SOF-MUC-PEK-HGH / PVG-MUC-SOF - Част 1

SOF-MUC-PEK-HGH / PVG-MUC-SOF - Част 1

Мнениеот Rumen » 24 Ное 2014 23:44

Ето кратък разказ за едно 8-дневно служебно пътуване из далечния изток. Маршрутът ни беше:

SOF-MUC LH1703 28OCT 12:55 14:00
MUC-PEK LH722 28OCT 19:30 12:00+1
PEK-HGH CA1563 31OCT 15:50 18:00
PVG-MUC LH727 05NOV 23:45 05:10+1
MUC-SOF LH1702 06NOV 09:05 11:55


Или казано накратко – София-Мюнхен-Пекин-Хангжоу-Шанхай-Мюнхен-София с Lufthansa и Air China.

Това дълго приключение започна в един мрачен октомврийски ден на Т2. Както обикновено по обяд, терминалът не беше особено оживен. Но пък за сметка на това имаше приятна изложба, показваща работата и ежедневието на летището в снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Не след дълго от Мюнхен пристигна D-AIPD и се паркира на стенд 3

LH1703 28OCT SOF-MUC 12:55 14:00

LH1703
SOF-MUC
Airbus 320-211
Reg: D-AIPD (http://www.airliners.net/search/photo.s ... rch=D-AIPD)
Seat: 21F


Изображение

Бордингът протече нормално и в график, полетът беше изцяло запълнен

Изображение

Последва pushback и рулиране по L и K

Изображение

По H рулираше малък бизнес самолет, който беше кацнал преди малко – наложи се да ни изчака

Изображение

След което по H се насочихме към 09. LZ-AWA беше закотвен на северния край на летището

Изображение

Бързо без да спираме излязохме по 09 и излетяхме скорострелно

Изображение

Изображение

След като свихме на северозапад облаците станаха съвсем плътни

Изображение

И се пробиха само колкото да видим Белград

Изображение

Изображение

Добре познатият LH сандвич с избор на две разновидности

Изображение

Зимата беше подранила и в Алпите

Изображение

Изображение

Кацнахме в MUC по разписание и се паркирахме до един от многото 340-600 на LH

Изображение

Постепенно падна вечер, с нея се увеличи и трафика

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Успяхме да се подкрепим с по една кола/бира и вкусен шоколадов кекс за има няма по 15 евро на човек (Мюнхен си е Мюнхен)

Изображение

Отправихме се към гейт Н14, където нямаше никого, но след малко се появи D-AIHF – друг 340-600. Първоначално реших, че се е преместил от друга стоянка, но се оказа, че идват директно от Токио Ханеда 

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

LH722 28OCT MUC-PEK 19:30 12:00+1

LH722
MUC-PEK
Airbus 340-642
Reg: D-AIHF "Lubeck" (http://www.airliners.net/search/photo.s ... rch=D-AIHF)
Seat: 39A


4-те контейнера Sky Chefs подсказваха, че предстои сериозен преход

Изображение

Boarding time…

Изображение

Изображение

Изображение

D-AIHF се оказа много добре оборудван, седалките изглеждаха нови, нищо не беше износено или старо. Flight Entertainment системата беше ъпгрейдната с индивидуални LED екрани, наподобяващи малки таблети. Има избор от доста филми (кино и ТВ), музика, игри, новини, аудио-книги, детска секция, LH рекламни филми и др. На всеки екран има и USB порт за захранване на телефони и таблети (нещо извънредно полезно за дълги полети)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Flight Info секцията се състои от приятна графика на самолета насложена върху Google Earth карта

Изображение

Наличен е даже и Cockpit View режим

Изображение

Има и т.нар Lufthansa Radio - селекция от компилации от различни жанрове. На мен много ми хареса един lounge албум - Eastern Sun. Ето и един track от него http://www.youtube.com/watch?v=pgQs0NbRzI4 - невероятно пасва на атмосферата на пътуването - пуснете си го като фон, докато четете останалата част от разказа :)

След pushback и дългичко рулиране излетяхме по RWY 08R

Изображение

Изображение

Изображение

Полетът бързо напредна, минавайки над Прага, на североизток към балтийските страни

Изображение

Дойде време за вечеря. LH предложи меню с избар между две основни и десерт

Изображение

Изображение

Друга екстра, която си струва да се отбележи е наличния Wi-Fi интернет достъп чрез т.нар. LH FlyNet услуга. На покрива на самолета има сателитна антена, която осигурява доста приличен интернет трафик. Срещу 9 EUR се възползвах от това нововъведение за преглед на facebook и skype чат през телефона - всичко работи повече от добре. Налични са възможности да се плати за услугата с карта или чрез PayPal.

Така неусетно достигнахме Санкт Петербург - дори и от далеч си личеше, че е много сериозен град

Изображение

След това се насочихме на изток, вечерята беше отсервирана и лампите загасени

Изображение

Така успях да подремна, събудих се точно навреме за красив изгрев над южен Сибир

Изображение

Град Междуреченск

Изображение

Изображение

В салона продължаваше да цари тъмнина, всички спяха

Изображение

Изображение

Изображение

Продължихме на югоизток над Новокузнецк и Саяногорск

Изображение

Така достигнахме до границата с Монголия и след доста часове летене, най-накрая напуснахме огромната Русия

Изображение

Пейзажът в Северна Монголия се оказа доста суров

Изображение

Езерото Khovsgol

Изображение

Дойде време и за закуска

Изображение

Над Монголия облаците станаха много плътни, след още час започнахме снижаване сред море от бели облаци

Изображение

Изображение

Накрая се появи и китайска земя

Изображение

Изображение

Кацнахме по RWY 01 и с много силен реверс и здрави спирачки излязохме бързо от полосата още преди да сме минали половината. Паркирахме се на стенд 511 и напуснахме D-AIHF, който беше изминал тези близо 8000 км за малко над 9 часа.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Beijing Capital PEK е огромно летище във всякакъв смисъл - и като вътрешни и като външни пространства. Терминалите са 3 на брой, като най-новият (Т3), на който ние пристигнахме е сам по себе си огромно летище с 3 сгради, между които има shuttle влак. След бавна паспортна имиграционна проверка преминахме в основната сграда и използвайки влака стигнахме до baggage claim секцията.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

(Продължението Част 2 - viewtopic.php?f=2&t=3953)
Аватар
Rumen
спотър
 
Мнения: 45
Регистриран на: 13 Апр 2008 01:12
Местоположение: SOF

Re: SOF-MUC-PEK-HGH / PVG-MUC-SOF - Част 1

Мнениеот europeandj » 25 Ное 2014 12:31

Браво!

Имал си честта да видиш един от най-хубавите терминали в света, а именно Т3 в Пекин, който между другото адски много напомня Т1 в Барселона, макар и с други мащаби.
А моята мета продължава да бъде А340-600, благодорно завиждам!
Изображение
Аватар
europeandj
супер спотър
 
Мнения: 762
Регистриран на: 04 Авг 2012 17:57
Местоположение: Пловдив (PDV/LBPD)


Назад към Авиационни блогове и Trip Reports

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта