
От много бързане си бях купил билет за влака с един час по-рано от мой колега, с когото пътувахме заедно до България. По принцип ако случиш на разбран служител няма проблем да ти променят часа на тръгване, но този път дори не ме оставиха да довърша и така се помотах из центъра един час.
Безстрашните патки



Nottingham to London St. Pancras
First Class £10
Free Drinks, Free Snacks



Това може би ми е последното пътуване от Хийтроу, защото се губи много време с метрото, а и едни 5-6 £ си даваш. До Лутън пътя е с час по-малко, даже и повече, но се не мога да се примиря с идеята, че ще дам 300-400 лева на лилавите.

Бихте ли ми обяснили каква е изгодата за пътниците, а дори и за а/к от онлайн чек-ин-а, когато имаш багаж, освен избирането на седалка. Аз и колегата си бяхме изкарали и бординг пас-ове, но въпреки това като отидохме на гишето ни издадоха нови карти и ни питаха дали искаме да седнем заедно. Принтираните листи ги скусаха на 5-6 пъти и ги изхвърлиха.

Прекрасни дестинацийки...


Познайте дали имаше закъснениее.... а не бе

В крайна сметка тръгнахме към гейт 1с и в един момент някакъв човек ни подвикна "ще си намерите ли гейта момчета", и ние "даа естествено", след което се оказа, че това е пича, който ни чекира. Обясни ни, че по изключение 1-гейтовете са в другата посока



40 минути след планирания час за излитане започна бордингът





LHR-SOF
Airbus A319
Затовареност 99%


















Пътниците на борда бяха обслужени от трима стюарди. Две жени с прекрасни стегнати кокове, прибрани към тила. Едното от момичетата цял полет измъчваше себе си и останалите, сричайки на английски и понякога повтаряйки някой изрази, а и цели изречения които започваше, но езикът и се оплиташе, както на рекланата на ИНТЕГРАЛ ако сте я виждали



Това преминаване изкара акъла на доста хора



Това са снимките, по-късно заспах, а и стана тъмно. Кацнахме перфектно както винаги с българите, но всички изразиха силно недоволство, когато самолета спря на стоянка, а не на ръкав. Имаше коментари от сорта на виж има 2 самоета на Луфтханса на Ръкави, а ние на собственото си летище спираме на майната си... или не стига, че закъсняха, а сега и ще мръзнем и още такива...
Като цяло добър кетъринг, добър полет, добро обслужване, НО проблемът със разстоянието м/у седалките, лошият език и заъсненията убиват всичките усилия, които полагат за издигане на "реномето".