоянката до нас имаше 737-300, докато се усетим беше заминал и беше сменен от D-AIZU - sharklet 320

Изображение

Изображение

Изображение

Доста неща едновременно се вършат тук :)

Изображение

Pushback...

Изображение

Pre-flight check

Изображение

Преди нас се шмугна Dreamliner на Qatar

Изображение

след нас се класира 767 на Condor

Изображение

и последва дъъълго рулиране, по време на което видяхме още много големи и малки машини...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Накрая редицата стигна до RWY 18, където Dreamliner-ът ускори и грациозно излетя

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

RWY 25L също се ползваше с пълна сила

Изображение

Зад нас number 2 и 3 за RWY 18 бяха Condor-а и Tunis

Изображение

Ускорихме и се издигнахме с много остър climb rate. Полетът продължи пак над дебелите облаци. Тук се подкрепихме със странен вегетариански сандвич

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

След има няма 30-40 мин дойде време за снижаване и се гмурнахме в белите облаци

Изображение

Изображение

И ето ни над чешка земя

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Меко кацане и рулиране по доста пустото летище

Изображение

Изображение

Изображение

Единствено DELTA внасяше разнообразие в скучния следобед

Изображение

И така, накрая след 4 часа във въздуха приключи нашето пътешествие

Изображение

Надявам се да ви е харесал разказа и най-вече да сте почувствали част от атмосферата. Ако имате забележки и коментари по разказа - казвайте - все пак не съм професионалист (за съжаление) :)
Аватар
Rumen
спотър
 
Мнения: 45
Регистриран на: 13 Апр 2008 01:12
Местоположение: SOF

Re: Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот Делян » 28 Юни 2013 02:10

Рузине е преименувано на Вацлав Хавел?
Аватар
Делян
супер спотър
 
Мнения: 4711
Регистриран на: 07 Яну 2004 21:27
Местоположение: KBDR, Igor I Sikorsky Memorial Airport, Bridgeport, Connecticut, USA

Re: Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот akair » 28 Юни 2013 09:25

Интересно четиво. В новата част на ФРА ли се озовахте - нали нещо го дострояваха миналата година... Междуредието е точно 30 инча :D
Делян написа:Рузине е преименувано на Вацлав Хавел?

Да, мисля миналата година се случи.
Аватар
akair
супер спотър
 
Мнения: 1204
Регистриран на: 16 Авг 2009 18:50

Re: Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот Pilot737 » 28 Юни 2013 18:50

Страхотно! Любимото ми летище е Франкфурт. Иначе без забележки :P
142/143/313/318/319/320/32A/32N/321/32B/332/333/343/346/359/388/717/733/734/735/736/73G/73W/738/73H/739/744/748/752/753/763/764/772/77L/77W/788/789/AR1/AR8/AS350/AT4/AT7/CR7/CS3/DH4/ER3/ER4/E70/E90/F50/F70/F100/L4T/M82/SU9
Аватар
Pilot737
супер спотър
 
Мнения: 1082
Регистриран на: 20 Сеп 2005 21:32
Местоположение: София

Re: Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот Nine » 28 Юни 2013 23:16

Чудесни снимки! Благодаря, че сподели :D
Изображение
Аватар
Nine
супер спотър
 
Мнения: 892
Регистриран на: 22 Окт 2008 12:14

Re: Tри бързи hop-а за един ден с LH (SOF-MUC-FRA-PRG)

Мнениеот Rumen » 29 Юни 2013 20:15

akair написа:Интересно четиво. В новата част на ФРА ли се озовахте - нали нещо го дострояваха миналата година...

Във FRA се приземихме на една нова писта, която е построена преди 2-3 години и сега се води 25R. Успоредна е на другите 2 основни писти, но е по-малка, старата 25R сега е 25C доколкото виждам, а 25L си е както преди:

Изображение

Преди 2009 я е нямало:

Изображение

Иначе казано сега си имат 4 писти - 25L,C,R и 18. Като гледам темпото, скоро може и те да не им стигнат :)

А Рузине го преименуваха през октомври 2012, ICAO кодът си остана същия - PRG.
Аватар
Rumen
спотър
 
Мнения: 45
Регистриран на: 13 Апр 2008 01:12
Местоположение: SOF


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта