Поредното прибиране към дома с България еър. Няколко дни преди пътуването ми изникна ангажимент и трябваше да си сменя полета. Обадих се в София, дигнаха ми от втория опит. След като ми обясниха, че се заплаща такса промяха на полета + разликата в цената на билетите се отказах от промяната.
От много бързане си бях купил билет за влака с един час по-рано от мой колега, с когото пътувахме заедно до България. По принцип ако случиш на разбран служител няма проблем да ти променят часа на тръгване, но този път дори не ме оставиха да довърша и така се помотах из центъра един час.
Безстрашните патки
Nottingham to London St. Pancras
First Class £10
Free Drinks, Free Snacks
Това може би ми е последното пътуване от Хийтроу, защото се губи много време с метрото, а и едни 5-6 £ си даваш. До Лутън пътя е с час по-малко, даже и повече, но се не мога да се примиря с идеята, че ще дам 300-400 лева на лилавите.
Бихте ли ми обяснили каква е изгодата за пътниците, а дори и за а/к от онлайн чек-ин-а, когато имаш багаж, освен избирането на седалка. Аз и колегата си бяхме изкарали и бординг пас-ове, но въпреки това като отидохме на гишето ни издадоха нови карти и ни питаха дали искаме да седнем заедно. Принтираните листи ги скусаха на 5-6 пъти и ги изхвърлиха. За мен това си е убийство на дървета...
Прекрасни дестинацийки...
Познайте дали имаше закъснениее.... а не бе
В крайна сметка тръгнахме към гейт 1с и в един момент някакъв човек ни подвикна "ще си намерите ли гейта момчета", и ние "даа естествено", след което се оказа, че това е пича, който ни чекира. Обясни ни, че по изключение 1-гейтовете са в другата посока
40 минути след планирания час за излитане започна бордингът
LHR-SOF
Airbus A319
Затовареност 99%
Пътниците на борда бяха обслужени от трима стюарди. Две жени с прекрасни стегнати кокове, прибрани към тила. Едното от момичетата цял полет измъчваше себе си и останалите, сричайки на английски и понякога повтаряйки някой изрази, а и цели изречения които започваше, но езикът и се оплиташе, както на рекланата на ИНТЕГРАЛ ако сте я виждали В края явно не издържа и слушалката пое мъжът, който със завидна увереност успокои чужденците, че в България се горори разбираем английски. Много лошо впечатление прави това и разваля добрите впечатления. Хората масово пиеха червено вино, като ми направи впечатление как екипажа се разбираха от 20 метра без да викат или ръкомахат !
Това преминаване изкара акъла на доста хора
Това са снимките, по-късно заспах, а и стана тъмно. Кацнахме перфектно както винаги с българите, но всички изразиха силно недоволство, когато самолета спря на стоянка, а не на ръкав. Имаше коментари от сорта на виж има 2 самоета на Луфтханса на Ръкави, а ние на собственото си летище спираме на майната си... или не стига, че закъсняха, а сега и ще мръзнем и още такива...
Като цяло добър кетъринг, добър полет, добро обслужване, НО проблемът със разстоянието м/у седалките, лошият език и заъсненията убиват всичките усилия, които полагат за издигане на "реномето".